Enhypen-Jay

500 21 0
                                    


Párod nagyon elfoglalt volt az új albumuk miatt amit még karácsony előtt piacra akartak dobni így kevés időt töltöt veled és sokszor évfél útán ért haza amikor te már aludtál. Aggódtál az egészsége miatt hiszen keveset aludt és evet a napokban. Volt amikor bementél a kiadóba ahol már ismertek és ételt vittél párodnak és boldog voltál ahogy látad megeszi és ízlik is neki. Mindig igyekszik a maximumot kihozni magából és jól teljesiteni és van hogy túl hajszolja magát amit te sosem díjazol.
Tudtad hogy fontos számára ez az egész és tiszteletben tartotad hogy neki ez a hivatása, türelmes voltál hiszen megigérte hogy a közelgő karácsonyt együtt töltitek majd. És ez az ami boldog mosolyt varázsolt az arcodra. Ez az első közös karácsonyotok amiotta össze költöztetek és te különlegesre szeretnéd az elsőt. A fejedben még nem állt össze teljesen a kép hogy mi hogy legyen de a számára szánt ajándék már meg van és gondosan el is van dugva hogy jay soha ne találja meg.

Ajtó nyitodása zökkentet ki gondolataidból. Felpattanva rohantál az ajtóba majd ugrotál jay nyakába aki meg fogva téged még időben támaszkodot meg a falban hogy ne boruljatok el a lendülettől.

-Annyira hiányoztál jay-dünnyögted vállába amire csak nevetve rakot le a földre és hajolt le és nyomot egy puszit az arcodra

-Te is nekem t/n-húzta ajkait mosolyra majd lerugva magáról a cipőjét levágta magát a nappali kanapéjára és ahogy te is közeledtél az ölébe húzot hogy vele szembe foglaltál helyet. Pislogva igyekeztél felfogni mi történik de mire ez megtörtént jay móhon ajkaidnak eset. Olyan hevesen csókolt mintha ezer éve nem látátok volna egymást ami részben igaz hiszen ritkán látad a napokban. Tarkojára simitva kezedet csókoltad vissza majd túrtál puha tincsei közé ezel kiváltva belőle egy férfias morgást. A levegőt kapkodva vált el tőled majd döntöte a homlokát a tiédnek.-Ez már hiányzot-vigyorodot el-Végre együtt tölthetjük a karácsonyt. Az első közös karácsonyunkat t/n. Igérem különleges lesz-nyomot egy apró puszit a nyakadra amire akaratlanul is kiszakadt belőled egy jóleső sóhaj.

-Akkor neki is kezdhetnénk-hajoltál távolabb tőle ő pedig mondatodra perverz mosolyra huzta ajkait.

-Mármint minek?-nyalta meg ajkait mire vállára csapva szálltál ki az öléből majd teted csipőre a kezed.

-Dísziteni

-Rendben jagiya ma te irányitasz-állt fel sóhajtva mire boldog mosolyal bolintotál majd az emelet felé bicentetél

-Hozd le a diszeket és a karácsony fát. Addig én előkészitem a konyhát-jay bolintot egyet majd már tete is amit kért te pedig addig előkésziteted a hozzá valókat a mézes kalácshoz és a karácsonyi fogásokhoz. Mikor egy hangos törés hang csapja meg a füledet. Azonnal kisietsz a konyhából majd meglátva a töröt karácsony fa diszt megrázod a fejedet.

-Óvatosabban-mondtad majd feltakaritva neki keztetek feldisziteni a karácsony fát közösen. Élvezted társaságát és sokat nevetetek. A diszek után mindketten a konyhába mentetek majd neki kezdtetek a süteménynek.

-Imádom ezt a sütit-motyogta jay a formákat kipakolgatva a kisebb tálból

-Tudom ezért csinálunk extra adagot-kacsintotál rá mire elmosolyodot és közelebb húzva magához nyomot egy puszit az ajkaidra

-Te vagy a legjobb

Mikora mindenel végeztetek már majd nem este volt te pedig boldog voltál hogy kettesben lehetél vele karácsony napján. Egy napal hamarabb akartál elintézni mindent hogy ne keljen a nagy nap sietned de jay ragaszkodot ahoz hogy mindent együtt csináljatok és téged sem kellet sokáig gyözködni ezért megvártad. És nem bántad meg ugyan is szórakoztató volt vele csinálni mindent. Ahogy a diszeket raktátok fel néha neha rá pillantotál azon gondolkodva hogyan is jutotatok ilyen messzire. Még mindig hihetetlen volt számodra hogy téged választot és ahelyet hogy a családjával ünnepelte volna a karácsonyt inkább veled akarta.

A teraszon ültetek mind ketten egy takaroval betakarva. Te jay mellkasának döntöted a fejedet ő pedig lágyan cirogatja a hátadat köröket leírva. Az ég olyan tiszta volt mint még soha csak a csillagok ragyogtak ennyire szépen oda fent amit megbabonázva néztél.

-Boldog vagy?-halodtad meg jay hangját mire felemelve fejedet aprót bolintotál és vissza helyezted a fejedet mellkasára.-Nagyon sajnálóm hogy a napokban a munkám miatt elhanyagoltalak. Nem akartam hogy egyedül legyél. Egy normális kapcsatot érdemelnél de az élet mindig közbe szól. Minden időmet veled tölteném ha lehetne-sóhajtot fel jay szomorkásan hiszen bántota hogy nem lehetet veled többet mint szeretet volna.

-Jay-szólitotad meg majd simitotál arcára-Ne sajnáld. Egy percig sem éreztem magamat elhanyagolva. Tény hogy kicsit magányos voltam de a mai nap kárpótolt mindenért. Ez az első közős karácsonyunk-húztad ajkaidat boldog mosolyra mire ő elmosolyodva hajolt ajkaidra majd csókolt szendvedélyesen. Megszűnt minden amikor megcsókolt. Mintha megállt volna a világ és csak ti ketten letetek volna.

-Szeretlek te idiota-váltál el tőle mosolyogva

-Én is t/n-hagyta figyelmen kivül az utolsó szót majd újra az égre pilantotál de ekkora már eset a hó neked pedig egy gyermeki mosolyra huzodtak ajkaid

-Menjünk le-álltál fel jayre pillantva aki pislogva párat elnevete magát

-De ...

-Na gyere már-húztad magad után nem törődve az ellenkezéseivel.

Nem érdekelt titeket a hideg vagy a hó csak élveztétek hogy kettesben lehetetek ennyi idő után. Hogy végre veled volt és betöltöte azt az ürt amit akkor éreztél amikor távol volt. A hideg pedig nem állt utadba mert akárhányszor csak rá néztél jayre érezted, hogy átjár a forróság és szívedet elepi a melegség.

Itt az első oneshot kérés

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Itt az első oneshot kérés. Remélem tetszet. Sajnos nem emlékszem már ki kérte de ha ír akkor megjelőlőm. A következő holnap érkezik. 안영! 

Kpop Imagine√ [ Kérések Nyitva]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin