* mutluluk

1K 71 2
                                    

Jin deltayı anında baştan çıkardı, hızlıca ona dönen ve dudaklarına yapışan eşi

"Seni becermek istiyorum." derken gözleri kıpkırmıydı.

"Beni çıldırtıyorsun seni yaramaz vita. Hadi odamıza gidelim." dedi ve kucakladı.

Vita beline dolanmış deltanın saçlarına yapışmış dudaklarını emerken, deltaysa hızlı adımlarla odaya çıkarmıştı onu. Hala kucağındayken sertliğine sürtünmüş ve aklını başından almıştı esmer bedenin. Birlikte sertçe yatağa yatmışlardı ki delta ince askılı beyaz tülden kıyafetini yırtarak üzerinden çıkarmıştı.Hızlı hızlı soluyor, deli gibi öpüşüp birbirlerine karışıyorlardı.Bu sefer vita üste geçti boynunu emdi göğsünü yaladı ve t-shirtünü yukarıda tutması için deltanın dudaklarına sıkıştırdı.

"Sakın bırakma." dedi.

Ardından aşağıya inerken delta dirseklerine yaslanmış vitasının her hareketini izliyordu. Azgınca ağzına aldı kocaman sert penisini emmeye başladı, dilini başının etrafında dolandırırken eliyle çekmeye başladı. Delta ise inleyip hırlıyordu, artık vitanın içine girmek, köküne kadar sokmak istiyordu. Hızlı bir hareketle vitayı kendine çekti, yüz üstü yatmasını sağladı, belinden tutup havaya kaldırdı, kalçasını iki yana açıp dilini deliğinden içeri soktu.
Jin kendinden geçmiş inliyordu, daha çok daha çok istiyordu, kalçasını deltanın yüzüne doğru bastırıyordu.

Seo elleri ile vitayı genişlettikten sonra bi seferde tüm organını sıkı deliğine soktu ve vitanın sırtına yapıştı çenesinden tutup kendine çevirdi dudaklarını emiyordu, hızlanmaya ve aynı anda hareket etmeye başlayan vücutlar feromonlarının da cazibesiyle çılgına dönmüşlerdi.

Jin'i eliyle defalarca boşalttı ama delta hala sertti,  inanılmaz güçlüydü pozisyondan pozisyona geçiyordu, sonunda boşaldığında Jin yorgunluktan hemen uyuyakalmıştı yine.

Tam on gün evden çıkmadılar. Düğün planlaması ve diğer işler için dışarı çıkmış, şirkete gitmişlerdi.

Tommy ve üst düzey yöneticiler ellerinde çiçekler ile delta ve vitayı karşılamışlardı. El ele içeri giren çifte herkes hayran gözlerle bakmıştı, yaydıkları aura çok çekiciydi. Hele vita artık herkesin içinde saklanmak zorunda olmadan feroman salgılayabildiğinden ve her zamanki gibi çok güzel olduğu için fanatik gözlerle ona bakanlar da oldukça fazla olunca delta gerilse de elini tutan ve harika gülümsemesi ile zarif adımlarla ilerleyen eşine bakınca sakinleşmişti.

Herkes tebrikleri iletmiş ve onlar adına çok mutlu olmuşlardı. Dünyada birbirine yazılmış yegane çiftti onlar ve kavuşmuşlardı. Bu romantik tabloyu gören omegalar hem sevinç hem de kıskançlıkla bakmışlardı ikisine. Vita ofisine gitmek için son kez yanağından öperek ayrılmıştı deltasının yanından.

Yeni mühürlenen Jin daha da güzelleşmişti, ofise girdiğinde herkes etrafına üşüşmüş bir yandan tebrik ediyor, bir yandan da soru yağmuruna tutuyorlardı. Her zamanki çekiciliği ile gülümsemiş kısa öz yanıtlarla herkesin masasına dönmesini sağlamıştı.

Nihayet jenyy ile baş başa kaldıklarında birbirlerine kocaman sarılmışlardı, özlemişti tatlı omegayı ve yaptıkları için teşekkür etmişti ne de olsa hakkında küçük tüyolar veren ve o evde yokken kedisi ve çiçeğiyle ilgilenen kendisiydi.

Birlikte kahve almaya gittiler.

"Mırnak nasıl Jenny, çok özledim yavrumu." diye kedisini sordu hemen.

" Merak etme o çok iyi, asıl sen anlat mutlu musun, vita olduğuna inana mıyorum, zaten sana ilk deltayı anlattığımda anlamalıydım, bizim havalı Jin' imiz nasıl kendinden geçebilirdi ki başka?"

Jenny ile uzunca sohbet etmiş, kıkırdayıp durmuş ve yakında düğünümüz olacak demişti.

" Hazırlamam gereken birçok şey var.Eşyalarımı taşımalıyım, düğüne hazırlanmalıyım, Seo' yu bizimkilerle tanıştırmalıyım.. Off Jenny stres yapmaya başladım yanımda olacaksın değilm mi?" derken gözleri dolmuş, birlikte duygudan duyguya geçen ikiliyi kapı tıklatması durdurmuştu.

Karşılarında Seo vardı. Omega birden irkildi, ne de olsa hoş bir karşılaşmaları olmamıştı ilk seferde. Gözlerini kaldırdı ikiliye gülümseyerek bakan deltayı görünce içi rahatladı ve kısa bir tanışmadan sonra

"Eşimi senden aldığım için kızmayın bana, şimdilik hoşça kalın Jenny Hanım." demişti ve elinden tutmuştu vitasının.

Uçarak giden arkadaşının arkasından imrenerek bakmıştı ikisine ve o da aşık olmak istiyordu,  gözleri kalp olmuştu...

Şirketten çıkmak üzerelerken Tommy yanlarına gelmişti, öncesinde bazı dosyaları eve getirdiğinde zaten karşılaşıp tanışmışlardı Jin ile. Bu yüzden hemen deltaya meramını anlatmış ve çiftten uzaklaşmıştı.

Önce Jin' in evine gidecek, kıyafet değiştirecek ve ardından akşam yemeği için  aile toplantısına katılacaklardı. (Bir de tabi ki kedisini mıncırmak istiyordu)...

Vita Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin