"Ecmel" adimi duyunca arkama dondum. Ahh Burak karsimda bana dogru kosuyor. " hic vazgecmeyeceksin degil mi Burak" dedim. Gelme dedim ya neyin inadi bu anlamiyorum ki. 32 dis siritarak "tabiki de hayir. Duydum ki Ecmel'in cikolataya ihtiyaci varmis " dedi ve en sevdigim cikolatayi elinde sallamaya basladi. Laviva immm mukemmel birsey. Nereden biliyor ki bu cocuk bunu sevdigimi cok fazla muhabbetimiz de yok hayirdir insallah. Bir dakika elinde bes tane var, hepsini bana almis olamaz herhalde. Saskinlikla sordum " hepsini bana almadin degil mi" yine siritarak "sana aldim ve okulda olan olaylardan sonra bir tane kesmez diye dusundum bu arada burda beklemeye devam etmeyecegiz umarim" dedi. Ahh tabii ben elinden cikolatalari kaptigim gibi yemeye basladim. Ne yapayim cikolata ve tatliya asla hayir diyemiyorum. İc sesim sus lutfen su bogazi birak ta yuru cocuk hakli. " Burak sen benim Laviva sevdigimi nereden biliyorsun bakiyim" dedim cocukca. Guldu. Vayy gulmek yakisiyormus bu cocuga. Aa gamzesi de var hic dikkat etmemistim. Ben bunlari dusunurken birden yanima yaklasti elini dudagima koydu. Ahh neler oluyor kalbim cok hizli carpmaya basladi. Tabi ki onun mandalina kokan erkeksi parfumunden degil sadece birden bu kadar yaklasmasi buna neden oldu. Yoksa lakosa yapismis kaslari da hic etkilemedi beni. Birden geri cektim kendimi "ne yapiyorsun sen?" dedim o kadar hizli soyledim ki ben bile dogru duzgun anlamadim dedigimi. Parmaginin ucunu gostererek " sadece cikolata bulasmis " dedi. Bir yandan da alttan alttan sırıtıyordu.Kizardigima eminim. Ortami dagitmak icin " soruma cevap ver nereden biliyordun Laviva'yi sevdigimi " dedim. Bu tepkime sasirarak "kantine her geldiginde bu cikolatayi aliyorsun ve Bengisu seni kizdirdiginda veya sen birseye kizdiginda sana hep bu cikolatayi aliyor. Sen de yiyince mutlu oluyorsun." dedi ve yanagimdan makas aldi. Soke soke! Beni mi gozetliyor bu cocuk. Ayni sinifta da degiliz ki nereden biliyor bu kadar seyi. Besu anlatti desem bana sormadan boyle birsey yaparsa basina gelecekleri bildigi icin boyle birseye cesaret edecegini sanmiyorum. Ee kim anlatti o zaman? Diye dusunurken birden gozumun onunde bir el sallanip durmaya baskadi."Dunyadan Ecmel'e " dedi Burak. Saskinligimi gizlemeye calisarak " sen nereden biliyorsun bunlari?" dedim.
"Ben bilirim" dedi ve goz kirpti. Ahh ne tatli seysin sen boyle. Ne diyorum ben ya. Neyse cok fazla ustelemedim. Zaten evimin onune geldik. " tesekkur ederim Burak" dedim. " ne icin? " dedi. Ne icin mi daha ne olsun. "Çikolatalar icin, beni evime biraktigin icin, dusmekten kurtardigin icin yeterli mi ?" dedim alayli bir sekilde. "Bir kahve ikram edersen tesekkurunu kabul edebilirim" dedi. Resmen cocuk evime girmek istiyor. Annemgilin de gelmesine daha cok var. Aman bir kahve yaparim zaten dershanem var gitcem bahanesiyle gonderirim. Haketti bu gun yani.
"Peki madem oyle olsun hadi gel iceri" dedim kapiyi acarken. Yuzunde cok guzel bir gulumseme olustu kendi eviymis gibi girdi eve. Cok rahat, sanki ilk kez gelmiyormus gibi girdi iceri ben otur demeden salona girip oturdu bile. Oturduktan sonra dalga amacli "otursaydin " dedim. "Sagol canim sen de otur kendi evinmis gibi cekinme, rahat ol" dedi. Hadi ya iyiki dedi ben bilmiyordum sanki buranin benim evim oldugunu. Birsey soylemeden mutfaga gitmek icin arkami dondum ahh kahretsin salondaki bu basamagi herseferinde unutuyorum.Yine takildim basamaga.Duserken yine Burak tuttu beni bu cocuk benim her adimimi takip ediyor galiba. Besu' ya diyorum sakar diye ama bu ara benim de sakarligim ustumde. Burak ile sadece bir karis mesafe vardi aramizda ,elleri belimde beni sarmalamis resmen. Gozlerimiz ve dudaklarimiz o kadar yakin ki birbirine. Masmavi gozleri o kadar guzeldi ki... Ben bunlari dusunurken adimi duymamla neye ugradigimi sasirdim.
"Ecmelll!" ahh olamaz annem bu. Ne ara geldi ki hem daha erken gelmesine daha cok vardi ve ben hala Burak'in kollarinin arasindayim. Aman Allah'im cok fena yakalandik. Bir anda hemen Burak'in kaslii kollarindan kurtularak anneme baktim... Annem gayet ciddi ve kizgin bir sekilde "seni dinliyorum Ecmel!!"
İste simdi sıctim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gitmek mi Kalmak mı
Ficção AdolescenteBen 17 yasindayim. Kurguladigim bu hikayeyi sizinle de paylasmak istedim. Asil amac "Gitmek mi kolay kalmak mi" bunu anlatmak istiyorum aslinda ikisi de zordur degil mi? Bakalim gidene mi kolay olacak yoksa kalana mi ya da ikisine de zor mu olacak...