* final

868 64 15
                                    

Jin' in mide bulantısı her sabah devam etti ve iştahı azaldı, bazı yiyecek kokularınadan nefret eder oldu. Delta tatili kısa kesip dönelim dedi.

Doktorun verdiği müjdeli haber ikilinin birbirine sarılıp ağlamasına neden oldu. Jin ikiz bebeklere hamileydi. Cinsiyetleri bile belliydi üç haftalık olmalarına rağmen çünkü kurt hamileliği kısa sürer. Biri kız biri erkek..
   
Çok mutluyum, aşırı duygusalım, bir gülüp bir ağlıyorum. Duygusal karmaşam yüzünden deltam da şaşırıyor ama bana ayak uyduruyor ve beni rahatlatıyor. Kıskançlık seviyem daha da arttı; bebeklerimi, yuvamı koruma içgüdüsü ile deltamı bir an yanımdan ayırmıyorum. İştahım beni deli ediyor dünyaları yesem doymayacak gibiyim. Cinsel doyumsuzluğum da var, sürekli kızgınlıkta gibi azgınım. Off hamilelik ne kadar da farklıymış. Eski benden ne kadar da uzaklaştım. Ama şikayet için anlatmıyorum bunları sonunda tamamlanabildim, içimdeki boşluk hissi bitti.

Doğumdan sonra

    " İkizlere baktığınız için çok teşekkür ederiz Jenny. Karınları tok, altları temiz şu an. Hangi durumda ne yapman gerektiğini yazdım mutfaktaki masanın üzerinde notlar var. Çok çok teşekkür ederim canım."

" Merak etme Jin lütfen, artık gidin ya, biz Tommy ile her şeyi halledeceğiz hem bizim için de prova olacak:))"

" Neee yoksa hamile misin?"

"Evet jin inanamıyorum hala ama 2 haftalık hamileyim."

( Tommy ve Jenny sevgili olup mühürlendiler. Onların hikâyesine girmedim delta ve vitadan uzaklaşmak istemediğinden)

"Ooo dostum tebrik ederim, bu çok güzel bir haber, senin adına çok sevindim."

diyip sırtına vurdu delta. Gülüştüler ve evden ayrılmadan uyuyan önce bebeklerine bakıp sessizce odalarından çıktılar. Deltanın rut dönemi geldiği için bir haftalığına onlardan ayrıldılar.

  Odaya adımımızı atar atmaz vitamin üzerine atladım. Dayanılmayacak kadar tatlı kokusunu içime çektim. Sınırıma ulaşmıştım. Bebekler doğduktan sonra onlarla ilgilendiğimiz için birbirimize çok vakit ayıramaz olduk. Bu zamana kadar dayandım ama rut döneminde olduğum için vitamı deli gibi becermek istiyorum. Otelin en üst katı tamamen bize aitti.Kapının  yanındaki duvara sertçe yasladım onu. Vücudunu saran dar dar gömleğini parçalayarak göğsünü açtım, boynunu dudaklarını yutarcasına emdim, öptüm. Jin bir bacağını bacağına doladığında onu kucağıma aldım sertliklerimizi birbirimize bastırdık. Ensesindeki saçlarından tutup bir an mor gözlerine baktım. Kulağına eğilip

"Seni zevkten ağlatacağım, sertçe sikeceğim." dedim.

Duvardan duvara yasladım çırılçıplak oluncaya kadar soydum. Arkasına döndürüp elimle domalttım fermuarımı açıp penisimi oracıkta içine soktum. Acıyla kıvrandı ama zevkten delirdiğini görebiliyordum, içi ıpıslaktı. Kucağıma alıp yatakta dizlerinin üzerinde durmasını sağladım kendini bana daha çok dayadı. Hızla gidip gelmeye başladım. Üzerine eğilip mühür yerinden ısırdım. Bir elimle göğsünü avuçlarken diğeriyle penisini avuçlayıp sıvazlıyordum. Dayanamayıp boşaldı. Çıkardığı iniltilerle daha çok azmamı sağlıyordu. Art arda farklı pozisyonlarla siktim vitamı. Tüm vücudu titriyor, kalçası ve penisi seğiriyordu. Yorgunluktan bayıldığında beşinci kez boşalmıştım. Eşime baktım, her yeri öpülmekten ısırılmaktan kızarmıştı hatta morarmıştı. Jakuziyi doldurdum ve vitamla beraber suya girdik. Hala uyuyordu. Onu yıkadım, yatağa yatırdım, kuruladım iki saat uyumasına izin verdim. Bense yanında yatıp sıkıca sarıldım ve uyumasını izledim. En fazla iki saatin var küçük vita seni kesinlikle uyandıracağım dedim kulağına. Uykusunda gülümsemişti sanki...

Mrb. Değerli okurlarım. Bu mini hikayemi böylece bitirmiş oldum. Yazmada ilk deneyimim ilk göz ağrım olduğundan çok heyecanlıyım. Umarım beğenmişsinizdir. Yeni bir hikaye var aklımda. Takipte kalın ve yorum yapın lütfen. Sizi seviyorum:)


Vita Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin