Yazarın notu:
Sevgili okuyucularım, hikayede planlı gitmedim. Şimdi fark ettiğim şeyler var elbette. Mesela " ben dili" olsa yani karakterlerin ağzından yazsam fena olmazdı. Delta ve vitanın karşı konulamaz çekimini anlatırken acaba çabuk mu kavuşturdum onları diye düşündüm. Karakter tahlili ve hareket tasvirlerim az mı oldu acaba gb. Pek çok soru geldi aklıma... Dediğim gibi ilk hikayem olduğu için tatlı bir heyecanla kusar gibi yazdım, ne demiş bir yazar " Yazmasan çıldıracaktım."
İyi okumalar diliyorum.Yeni bölüm küçük bir moladan sonra karşınızda:)
Jin eline kumandayı aldı. Deltasıyla zamanın nasıl geçtiğini anlamadığından olayların nasıl gelişeceğine kafa yormamıştı bile.
Tüm kanallarda onlar vardı. Gözlerini kocaman açtı, içtiği su genzine kaçtı. Küçük bir öksürük krizi geçirirken delta hemen yanına geldi."İyi misin aşkım, dikkat et lütfen!" dedi ve ikisi birlikte ekrana kitlendiler.
"Flaş! Flaş! Yüzyılın çifti kavuştu sayın seyirciler. Delta ve vitanın varlığından haberi olmayan dünya şaşkın. İkili hakkında öğrendiklerimizi aktarıyoruz sizlere."
Sunucu oldukça heyecanlı, romantik buluşmanın detaylarını ballandırarak tüm dünyaya anlatacaktı. Seo güzel eşinin fotoğrafını ekranda görünce hırladı. Kıskançlıktan gözü döndü. "Kim cüret edebildi bu haberi basına sızdırmaya!" diye gürledi. Yaydığı feromanlar Jin'i korkutmuştu. Hemen vitasına döndü ve" Sevgilim özür dilerim, korkma lütfen benden." derken vitanın önünde eğilmiş, kafasını dizlerine koymuştu. Jin deltanın yaydığı feromonlarla rahatlamış ve eşinin gür saçlarına parmaklarını geçirmiş, okşamaya başlamıştı.
"Elimden gelse seni kimselere göztermem, sana değen gözleri kör etmem lazım. Kurdumu dinlersem sana haksızlık etmiş olurum, bu güne kadar bensiz oldukça iyi idare ettin biliyorum ama artık mühürlü eşimsin, sana kıyamasam da elimde olmadan kıskançlığım seni zorlayacaktır. Bu benim doğamda var, seni herkesten korumalıyım, beni anlıyorsun değil mi?"
"Merak etme deltaların doğası hakkında epey bilgi sahibiyim. Geçmişte yaşamış deltalar hakkında çok şey okudum. En üstün ırk, tek güç, boynunu eğdiremediği tek bir kurt yok, vitasına kavuştuğu zaman daha da güçlenir ve ona karşı aşırı korumacı olursunuz.:)
Tabii 21. yüzyıl deltası olman, yetiştirilme tarzın ve beni bu kadar geç bulman da seni diğer deltalardan farklı yapacaktır. Kısacık zamanda senin ne kadar farklı biri olduğunu anladım aşkım, bunca yıl saklanmanda bile aslında saf bir aşkı arayan romantik bir adam olduğunu göstermiyor mu:) "Jin deltasının çenesinden tuttu ve küçük bir buse kondurdu dudaklarına "Seni seviyorum aşkım, çok çok çok seviyorum." dedi kocaman gülümseyerek.
Seo kimsenin önünde kendini savunmasız bırakmazken vitasının karşısında eriyip gitti,
uzun bir gece bekliyordu.:))Aile toplantısı
Jin ve Seo restorantın özel olarak ayrılmış odasında ailelerini beklemeye başladılar. Önce vitanın ailesi içeri girdi; güzel ve bakımlı omega annesi, alfa babası ve henüz liseye giden alfa olduğu her halinden belli olan erkek kardeşi içeriye girdi. İkiliye gülümseyerek baktılar sarılıp tokalaşmanın hemen ardından deltanın ailesi içeri girdi. Babası, annesi, ablası ve eniştesi alfaydı. Odadaki feromon kokuları oldukça baskın olmaya başlamıştı. 'Tanrım 10 yaşındaki yeğeni bile kesinlikle bir alfa olacak, ne baskın aile ama' diye düşündü jin ve ailesi.Oldukça hoş muhabbetlet ettiler. İkilinin hikayesini deltanın ağzından dinledikten sonra vitanın omega annesi "Seni anladım damadım ama jin' im seni çok bekledi. Eşine özlem duyarak yaşadı. Zor zamanlar geçirdi, üzülmeyelim diye hep mutlu göründü. İyi bir kariyere odaklandı. Çevresindeki herkesi mutlu etmeye çalışan, çok uyumlu bir çocuk oldu. Senden ricam daha önceki deltaların vitalarına yaşattıkları aşırı baskıyı oğluma yaşatma, onu koruyayım derken hislerini göz ardı etme olur mu?" dedi.
"Lütfen endişe etmeyin, Jin benim göz bebeğim, onu kendimden bile koruyacağım ayrıca işine devam edecek. Sizlerle ve arkadaşlarıyla istediği zaman görüşecek." dediğinde herkesin içi rahatlamıştı.
Düğünü iki hafta sonra yapmayı kararlaştırdılar ve bu hoş tanışma yemeğinden sonra Jin o gece için ailesinde kalmak için deltasından istemeyerek de olsa ayrıldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vita
ChickLitOmegaverse dünyasına girdiğimde en sevdiğim konu olan ofis aşkınının delta- vita eşleşmesiyle harika olabileceğini düşündüm. ilk hikayemdir destek bekliyorum:) -smut vardır. -Homofobikler uzak durun.