sabah olmuştu ve uyanmıştık. çağanla birlikte duvara yaslanmış uyumuştuk. ben yatay çağan ise dikey bir şekilde uyumuştu. boyunu ağırmasın diye boynundan tutup kendime çekerken çağan hızlıca gözlerini açarak bana döndü.
Çağan: asya napıyosun?
Asya: boynun ağırmasın diye şey ettim.
Çağan: aaahh!
Asya: noldu?
çağan boynunu tutarak olduğu yerden kalkınca bende onunla beraber kalkmıştım.
Çağan: boynum ağırıyor, belki beni öpersen geçebilir.
bana doğru yaklaşmıştı.
Asya: hayatta öpmem banane ya ağırsın, hem boynunla ne alakası var⁈
Çağan: hayatta öpmem derken daha dün öpüşüyorduk ve sesini çıkarmadın şimdi noldu asya hanım?
Asya: yanlışlıkla olmuştu, hem dün dünde kaldı kapa çeneni!
çağan bana çok fazla yaklaşınca bir adım geriye gitmek zorunda kaldım ve duvara çarptım. çağan ellerini iki yana koyup kulağıma eğildi.
Çağan: tamam
Asya: ne tamam?
saçlarımın uçlarıyla oynayıp, geri çekildi. ne yapmaya çalışıyordu? kapıyı açıp gitmemiz gerektiğini söyleyince telefonumu yerdeki minderden alarak oradan uzaklaştık ve dünkü bahçeli yere geri gidip arabaya bindik. elife iyi olduğumuzu haber vericektim ama şarzım bitmişti.
Asya: çağan benim elifi aramam gerekiyor. şarzım bitmiş seninkinden arayabilir miyim?
Çağan: tabi
cebinden çıkardığı telefonu bana uzattı. telefonu alarak rehbere girdim. kişilere baktığımda bir kaç kızın kayıtlı olduğunu gördüm. bir tanesine de alara diye yazmış yanına da kalp emojisi koymuştu. kimdi bu alara diğerlerine de bakıp elifi aradım. çağanların evindeydi ve ne ara gitmişti? ne işi vardı orda? teşekkür edip telefonu çağana uzattım. cebine koyarak konuşmaya başladı.
Çağan: ee ne diyor elif?
Asya: sizin evdeymiş ve orda yatmış.
Çağan: tamam o zaman bize gidiyoruz.
...
eve girip koltuklardan birine oturduk olanları diğerlerine anlatmıştık.
Elif: çok merak ettim seni ya.
elifin sesi titriyordu ve karnını tutuyordu.
Asya: elif?
Elif: efendim?
Asya: hasta mı olmuşsun sen?
elif sinana dönerek karşlarını kaldırdı ve sinan da öksürerek konuşmaya başladı.
Sinan: dün gece salıncakta uyuya kalmışız.
Arda: ooo ilk shipim belli oldu valla hayırlı olsun.
Sinan: arda!
Arda: ne ya?
deyip gülerek bize döndü.
Arda: hiç öyle bakmayın sizde ikinci shipimsiniz, hiç romantik anınız yok ki abi.
Çağan: dalarım sana!
arda bu sefer kahkaha atarak eceye döndü.
Arda: kızım bari sende tayfunu sevdiğini söyle de üçüncü shipim olun.
ece önce tayfuna bakıp sonrada duyguya döndü. hızla koşarak merdivenleri çıkarken duygu ve elifte arkasından gittiler. ne oldu ki şimdi ?
Arda: yanlış bişey mi dedim?
Tayfun: kapa lan çeneni!
Arda: tamam ya sustum.
ağzını fermuar gibi kapatıp arkasına yaslandı. çağanda odasını işaret ederek beni oraya yöneltti merdivenleri hızla çıkıp odasına girdik.
Asya: noldu?
Çağan: hiç dinlenelim biraz ya çok yoruldum.
deyip yatağa bıraktı kendini ben ise öylece bakıyordum.
Çağan: gelsene yanıma.
yatağa oturup karşımdaki giyinme odasına baktım.
Çağan: asya?
Asya: efendim?
Çağan: bişey mi oldu?
Asya: aslında ben sana bişey sorucaktım da.
Çağan: sor bakalım.
Asya: rehberinde alara diye yazılmış ve yanına da kalp koyulmuş birini gördüm. kim o?
Çağan: kız kardeşim.
Asya: ne kız kardeşin ölmemiş miydi?
Çağan: öldü ama numarasını silmedim silemedim yani.
Asya: peki.
sesli bir şekilde nefes alıp vermiştim çağan yanıma yaklaşarak bana gülmeye başladı. soran gözlerle ona bakarken konuşmaya başladı.
Çağan: kıskandın beni.
Asya: hayır!
Çağan: kıskandın asya kabul et.
Asya: neyse ben eceye bakıyım.
deyip hızla odadan çıktım. ecenin odasına geçip kapıyı kapattım ve yanlarına oturdum.
Asya: ece neden böyle bir tepki verdin?
Ece: çünkü seviyorum! aşığım! yıllardır o beni arkadaşı olarak bilirken ben ona gizliden aşıktım. ben ve duygudan başka kimse bilmiyordu nolur aramızda kalsın.
Elif: tabiki aramızda
tayfuna karşı bir şeyler hissettiğini çok iyi anlamıştım zaten bakışları normal bir bakış değildi.
Asya: merak etme aramı-
derken konuşmam bölünerek kapı aralandı.
Duygu: noldu sinan bebeğim?
Sinan: ş-şey biz herşeyi duyduk.
...
selam✌
bölüm nasıldı?
biliyorum bu aralar burayı çok boşladım .
elimden geldiğince aktif olmaya çalışacağım.
sizleri seviyorumms ❤
diğer bölümde görüşmek üzere..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN GÖLGESİNDE BİR CİNAYET
Fantasy"cinayetin kusursuzluğu katilin mükemmelliğine bakardı." "hayatıma giren katil ise mükemmelliğin kendisiydi." instagram: melisaltnz