*düğün

809 60 2
                                    

     Seo ve Tommy oldukça yoğundu. Delta ile tanışmaya gelen üst düzey yönecilerle toplantılar, yeni aldığı şirketle ilgili yapılması gerekenler, yaklaşan düğün hazırlıkları derken başlarını kaşıyacak vakit yoktu.

      "Bu böyle olmaz, vitamdan bi saniye ayrı kalmak istemezken yüzünü göremez oldum, bir şey yap Tommy." dedi sinirle.

      "Dostum neden düğünü önceye almıyoruz? Düğüne senle tanışmak isteyen yöneticileri çağırırız, şirketle ilgili işlemleri de geç kalmadan düğünden sonraya bırakırız, ne dersin?" dedi.
"Hmm o halde oldukça büyük bir tören düzenlenmeli, vitamı korumaya karar verdiğimden ( kıskançlıktan:) sade bi tören olmasına karar vermiştim, off ikilemde kalıyorum. Ne yapmalıyım?"

   Delta oldukça gergindi. Omzuna yüklenen delta kimliği ağır geliyordu, vitayı göremeyince agresifleşiyordu.

Eli telefona gitti,  Jin düğün hazırlıklarıyla ilgileniyordu. Deltasının gerginliğini içinde hissediyordu "Ruh eşim napıyor bi bakayım." dedi.

  "Aşkım napıyorsun, niye gerginsin anlat bakayım, vitan seni dinliyor."

Birbirlerinin hisselerini kalplerinde hissedebildiklerini bir an unutmuştu delta.

"Jin seni görmeliyim derhal! Nerdesin?" dedi.

" Düğün için kıyafet deniyordum aşkım." derken deltasının gergin sesiyle üzülmüştü. Telefon kapanmıştı. Seo yüz yüze açıklamak istediği için ve vitasına sarılıp rahatlamak istediği için teli hemen kapattı. Koşar adım aracına bindi ve jin' in yanına gitti.
    
Jin  bembeyaz bir takımın içindeydi. Gözlerini vitasından alamamıştı Seo.

"Aman Tanrım, ne kadar güzelsin aşkım."

Dudaklarını birbirine yapıştırdılar, ayrıldıklarında alınları birleşti.

"Seo özür dilerim aşkım, gergindim ve seni de endişelendirdim."

  "Önemli değil canım, noldu niye gergindin, bana söyler misin?"

Seo olanları anlattı. Birlikte karar vermelilerdi. O ikisi birbirlerinden güç aldıkları için delta tek karar veremezdi artık.

"Tamam, iki gün sonra için ayarlayalım. Düğün yerini dert etme, nasılsa seninle tanışmak istiyor, başkandan rica et ve bizim için büyük bir yer ayarlamasını iste, başkan seve seve kabul eder bizimle ilişkisinin iyi başlaması için ona bir fırsat sunmuş da oluyoruz böylece. Davetiye yerine e-posta  kullanalım, ikramları ve süslemeleri organizasyona bırakalım. Tommy güvenlik ve medya ile ilgilensin. Bu durumda yapman gereken öncelikli iş smokinini denemek aşkım, ne dersin kabul mü?"

Seo vitasına hayran olmuştu bir kez daha, kriz yönetimi harikaydı.

Düğün günü

İkili salondan içeri girdiklerinde tüm salon ayağa kalkıp onlara hayranlıkla bakmıştı. Jin saçlarını lila renge boyamış mor gözleriyle tapılası görünüyordu. El ele tutuşuyorlardı, yaydıkları feromonlar herkesi büyülemişti.
     Rahibin önünde yeminlerini edip Jenny' nin taşıdığı yüzükleri birbirlerine takmış ve büyük bir alkış koparken dadaktan öpüşmüşlerdi.
    
     Oldukça yorucu düğünden sonra ikili araca binmiş ve derin bir soluk vermiş bittiği için rahatlamışlardı.
Sayamadıkları kadar çok kişiyle ufak sohbetler, sürekli gülümsemek, üzerlerindeki bakışlar, medyanın ilgisi derken niçin yorucu olduğunu anlamışsınızdır.

Aracı helikopter pistinde durdurduğunda vita çok heyecanlanmıştı.

"Sana inanamıyorum aşkım." dedi gülümseyerek, ilk kez helikoptere binecekti. Vitayı belinden kavrayıp helikoptere bindirdi, kemerini bağladı ve kulaklığını taktı. Pilot koltuğuna yerleşti. Telsizi taktığında ona dönen vita

"Sen mi kullanacaksın aşkım." dedi gözlerini kocaman açarak.

" Kocan hakkında öğreneceğin daha çok şey var güzelim" dedi burnunu iki parmağıla sıkıştırarak.

Havalandıklarında şehrin gece ışıkları ile manzara harika görünüyordu.

"Nereye gidiyoruz deltam?"

"Sürpriz vitam, çok seveceksin."

Yaklaştıklarında küçük adanın üzerinde ahşaptan tek bir villa bulunan adaya yukarıdan baktı vita ve "Harika" diye bağırdı. Kocasına baktı

"sevgilim burası cennet gb. Çok teşekkür ederim."

Araçtan indiklerinde  vitayı kucağına alıp eve doğru yürüdü delta. Kafasını göğsüne dayayan vita mutluluk feromonlarıyla mayışmıştı. Ön tarafında büyük bir veranda olan evin her tarafı camdı. İçeriye girdiklerinde beyaz tonların ağırlıkta olduğu  odaya girdiler.

Üç hafta içinde hayatının ne kadar değiştini düşündü vita. Rüyalarının erkeğiyle karşılaşmış, evlenmiş ve böyle güzel bir adada onunla yalnız olduğunu düşününce kızarmıştı. Vitasını yere bırakan delta gözlerine
bakıp

"Seni seviyorum ömrüm, tüm varlığım tamamen sana ait, sen benimsin, ben seninim."

Öpüştüler yarın yokmuşcasına birleştiler, seviştiler solukları, kokuları, tenleri birbirine karıştı bütünleşti. Aşkları sonsuzdu, doyumsuzdu. Üstelik deltanın kızışması başlamıştı, günlerce yataktan çıkmamışlardı. Vita çok yorulmuştu ama delta hala güçlüydü.

Yemek hazırlayıp güzelini uyandırmak için odaya girdi. Jin gözünü açtığı anda midesi ağzına gelmiş ve elini ağzına tutarak banyoya koşmuştu.



Vita Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin