X: DURUN ORDA
işte şimdi bitmiştik kül olmuştuk. bataklığa batıp çıkamaz olmuştuk.
...................
çağanla yavaş yavaş arkamızı döndüğümüzde bir adamın endişeli gözlerle bize doğru baktığını gördüm. ohh şükürler olsun ki polis değildi. derin bir nefes alıp çağana baktım çağan ise adama bakıyordu. hemen ellerimi ellerinden çekerek rahat bıraktım.
adam: gelin benle! hızlı olun!
çağan önce bana bakarak onayımı almıştı. tekrar ellerimi tutmuş ve adamın arkasından koşmaya başlamıştık. ormanlığa doğru geldiğimizde bizi ahşaptan küçük bir ev karşıladı. adam kapıyı açarak girmemizi söylemişti. çağanın elinden elimi çekerek etrafa bakınmaya başladım. duvardaki eski tablolar, minderler, ahşap masa ve sandalyeler...burası çok güzeldi.
Asya: burası çok güzel
Çağan: evet çok güzel
Adam: geçin oturun şöyle
çağanla yerdeki mindere oturduk adam da aynı şekilde karşımıza oturarak konuşmaya başladı.
Adam: neden polisten kaçıyordunuz gençler?
Asya: "şeyy biz-" derken çağan konuşmamı bölmüştü.
Çağan: bir cinayet yüzünden
Asya: çağan!!!
Adam: ne? cinayet mi?
Asya: yok yok cinayet değil boşverin.
Adam: pekala
Adam: maşallah allah ayırmasın çok yakışıyorsunuz.
Asya: biz sevgili değiliz!
Çağan: henüz değiliz!
Asya: ne demek henüz?!
Çağan: yani şimdilik sevgili değiliz demek!
Asya: ne yani sevgili mi olalım bide?!
Çağan: kısmet bu işler asya hanım!
Asya: boş yapma çağan!
Çağan dolu mu yapayım asya?!
Asya: mal mısın ya?!
Çağan: bilmem öyle miyim?!
tam cevabımı yapıştıracakken adam şömineye kibrit çubuğu atıp bize döndü.
Adam: gençler sakin olun oğlan haklı kısmet bu işler kızım.
Asya: "hayy ben çağanın kısmetine!" oldukça sessiz bir şekide fısıldamıştım ki çağan duyduğunu belli ederek sırıtmaya başlamıştı.
Çağan: "asya gidelim artık hadi" deyip ayağa kalkmıştı bende onunla kalktım.
Adam: gençler akşam olmak üzere hava da soğudu akşam akşam yürümeyin ormanda. bugün burda yatın yarın erkenden gidersiniz zaten.
çağan: "ben gecenin bir yarısı ormanda adam bıçakladım. akşam ormanda yürümek ne ki?" sadece benim duyabileceğim bir şekide fısıldamıştı.
Asya: öhöm öhöm!
Asya: olur olur kalırız, yarında erkenden eve gideriz demi çağan?
Çağan: peki, tamam.
Adam: "tamam o zaman yanda bir ev daha var ben orda kalırım siz rahat olun iyi akşamlar" deyip çıkıp gitmişti.
çağanla başbaşa kalmıştık telefonumu çıkarıp elifi arayacaktım ama sinyal yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN GÖLGESİNDE BİR CİNAYET
Fantasy"cinayetin kusursuzluğu katilin mükemmelliğine bakardı." "hayatıma giren katil ise mükemmelliğin kendisiydi." instagram: melisaltnz