Poszukałem i coś znalazłem, ale musiałem się pierw do tego przygotować. Potrwa to max 2 dni.
POV SOFIE
Obudziłam się i o dziwo ta kanapa była bardzo wygodna. Z kuchnii dobiegał piękny zapach naleśników, który postawił mnie na nogi i zaprowadził tam.
A- O dzień dobry słonko. Właśnie robię naleśniki dla ciebie.
S- To bardzo miłe z pani strony, ale na prawdę nie trzeba było.
A- Oj nie marudź. Naleśniki będą gotowe za 5-10 minut.
~
Naleśniki babci Ayali były bardzo smaczne. Chciałam od niej przepis na nie, ale powiedziała, że to rodzinna tajemnica.
~
Poszłam do łazienki. Zdjęłam bluzę i spojrzałam w lustro po czym zaczęłam płakać. W wielu miejscach na moim ciele były sinaki. I co sobie ludzie pomyślą jak to zobaczą? Że ktoś mnie bije? Pewnie tak.
Szybko założyłam na siebie moje wczorajsze ubrania i poszłam pomóc przygotowywać obiad dla jej rodziny.
POV PAYTON
Zadzwoniłem po Maxa, aby po mnie przyjechał, ponieważ byłem na haju, a nie chcę aby policja mnie zgarnęła i mój zacny plan się nie udał.
Musiałem pojechać na Florydę, po jedną rzecz, która mi się przyda, a po drugą do LA.
~
Była już 22:18 przez co musieliśmy załatwić sobie nocleg w hotelu, bo nie ma już sensu jechać do LA.
Musiałem sobie wziąść osobny pokój, bo Max nie lubi, jak oglądam pornosy, a dzień bez nich to dzień stracony.
POV SOFIE
Wszystko było już gotowe. Za 20 minut miała się zjawić rodzina babci Ayali.
A- Może chcesz jakąś sukienkę? Ładnie by ci było.
S- Yyy ja...
————————————————————————
Wiem że taki duony rozdział ale pisałam go na szybko bo nie wiem kiedy będzie nowy bo od poniedziałku idę do ✨szkoły✨
Pijcie wode, pozdrawiam🤠
CZYTASZ
Zabawka//P.M|ZAKOŃCZONE|
RomanceNie ma tu opisu Zawiera wulgaryzmy i sceny 18+ Najwyższe notowania #4-payton love u<3