* yüzleşme

1.2K 79 1
                                    

Jin iyice sokulmuştu sevgilisine, daha doğrusu eşine, göğsünde uyuyakalmıştı. Seo ise kucağındaki vitasının saçlarına kafasını gömmüş, derin derin içine çekiyordu kokusunu.Daha çok sevişmek istiyordu ama küçüğü uyuyakalmıştı. Ona baktı "Seni seviyorum. Bensiz geçirdiğin tüm yılları telafi edeceğim güzelim." dedi. Jin mühürlenmenin üzerinden uzun süre uyuyacaktı tüm bedeni gevşemişti deltasının feromonlarıyla. Seo yavaşça eşini koltuğa yatırdı alnından öptü ardından onu temizledi üzerini giydirdi camları açtı ortam buram buram sex kokuyordu. Buluşmanın heyecanıyla şirkette olduklarını hiç düşünmemişti sadece eşine kavuşmak istemişti ama dışarı çıktıklarında bütün gözlerin üzerlerinde olacağını biliyordu.Telefonu eline aldı arabayı hazırlayın diye emir verdi. Sonra Tommy' i aradı yanına gelmesini istedi. Kapıyı tıklatınca bekle diye hırladı delta. Kapıyı açtı ama koruma iç güdüsüyle arkadaşını içeri almadı kendisi odanın dışına çıktı. Tommy' nin yüzünde kocaman bi gülücük vardı ama deltanın yapısını bildiği onu sinirlendirmekten korktuğu için yanağını ısırdı elini burnuna götürerek gülüşünü saklamaya çalıştı.Ardından "Tebrik ederim dostum sevgili eşini buldun artık." dedi. Delta ona çok güvenirdi gülümseyerek mutluluk feromonu yayıp arkadaşına teşekkür etti.

"Şimdi dedi eve geçeceğiz, yolumda kimseyi görmek istemiyorum, yoksa çok fena olur biliyorsun, ayarlamaları yap beş dakikan var." dedi, içeri geçti.

Tommy hemen genel müdürü aradı asansör ve koridorda kimse olmasın deltamız ve sayın eşi gidecekler, diyerek talimat verdi. Sonra hemen evi aradı yemek ve kıyafet için talimat verdi.

Bu arada Seo Jin'i kucaklayıp dışarı çıkmıştı bile. Yüzü göğsüne gömülmüş daha da küçülmüş gibiydi.

Tommy onları takip etti, birlikte aşağı indiler. Tam çıkacaklardı ki karşılarına tatlı omega Jenny çıktı. Delta hemen hırlayarak omegayı güçsüzleştirdi feromonlarıyla,bayılmak üzereyken Tommy tuttu onu.

Jenny- Tommy

Delta arkasına bakmadan Jin ile beraber lüks arabaya binip uzaklaştı. Tommy kızın uyanmasını beklemek için odasına taşıdı. Bugünün oldukça sıradışı sürprizlerle dolu olduğunu düşünüyordu. Önce delta eşini bulmuştu, ardından bu minik omega çıkmıştı karşısına.

Kızın ofisinden birilerini yardıma çağırdı, boynundaki iş kartında departmanı ve adı yazıyordu. Vita ile aynı ofisten olduğu için ondan pek çok şey öğrenebiliceğini düşündü.

Çok geçmeden uyandı, tansiyonu normale dönmüştü. Tommy omegaya suyu uzatırken kokusunun ne kadar tatlı oldununu düşündü.

"Merhaba Jenny, iyi misin? Ben Tommy." dedi.

Omega gözünü kırpıştırarak baskın alfaya baktı. Ne kadar da yakışıklı diye düşünürken yüzü kızardı ama anında arkadaşı aklına gelince oturduğu yerde dikleşti ve

"Jin nasıl, arkadaşım iyi mi? O delta yani b- başkan ona zarar verdi mi? Aman Tanrım! Jin! Canım arkadaşım."
dedi ve gözleri doldu.

Tommy kıza gülümseyerek baktı. "Hmm demek bu yüzden deltanın karşısına çıkabilecek cesaretin vardı, anladım şimdi. Merak etme Jin iyi, onlar mühürlendi, delta onun istemediği bir şeyi asla yapmazdı, endişe etme, seo sandığın gibi biri değildir."

" Öyle mi, çok sevindim." dedi kız birden canlanmıştı heyecanla konuşmaya başladı.
Tommy ile dedikodu yapmak için iştahla bakıyordu, o böyle hikâyeleri çok severdi, hem de canı arkadaşının başına gelmişken merakını gizleyemezdi.

Ani ruh değişimi yüzünden Tommy bu saf kızın hallerine kıkırdamıştı.

"Tamam, önce ben soracağım, ardından sen sor tamam mı? Hepsine cevap vereceğim."

" Jin'i çok iyi tanıyor musun?"

" Evet, uzun zamandır birlikte çalışıyoruz. Her şeyini bilirim ama vita olduğunu bilmiyordum."

"Deltanın varlığını bilmediği için gizlemesi gayet doğal, biliyorsun vitalar en nadide omegalardır."

"Anlıyorum ona kırgın değilim, olamam ki zaten."

"Söyle bakalım, Jin en çok hangi yemeği sever?"

"Anlamadım, niye soruyorsunuz bunu?"

"Delta bunları öğrenmek isteyecektir, ufak bi yardımın lazım, anlarsın ya..."

"Hmm anladım tamam:) Jin yemeğe düşkün değildir, sağlıklı yaşam felsefesi vardır. En sevdiği yemek tonbalıklı salata."

"ok. 2. Soru: jin en çok hangi çiçeği sever? "

"Hmm evinde sadece bir tane mor renk orkide var.Ona çok iyi bakar.Hep birileri ona çiçek gönderir ama hiçbirine aşırı ilgi gösterdiğini görmediğim."

" ok. 3. Soru: En sevdiği renk nedir?"

"Beyaz rengi çok sever."

Tommy telefonu eline alıp deltanın evine tonbalıklı salata ve hafif yiyecekler hazırlanmasını söyler, ayrıca mor orkideler ve beyaz ve açık renkli kıyafetler gönderin çok acil, der ve telefonu kapatır..

Vita Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin