Iskola bál. Talán az egyike azoknak az eseményeknek amiket rendkivül vártam. És a legjobb ebben hogy én szervezhetem meg az egészet. Saját ízlésem szerint még is az iskolai határokon belül. Imádtam minden percét annak hogy szabad kezet kaphatam ebben és senki sem szólhatot bele abba hogy mit hogy csináljak. Felszabadult érzés volt.És mikor eljött ennek a napja örülten izgulva készülödtem el. Kai a párom a bálon és a való életben is az. Két éve alkotunk egy párt és a kapcsolatunkat ugy írnám le hogy tökéletes. Nem veszekszünk hanem mindig mindent megbeszélünk együtt. Első évesként meghívot a bulijába és rengeteget beszélgetünk ott. Nem hittem volna hogy annyira jól kijővünk és egy hullám hosszra kerülünk hogy összejövünk de ez csak jó. Hiszen nagyon aranyos és helyes srác. Csak mostanában kevés ideje van rám.
Kai értem jöt majd egy szendvedélyes csók után el kocsikáztunk a helyszínre. Szép még is egyszerű ruhámban sétáltam be a nagy torna terembe ami szépen fel volt diszitve és minden olyan tökéletes volt ahogy meg álmodtam. A zene a diszlet és a pia amik csak akkor lesznek kirakva ha a tanárok már nem lesznek ott. Persze erre is szabad kezet kaptunk.
-Szép munkát végeztél baby-huzot magához közel majd puszilt a homlokomra kai
-Ugye? Nekem is nagyon tetszik-mosolyogtam rá majd mikor elengedtük egymást elindultunk hevesen integető barátnőm felé.
Oda érve megöleltem őt majd mosolyogva ültünk le a kirakot székekre. A bál elkezdödöt igy a tánc sem maradhatot ki. Ez volt a fő eleme ennek az egésznek és élveztem hogy kaial táncolhatam. De furán viselkedet és ott hagyot a táncparket kelős közepen mert mosdóba kellet mennie. Pedig még előtte elment. Gondoltam utána megyek. De nem kellet volna. A pasim egy fiatal libával kefélt a férfi mosdóban. Nem hittem a szememnek. Két évet dobot oda csak egy kalandért. Miatta lemondtam mindenről. A szüleim is utálták én még is őt választotam helyetük. Annyira fájt látnom hogy egyből előkaptam egy eldugot alkoholos dobozt és kibontva belekortyoltam egy nagyot majd ahogy távoztak a tanárok elszabadult a káosz. Én kimentem a teraszra és kisírva a lelkemet kortyolgatam az italból.-Miért vagy egyedül ezen a csodás napon?-támaszkodot meg a korláton egy szőke hajú igen helyes fiú. A zsebéből előkotorva egy cigis dobozt gyújtot rá majd nyújtota felém a dobozt. Percekig szemezgetem a dobozal majd megvontam vállaimat nem törödöen.
-Miért ne?-nevetem fel majd vettem ki egy szálat és hagytam hogy meggyújtsa a hosszú rudat.
Nem szoktam cigizni de jelen helyzetben az alkohol miatt is nem izgatot hogy ha kijózanodok talán megbánom.-Te kérsz?-nyujtotam felé az alkoholos üveget amit szinte azonal elvet majd nagyokat kortyolt belőle.-Mesélj miért van itt egy ilyen szép lány egyedül kisírt szemekel? -fujta ki a füstőt vissza nyújtva az üveget.
-Épp az iménk kaptam rajta a pasimat egy ribancal miközben kefélnek a mosdóban-nevetem fel keserűen majd fordultam taehyun felé teljes testemel
-Nagy balfasz lehet-dobta el a cigit -Én a helyében rá sem néztem volna más lányra-lépet közelebb csábosan mosolyogva-Amugy kurva vonzónak tartalak cigivel a szádban-simitot arcomra érintésére pedig felpezsdült a vérem. Kivette a cigit a számból majd eldobta és rám mosolygot.
-Igen?-csimpaszkodtam nyakába majd pillantotam le ajkaira
-Szeretnéd hogy megcsókoljalak?-simitot ajkaimra amik automatikusan nyíltak el egymástól és hagyta hogy a szőke fiú végig simitson alsó ajkamon hüvelyk újával.
(Innentől 18+ aki nem szereti ne olvasa végig hanem folytasa a timeshiptől)
-Hogy mondjak erre az ajánlatra nemet?-nevetem fel részegen majd hagytam hogy birtokba vegye ajkaimat dús ajkaival és egy szendvedélyes csókba hívjon. Kezei fenekemre csúszantak amibe belemarkolt én meg bele nyögtem a csókba ezel mosolygásra késztetve a fiút. Mosolyogva fogta meg kezemet majd kezdet el a kijárat felé huzni majd kocsija hátsó ülésébe beülve ölébe huzot majd ajkaimnak eset vadul és sokal akaratosabban. Kezei pólom alá siklotak hideg kezeivel pedig lágyan cirogata forró börömet. Akartam őt ez nem kérdés lehet a pia miatt volt de sokal bátrabb voltam mint átalában szoktam.
ESTÁS LEYENDO
Kpop Imagine√ [ Kérések Nyitva]
FanficItt semmi nem szabhat határokat a képzeletednek🌙 🌙: Reaction 🌙:Kpop idols as your boyfriend 🌙:Oneshot Kérések-Nyitva Bármelyik idol bandával bátran kérhetsz