Seoho -Angel or Bad boy

185 10 0
                                    

Seoho aki minden nő szívében legalább egy helyet elfoglal az a fiú akiért mindenki él és hal. Ki gondolta volna hogy az ártatlan bárány még sem az aminek mutatja magát? Minden nővel elhiteti hogy tetszik neki aztán mikor már megvolt neki kidobja mint egy rongyot. Az iskola legnépszerűbb diáka volt barátaival , felsőbb éves mint te. Nem jártál vele egy osztályba még is tudtad kicsoda is ő. Hiszen az egész iskola tisztában volt vele. Ki ha nem ő tartja a legjobb bulikat? Minden évben meghívást kapnak azok akiket ismer. De téged nem ismer még is minden évben kapsz egy meghívott ami a posta ládádba dobnak. Seohoval egy tánc akadémiára jártak még is mindig elkerülitek egymást. Nem is akartál közel kerülni hozzá hiszen nem akartad azokat a nőket követni akik a végén beleesnek seohoba. Nem lenne nehéz hiszen helyes és aranyos. De a látszat sokal többet rejt és sajnos  sokszor csal is.
Egyik nap viszont mikor bementél az akadémiára álmaidban sem gondoltad volna hogy össze raknak seohoval. Ellenkezni probáltál de nem engedet a tanár mivel mindent előre eltervezett. Új koreot és tánc stílust akart nektek tanítani ezért választott latint. Nem akartad ezt nagyon nem de csak nem halsz bele ha pár órát seoho társaságában kell tölts nem igaz? Nem. Sajnos tudtad nincs vissza út.  A latin műfaj hirhet a szexiségről és hogy a parnered mellett irtóra laza és szabadnak kell lenned. De seoho mellett ez hogy lenne lehetséges? Utálatal tekintetél rá amiért nem számitanak neki a lányok érzelmei és úgy játszik velük mintha bábok lennének. Nem akartad hogy megérintsen de ez a műfaj sajnos ezt is követeli. Gondolataidból egy hang ébresztett fel ami közvetlen melőled jött.

-Akkor kezdhetjük?-kérdezte seoho szélesen vigyorogva egyik lábáról a másikra állva.

-Úgy sincs más választásom-forgatad meg szemeidet majd követed az utasitásokat. Egészen addig minden simán ment amég nem kelet vele szembe fordulnod és szemébe nézned miközben ő a derekadra csúsztatja kezeit te meg a nyakába akasztod sajátjaid.
Minden hová néztél csak a szemébe nem ami tanárodnak is szemet szúrt és nem egyszer rád szólt hogy alakitsd ki a szemkontaktust seohoval.

-Néz a szemembe T/N-suttogta, lehelete megcsapta orrodat. Egy pillanatra behunytad szemeid majd sóhajtva néztél bele a szemébe ami teljesen rabul ejtett abban a pár órában amég a párod kelett hogy legyen. -Nem gondolod hogy mi ketten jobban is megismerhetnénk egymást? -kérdezte látványosan megnyalva ajkait ami magára vonzotta tekinteted, realizálva mit is csinálsz megráztad fejed amit csak mosolyogva nézet végig jót szórakozva reakciódon

-Nem ismerkedek-mondtad semlegesen ringatva a csípőd ahogy kell, kezei hirtelen lecsúsztak a derekadról a fenekedre amibe bele is markolt. Ugrotál egyet kikerekedet szemekel nézve seohora.

-Mit csinálsz? -suttogtad neki megilletődve körbe nézve hogy láta-e valaki de szerencsére mindenki el volt foglalva a partnerével.

-Táncolok nem látod? -húzta ajkait pimasz mosolyra amire meg forgatad szemeid.

-Már most az agyamra mész-motyogtad amire csak elmosolyodot.

-Nyugi lesz ez még jobb is baby-kacsintot rád, probáltad tűrtöztetni magadat de nehezen ment hogy ne vágd pofán a megjegyzései miatt.
És ekkor jött a java a dolognak. A tanárotok ki adta a következő utasitást miszerint hátat fordítva partnerednek hagyod hogy végig simitson a testeden

-Végre valami jó mozdulat-suttogta füledbe seoho hátulról amire látványosan kirázott a hideg

-Ne bizd el magad ennyire seoho-mondtad ridegen amint csináltad amit kért a tánc tanár. Megfordultál seoho meg végig simitot testeden. Csak hogy direkt olyan helyeken is megérintet ami nem a koreo része. Feltüzelt és beinditot ahogy újai bejárták testedet de nem akartál engedni a csábitásnak egy kossza kaland miatt mert seohonak nem kell kapcsolat. Merészebb mozdulatokat követék az egyre merészebek de ott telt be a pohár mikor hirtelen magához rántot hogy ajkaitokat alig választotta el pár centi. Kapkodtad a levegőt és melkasod gyorsan emelkedett közelsége miatt és az illata miatt. Eltoltad magadtól és magadba szitkozodva hagytad el a termet. Az öltözőbe mentél átöltözni viszont mikor a pólókat vedted volna fel valaki keze hátulról ölelt magához megilyedtél ezért megugrodtál és szembe fordultál seohoval.

-Mit keresel itt? Menj ki! -parancsoltad magadat takarva de ő csak ajkait megnyalva megrázta a fejét intenzíven bámulva téged.

-Te sem akarod hogy ki menjek-mondta rekedtes hangon mosolyogva-Kár és vétek tagadnod, átlátok a nőkön-mosolygot önelégülten amire csak idegesen bolintotál egy pillanatra elnézve róla.

-Teljesen igazad van seoho-bologatál-Átlátsz rajtuk, de rajtam nem. Én nem leszek olyan nő akit megkapsz és eldobsz-vágtad a képébe mire egy pillanatra lesokkolt.

-Nem dobnálak el

-Ne hazudj!-emelted fel a hangodat de ő csak egy lépést közelebb lépet mire te hátráltál egészen amég csupasz hátad a hideg falnak nem ütközött.

-Nem hazudok, lehet azt hiszed minden nő aki az ágyamba végezte kidobtam de ne itélkez ha nem tudod mi áll a hátérben-mondta komolyan mire egy percre lefagytál majd felvontad szemöldöködet.

-Mi állna? -nevetél fel gúnyosan elnézve róla unva már ezt az egész bájcsevergést vele-Nem számit én lennék az utolsó lány a földön akit érdekelne a magánéleted seoho, most pedig menj ki-hirtelen csapot fejed mellé idegesen mire ilyedten rezzentél össze szemeibe nézve ami elsötétült.

-Azt akarom hogy hallgasd meg-emelte fel a hangját ellenkezést nem türöen-Azok a nők nem voltak a barátnőim. Nem voltam köteles velük törödni. Önként mentek bele és már az elején letisztáztam hogy csak egy kalandot akarok és semmi mást. -mondta megfeszült állkapcsal téged teljes sokba taszitva mivel ennek az ellenkezőjét hiresztelték az iskolában te meg naivan hittél is nekik.

-Értem-nyögted ki nagy nehezen majd nyelve egyet néztél le a betonra. -Magamra hagynál esetleg? -néztél fel rá de ő csak megrázta a fejét.

-Komolyan azt hiszed képes lennék parancsolni a testemnek? Olyan vonzó vagy -suttogta közel hajolva hozzád.

-Nem hiszem hogy jó ötlet lenne ebbe bele mennem-suttogtad közétek mire csak elmosolyodot füled mögé türve egy tincset

-Döntsd el te a végén hogy tetszet-e vagy sem-húzta ajkait perverz vigyora

-És ha nem tetszik? -mondtad kapkodva a levegőt érezve hogy arcod pirosodik és nem bírsz sokáig a szemébe nézni. A reakciódon jót szórakozott  fejed mellett támaszkodva.

-Olyan lehetőség nincsen-mondta -Maga a reakciód elárulja mennyire  kívánsz-mondta beharapva ajkait szemedbe nézve. Nyertél egyet miközben seoho elbatyogot az öltöző ajtajáig és bezárta azt. Lágyan rád mosolygott miközben a melled elé szoritot pólódat ki vete a kezedből és elhajitota messzire. Szíved hevesen dobogot ahogy seoho lassan közelit feléd majd megállt mikor ajkaitok majd nem összértek. Húzni akarta az agyadat, és élvezni reakciodat ami a legelejétől elárult téged. Felbátorodva fogtad meg az ingét és közelebb rántva magadhoz tapasztotad ajkaid az övéire mire csak bele mosolygott a csókba egyik kezével fejed mellett támaszkodva még másikat derekadra csusztata. Ott az öltözöben bebizonyitota hogy mennyire is akart téged és hogy még sem az aminek mutata magát. Mert egy tipikus bad boynak is van szíve, és az előre itélkezés sosem a legjobb mondja mindenek.

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.
Kpop Imagine√ [ Kérések Nyitva]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ