2.bölüm

865 77 110
                                    

arkamda birinin nefes alış verişini hissettim. b-bu o olamazdı değil mi çünkü gerçekten bu sefer kalpten giderdim. tam arkamı dönücekken eliyle hemen ağzımı kapatıp kayanın yanındaki ağaca yasladı bedenimi. korkmuştum yıllar sonra gerçekten o korkuyu hissetmiştim. uzaktan yüzünü doğru düzgün görememiştim ama şuan yüzünün her bir zerresini görebiliyordum. küçük burnu, kumral saçları, dudakları ve açık tonlardaki gözleri o kadar çok tanıdık geliyordu ki sanki yıllardır tanışıyormuşuz gibiydi. yüzündeki tuhaf takıntısıyla dudaklarını araladı.

"şimdi ağzını açıcam çıtını çıkarmayacaksın anladın mı?" kafamı sallamakla yetinmiştim. elini ağzımdan çekip yüzüme anlamsızca bakmayı sürdürdü. bende az önceki olayları sindirmeye çalışıyordum. Gecenin bir yarısı hiç tanımadığım bir katille yan yana olmam beni çok korkutuyordu. Ya bana birşey yaparsa? Elif'i tek başına bırakamazdım.

Yüzümü ona çevirdiğimde arkası dönük bir şekilde birini arıyordu. Ne yani aradığı kişiyle birlikte mi beni öldüreceklerdi? Çocuğa biraz daha yaklaşıp ne konuştuklarına kulak verdim.

X: alo? Nerdesiniz?

...

X:gelmeniz gerekiyor çabuk!

...

X:gelince anlatırım!

...

X:kızlara çaktırmayın! O ağacın oralardayım çabuk olun!

telefonu kapatıp bana döndü. hemen geri çekildim. Hangi kızlardan bahsediyordu? Neden tarif vermek yerine o ağaç demişti?

"Gel benle" elimden tutarak cesedin olduğu tarafa yöneldi. Hemen elimi geri çekip "ben kendim gelirim" demiştim.

"İyi düş önüme" deyip beni önüne aldı. Cesedin yanına gelmiştik ve her yer kanlar içindeydi istemeden gözümden yaşlar aktı. Şortumun cebinden peçeteyi çıkararak, ağacın asya benim yazılı yeri sildim. Gülümseyerek parmaklarımı yazının üstünde gezdirdim. Çocukta yanıma yaklaşarak önce ağaca sonrada bana bakarak konuştu.

"Sen bunu nerde-" derken bir kaç kişinin gelmesiyle konuşması yarıda kalmıştı. Bize doğru gelen 3 erkek arkalarında ise 2 kız bize doğru yaklaşıyorlardı.

"Vayy yeni manita ha" aralarındaki kısa boylu sarı saçlı bir çocuk bize sırıtarak bakarken.
Arkalarındaki 2 kızda bana bakarak fısıldaşıyorlardı. Kesin yeni kurban olacağımdan bahsediyorlardı.

Yanımıza geldiklerinde katil çocuk onlara gözüyle yeri gösterir göstermez ufak çaplı çığlık attılar.
İçlerindeki oldukça güzel olan kız baygınlık geçirmişti. Hemen yanına koşup ayıltmaya çalıştık. Birkaç dakika sonra kendine gelmiş ve bir taşa yaslanarak yerde oturuyordu. Adını bilmediğim katil çocuk sinirlenip bir taşa vurmuştu. Herkes olayın şaşkınlığındaydı kimse ne kımıldıyor ne de tek kelime ediyordu. Katil çocuk aradaki sessizliği bozup konuştu.

Katil çocuk: Oğlum ben size demedim mi kızlara çaktırmayın diye! ne diye getiriyorsunuz onları!

Kıvırcık çocuk: çıkarken görmüşler napalım!?

Sarı çocuk: abi bi sakin olun herkes şok içinde bu ceset neyin nesi? bu kız kim? burda neler oluyor?

Katil çocuk: tamam anlatacağım ama önce şu cesetten kurtulmam gerekiyor bu yüzden sizi çağırdım! Esat nerde?

Gözlüklü kız: b-burdaydı

X: Burdayım! Nabzı atıyor mu diye baktım.

Katil çocuk: hayy ben senin...

Asya: "Ya tamam yeter yeter artık ne yapıyorsanız yapın benim evime gitmem lazım benim bu olayla hiç bir alakam yok hadi eyvallah!" Deyip daha bir adım atmadan katil çocuk kolumdan tuttu ve diğerlerine döndü.

Katil çocuk: "Arkadaşlar lütfen şu cesedi halledelim herşeyi anlatıcam." Deyip bana döndü.

Katil çocuk: "Sana gelince güzelim... bu olaya tanık oldun ve ben izin vermediğim sürece hiç bir yere gidemezsin!"

Asya: "Ben senin nerden güzelin oluyomuşum be!?" Cevabıma sırıtarak kolumu bıraktı ve diğerlerine döndü.

Katil çocuk: "Hadi gömelim şu pislik herifi" derken. Ne olduğunu anlamadan gözüm kararmıştı birden ürpermeye başladım. En son hatırladığım şey katil çocuğun omzuna düşmemle gözümün kararışı bir olmuştu.

...

Selamm🖐🏻

Ee bölüm nasıldı?

Biliyorum çok kısa ama yazmam en az 2 saatimi alıyor göründüğü gibi kolay değil...

Niye bu kadar Heycanlı olduğumu hiç bilmiyorum:d

Güzel Yorumlar aldıkça daha fazla yazma isteğim oluşuyor...

Yorumlarınız ve oylarınız için teşekürler✨

Bu bölümde her satır başı yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın:)

Görüşürüz 🤞




AŞKIN GÖLGESİNDE BİR CİNAYETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin