vera_atalay fantastik istemişsin
Beğendiğiniz şiir dizelerini ,şarkı sözlerini yorumlara not edermisiniz?
Başladığınız tarihi bu pasaja not edin.
✧✧✧"Didem! İlk ders ne ? Geç kalmadım deyil mi?"diye arkadaşına yetişmek için hızla yanımdan geçen kız yüksek sesle bağırdı. Sesini tanıyordum. O kızı her kes tanıyordu. Newton olucam diye okumaktan harab ettiği badem gözlerine daha iyi göre bilmek için taktığı koyu kahve kalın çerçeveli gözlükleri, vitaminsizlikden gelişmemiş dişlerine taktığı orta okul telleri ile her kesin "inek" diye tanımladıkları benim bir üst'üm olan ünüversite üçüncü sınıftan Semra idi.'Gecikmek' dediği için saatime baktım ama ilk dersimin boş olduğunu ve arkadaşlarla goygoy yapmak için erken geldiğim aklıma geldi. Aynı evde kendisi ve kardeşi ile kaldığım kuzenim Berk kolumu dürterek tüm dikkatimi üzerine çekmeyi başardı. "Şu kızıl hatuna baksana şeytan gibi kız. Adamı yoldan çıkarır." Dediği yöne baktım. Tanımıyordum. Konuşmaya devam etti "Ben yanına gidip bir tanışayım" dedi ve kıza doğru uzaklaşmaya başladı.
Sağımda kafasını bir dakika bile olsun telefonundan ayırmayan Berk'in kız kardeşi küçük kuzenim Nilay'ı kolumun altına çektim. İrkilerek bana baktı. Gülümsedi ve telefondaki 'önemli işine' geri döndü.Kafeteryaya doğru ilerlerken Eren'in el sallamasıyla Nesli'nin kulağına kadar kazıttığı kafası da bana göz kırptı. Tabi sosyal medya kurbanı kör kuzenimide kumandalı araba gibi ben idare ediyordum. Sandalyeleri çekip oturduğumuzda arkası bize dönük olduğu için tarafından yeni farkına varıldığımız Neslihan güler yüzle bizi selamladı." Naber?" Cevap vermemizi beklemeden " Berk nerde?" diye sordu. Devekuşu misali kafasını gömdüğü telefonundan ayıran Nilay " Şeytanla köşe kapmaca oynuyor" diye Nesli'nin sorusunu yanıtladı.Nilay'ın cevabına çarpık bir şekilde gülümseyen Eren bana bakarak "Kahve istermisiniz?" diye sordu. Kahveler ondandı. Nilay ile ikimizde aynı anda " Evet" dedik. Kimin kuzeni bedavayı kaçırır mı hiç? Eren gülerek kafasını ağır ağır salladı ve sandalyesini geri iterek ayağa kalkıp büfeye doğru ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek Uykusu
خيال (فانتازيا)BU İSİMLİ İLK KİTAPTIR!!! Her şey sadece bir ödevle başlamıştı aslında... Fantastik bir maceraya hazır mısınız?!