* kapılma

1.5K 101 9
                                    


** smut içerik vardır

Odaya girdiklerinde elini bıraktı, onu kapıya yasladı. Kırmızı gözleriyle mor gri haleli gözlere aşkla baktı, onu öpmek istiyordu ki..

"Dur, ne yaptığını sanıyorsun seni pislik delta!" dedi. "Seni kabul etmiyorum, etmeyeceğim." diye dik dik baktı.

Delta yerinden bir santim kımıldamadan vitasına baktı. Gözlerindeki cesarete hayran olmuştu, korkusuzdu ama kırgındı da. Biricik eşinin gönlüne girmeliydi. Delta aşk dolu feromonlarını yaydı, vitanın göz bebekleri büyüdü, deltasının karşısında erimeye başladı, içindeki öfke kayboldu. Ona sarılmak, deniz kokan bedeninde kaybolmak istiyordu. Güçsüzleşti, dayanamıyordu artık, gözlerini kaçırdı.

"Varlığını benden gizledin, şimdi benimle olmayı hak etmiyorsun!" diyebildi.

Delta kalbindeki kırıklığı anladı, feromonları üzgün ve çaresiz olduğunu  hissettirdi vitaya.

Jin bu boşluktan yararlanıp gitmek istedi, onu kalbi kırık bırakmak intikamını almak istedi.

Gözlerini çevirdiğinde yaşlı gözlerle ona bakan eşine dayanamadı, boynuna atladı ağladı..ağladı..

Gözlerinden akan yaşlar öfkeden, kırılmışlıktan arındı saf özlemle ağlıyordu artık.

Delta kollarıyla sardı biricik eşini, boynunu öpmeye başladı, ıslak derinden koklayarak öpüyordu.

" Aşkım, vitam özür dilerim.  Her yerde seni aradım, sonunda buldum." diyerek öpmeye devam etti boynundan, kulaklarına teker teker fısıldadı. Öperek yanaklarına gözlerine burnuna ulaştı.
İçine kokusunu çeke çeke öpüyordu.

Ellerini yanaklarına koydu, dudaklarındaki cennetten önce küçük bir buse aldı, ardından vitanın da ona karşılık vermesiyle Seo çıldırmak üzereydi. Öpüşü hoyrat, şehvet yüklüydü. Dudaklarını emiyor, dilleri birbirine dolaşıyordu.

Onu mühürlemeliydi, onsuz artık nefes alamazdı.  Elini kapıdaki anahtara götürdü kitledi, vita da kilit sesini duymuştu.

Dudaklarını birbirlerinden ayırmadan delta kalçasından havaya kaldırırken Jin bacaklarını beline dolamıştı.

Öpüşmekten şimdiden dudakları şişmiş, kızarmıştı. Delta aşkla öpüyordu, yalıyor, emiyordu.

Odayı adımladı, vitayı masaya oturttu. Elleri gömleklerine gitmişti, aynı anda hızlıca birbirlerinin üstünü soymuşlardı bir an birbirlerine bakmışlardı. İnanılmaz güçlğ bi çekim vardı aralarında, büyülenmiş gibiydi ikisi de.

Deltanın kaslı, esmer bedeni çok seksiydi. Vita elini göğsüne koyduğunda delta  elini zarif ama yapılı sevgilisinin kasıklarına bastırdı sertleşmişti, dayanılacak gibi değildi.

Vitanın aşağısına eğildi dizlerinin üzerine çöktü pantolonun içine elini sokarak penisini avuçladı, hiç beklemeden tamamını ağzına aldı.

Vitanın gözleri kocaman açıldı, zevkten inliyordu. Deltanın siyah gür saçlarına yapıştı, kalbi deli gibi çarpıyordu.

Konuşmaya çalıştı.

"Ahh De-lta b-ben hiç.. Ah.. Dur... Bu çok hızlı... "

Zevkten başı dönmeye başladı. İkisinin feromonları karışmıştı odada.

"B-ben geliyorum." diyebildi.

Delta sipermin hepsini yuttu, şehvetle başını kaldırıp vitasına baktı.

"Tadın çok güzel, ah çok güzelsin." dedi.

Yukarıya doğru öperek çıktı, göbeğini şekilli göğsünü emdi, küçücük ısırdı. Zevkle kafasını geriye atan vitasına baktı.

" Daha yeni başlıyoruz." dedi.

Ensesinden tutarak göğsüne yapıştırdı vitayı, alnındaki ter damlalarından öptü, ıslanmış saçlarına parmaklarını geçirdi. Dudaklarından öptü, Vitanın gözleri kapalıydı.

" Bana bak!" dedi "Aşkım, vitam seni hazırlayacağım, kendini bana bırak."

Pantolonunu ayaklarından sıyırdı, çırılçıplaktı vita. Utanmanın zerresi yoktu, susamıştı deltasına. Bacağını açmıştı. Delta bir bacağını omzuna koymuştu parmaklarını ıslak delikten içeri yavaşça kaydırdı, vita ahhlamıştı.

İleri geri yapmaya başladı, bakir deliği sıkıydı. Üç parmağını   birden sokmuştu artık iyice genişletmişti, ıpıslaktı vita, sabırsızlandı.

" Artık dayanamıyorum delta, sok içime." dedi.

"Tamam güzelim, deltan seni bekletmez." dedi ve pantolonunu çözdü kocaman penisini deliğinde gezdirdi, ıslaklığını hissetti. yavaşça içeri girdi.

Vita ahh dedi, önce yavaş sonra hızlanarak gidip gelmeye başladı. Vitanın bütün vücudu titredi, tekrar boşaldığına inanamiyordu, hiç dokunmadan tekrar nasıl boşalabilmişti.

Sırtı sert masada acımaya başlamıştı ama aldığı zevkle dayanıyordu. Sanki aklından geçenleri okurmuşcasına vitayı kendine çekti, deli gibi öperken kalçasından kucakladı, masadan ayırdı, bacaklarını beline dolamıştı. Kucağındaki Vitanın içinde gidip gelmeye devam ediyordu ayaktayken.

Vita gücüne hayran olmuştu Deltanın,  oyuncak gibi kaldırmıştı onu bi çırpıda. Uzunca bi süre böyle devam ettiler, ardından masanın yanındaki koltuğa yatırdı vitasını.

Jin'in dayanacak gücü kalmamıştı, bacakları titriyordu. Bir anda içinden çıkıp onu ters çevirdi, sertçe arkadan deliğine tekrar girdi. Göğsü Vitanın sırtını tamamen kaplıyordu, inlemeleri dışarıdan duyuluyordu.

Ensesini kokladı, yaladı. Dişleri uzamıştı. Kokusunu içine çekti uyumları harikaydı, cennete eşleşmişlerdi.

"Seni mühürlemek istiyorum." dedi.

Vitanın yanağından yaş aktı, boynunu hazırım der gibi eğdi.

Deltanın ısırığıyla önce acıyla  ahh dedi, ardından bundan zevk aldı acıtmıyordu ısırığı.

Artık eşiydi, canıydı.Titreyerek içine boşaldığında Jin üçüncü kez boşalmıştı. Dişlerini geçirdiği yeri kokladı, öptü başını.

İkisinin de yanağından bir damla düştü...

Vita Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin