* kıskanç delta

915 63 0
                                    

- smut içerir-

Jin'in babası oğlunu karşısına almış ve ona

" Delta çok iyi bir kurt çok şanslısın oğlum, ancak bundan sonra sorumlulukların artacaktır, hem iyi bir eş olacaksın hem de dünyadaki tüm kurt sürülerinin başı olan deltaya destek olacak, onunla birlikte sürüyü yöneteceksin. Tabii günümüz dünyasında saklanan bir deltanın ortaya çıkışı doğal olarak tüm dengeleri değiştirecektir. Sizin yanınızda sizin gücününüzden faydalanmak isteyen krallar, başkanlar, siyasetçiler olacaktır ve bunun yanı sıra düşmanlarınız da olacaktır. Çok dikkatli olmalısınız oğlum. Sana güveniyorum."

dedikten sonra bu ciddi konuşmanın ardından oğluna gülümsedi ve

"En yakın zamanda torunlarımı kucağımda görmek istiyorum evlat."

dedi ve saçlarını karıştırdı.

"Yaa baba neler söylüyorsun?"

derken kızarmıştı ama deltasından yavrular doğurmak için sabırsızlanıyordu elbette.

O gece eski odasında yatağına yattığında yanında getirdiği deltasının kıyafetiyle uyudu, yoksa gözünü uyku girmezdi ki..
 
Ertesi gün uyandığında sabah rutinlerine geri dönmek istediği için spor kıyafetlerini giyip dışarı çıktığında bu kadar erken saatte kapının önünde bekleyen siyah takımlı alfaları görünce şaşırdı. Korumalar hemen açıklama yaptı kendilerini deltanın gönderdiğini ve  onu rahatsız etmeden takip edeceklerini söylediler. Jin bunu hiç düşünmemişti artık evliydi ve çok ünlüydü. Yine de sabah sporundan vazgeçmedi ve korumaların evli olduğunu anladığında rahatça koşmaya başladı. Deltasına hayran oldu bir kez daha. Çok ince düşünceli bir kocası vardı.

  Jin koşu yolunda nefeslenmek için durduğunda etrafta meraklı gözlerle ona bakan pek çok kişi olduğunu anladı. Yanına gelip fotoğraf çektirmek isteyenler olmuştu. Korumalar müdahale edecekken Jin sorun olmadığını işaret ederek havalı duruşuyla insanların ricasını kırmadı. Foto çekinip onunla ufak sohbet edebilen kişiler yanından ayrılırken

"Ne kadar da güzel bir vita, deltanın yanına çok yakışıyor, kişiliği de mükemmel baksana.."

diyerek uzaklaşırken Jin'in vitası kendiyle gurur duymadan edemedi.

Dönüş yolunda deltası onu almaya gelmişti bile, gülümseyerek karşıdan gelen vitasına bakarken

"Ne kadar da şanslıyım, şu güzelliğe bak."

diyerek içinden geçiriyordu ki yanına yaklaşıp foto çekinmek selam vermek isteyen kişileri görünce hırladı, bir çırpıda vitanın yanına koştu. Korkunç feromonlarını yayınca parktaki herkes boynunu büktü. Deltasının sinirli feromonlarına daha önce de maruz kalan vita alıştığından çok etkilenmedi ve deltanın elini tuttuğu anda sinirli feromonlar yumuşadı ve herkes rahat bir nefes aldı. Ondan başkası deltayı durduramazdı. Böylece onun için ne kadar önemli olduğunu bir kez daha anlamıştı. Biri yıkıcı bir fırtınayken diğeri ona serin bir liman sunuyordu. Bu yüzden ikili  birlikteyken çok güçlü oluyordu, birbirlerini tamamlıyorlardı. Onsuz delta afetti, savaştı ancak onunla birlikte adalet ve düzendi.

Birbirini bir gecede özleyen çift arabaya biner binmez öpüştü. Delta sevgili eşinin boynuna yaklaşıp koklayıp içine çekecekti ki

"Yapma terledim, kaç km koştum biliyor musun?"

diye nazlanınca. Deltanın kaşları çatıldı.

" Senin her halin güzel." dedi otoriter bi sesle, yaklaşması için vitaya emir verdi. Jin zaten dünden razıydı, bu haller içini eritiyordu. Evlerine dönünce Jin annesine mesaj atarak haber verdi deltasının onu almaya geldiğini.

İkili birlikte duşa girmeden önce delta Jin' in kıyafetlerini tek tek çıkarırken gözleri kıpkırmızı olmuştu, mor gözlerle ona bakan vitası hamle yaptığında ona izin vermedi ve sakince beklemesini istedi.

İlkin vitasının kaşısında ayakta durup ona doğru baktı. Jin'in boyu alfalar kadar uzun ve spor yaptığı için kaslı bir yapıya sahip olsa da deltanın yanında ufacık kalıyordu.

Üst eşofmanının fermuarını yavaş yavaş açtı. Omuzlarından çıkarırken tüm kolunu sıvazladı, ilk parça yere düştü. İçine giydiği  sıfır kol t-shirt ünü çıkarmak için belinin iki yanından tutup yukarı doğru sıyırırken parmaklarını tenine değdirdiğinde vita ıslanmıştı bile.

" Gıdıklanıyorum yaramaz delta, çabuk olsana, dayanamıyorum artık."

dedi. Sesi çok istekliydi. Şortunu indirirken yine aynısı yapmıştı. Elleri bacaklarında gezinmiş, vitayı tamamen baştan çıkarmıştı. Aşağıdan yukarı doğru bacaklarında küçük öpücükler kondurmuş, sıra baksırın içindeki sertliğe gelmişti, bir eliyle dolgun kalçasını avuçlarken diğeriyle penisini ortaya çıkarmış kokusunu içine çekmiş ve ani bir hareketle tamamını ağzına almıştı. Bu hareketiyle vita çok geçmeden oracıkta boşalmıştı. Deltanın yanağından spermler akarken hepsini eliyle sıyırıp yalayıp yutmuştu.

"Tadın nefis sevgilim." demişti.

Kucağına aldığı banyoya sokmuş, duşu açıp altına girdiklerinde ıslak öpüşleri hızlanmıştı. Vitasına

"Artık bekleyemem, biraz canını acıtacağım aşkım."

diyip arkasına çevirip yüzünü duvara yaslamıştı. İstekle kalçasını deltanın penisine yapıştıran vitanın çekeceği acı umrunda değildi. Sertçe bir hamlede içine girmişti ve çok hızlıydı. Aldığı zevkten bacakları titremeye penisi seğirmeye başlayan vitanın sertliğini avuçlayan delta aynı hızda gidip gelmeye başlamışlardı. Banyonun buharında ikilinin kokusu havada kalmış ve defalarca sevişmişlerdi.

Vita Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin