Bengisu' dan ...
Ecmel ile yediğimiz dayaktan sonra kendime gelmeye çalıştım. Kenan Ecmel'i acile götürdü.Ben de boş bir yer bulup acilin kapısında dikilmeye başladım.Ecmel'in durumu benden beterdi. Ben alışığım sonuçta kavgaya ama Ecmel öyle değil. O kavga etmez. Ceyda susan kızın bile sesini çıkarmayı başardı. Ama Kenan'dan da iyi tokat yedi be. Aklıma gelince gülmeye başladım. Halimi gören Kenan yanıma geldi ve
'sanırım kafana fazla darbe aldın. Şu haline bak kendi kendine gülüyorsun.' dedi. Acıyarak bakıyordu bana.Ciddi ciddi deliymişim gibi bakıyordu bana. Haklı sayılır aslında kavgadan çıkalı daha yarım saat oldu ben burada gülüp duruyorum. Ama ne yapayım benim huyumda böyle işte. Duygularımı anlık yaşarım.
'sen beni bırak da Ecmel nasıl ondan haber ver.'
'doktor ağrı kesici iğne yaptı.Bir saate taburcu olur dedi.' onaylarcasına kafamı salladım. O sırada telefon çalmaya başladı. Ama ne yazık ki benim değil Ecmel'in telefonuydu çalan.
'eyvah! Günnur teyze arıyor. Kenan ne diyeceğiz?' dedim telaşla.Sakin sakin.Bulursun sen bir yolunu hadi Bengisu yaparsın sen.
'sakin ol aç ve konuş.' dedi Kenan. İyi ki dedin biz bilmiyorduk sanki.
'ee... efendim Günnur teyze?' dedim titrek titrek. Daha sakin konuşmam lazım.
'Bengisu kızım sen iyi misin?' dedi. Kadın şaşırdı haklı olarak.
' evet benim'
' Ecmel nerede kızım?' dedi.Hah işte beklenen soru geldi. Ne diyeceğim ben şimdi? Düşün Bengisu düşün. Hah buldum.
'sınavda Günnur teyze'
' sınav mı sen neredesin? Ecmel'in telefonu neden sende?' sorular. Sorular... Bitmez ki zaten.
'şeyy Günnur teyzeciğim ben de Ecmel'in dershanesine geldim.Sınava beraber girdik. Ben erken bitirdim. Ecmel de çıkar birazdan.' dedim. Aferim Bengisu tek ayağının üstünde kırk yalan söyledin. Kenan da tebrik eder gibi bakıyordu. Onun gözünde de yalancı olarak kalacağım. Aman kalırsam kalırım. Onun yaptıklarını temizliyor sayılıyorum bir anlamda da. Sonuçta herşeyin sorumlusu o.
'tamam yavrum. Bizim akrabamız hastalanmış o yüzden iki günlüğüne Mersin' e gitmemiz gerekiyor. Sen Ecmel' e söylersin.Sınavdan çıkınca da arasın beni.' dedi. Vay anasını şansa bak tam zamanında.
' gidin tabi gidin. Şeyy Günnur teyze Ecmel bu gece bizde kalsın o zaman. Tek başına evde kalamaz korkar biliyorsun yarın da bizden okula geçeriz.' dedim.Fırsatları değerlendirmek lazım tabi.
' olmaz kızım sizi rahatsız etmeye gerek yok. Ecmel eve gitsin, istersen sen bizde kal.' dedi.Bir kere de ilk seferde izin verin ya.
'ya lütfen Günnur teyze. Gidelim bize işte. Yarın da ben sizde kalırım.' dedim en sevecen ses tonumu kullanarak.
' tamam tamam kendinize dikkat edin.Benim kapatmam lazım şimdi.'
'iyi yolculuklar' dedim. Zafer kazandığım için sırıtmaya başladım. Kenan da karlımda sırıtıyordu.Ellerini havaya kaldırıp 'pes' dedi.
' ne sandın bizde böyle.' dedim bende.
'izini de aldığına göre sen gidebilirsin.' dedi Kenan. Ne demek şimdi bu?
'nereye gideceğim? Ecmel ne olacak? Onu burada bırakamam.' dedim.
'Ecmel' i ben götürürüm kendi evime.Sana gerek yok sen git kendi evine daha fazla o yırtık gömlekle buralarda gezme.'dedi. Haklıydı.Gömleğim fena haldeydi.Aslında iyi fikir Ceyda, Ecmel'in Kenan'ın evinde kaldığını öğrenince deliye döner bu da benim hoşuma gider.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gitmek mi Kalmak mı
Fiksi RemajaBen 17 yasindayim. Kurguladigim bu hikayeyi sizinle de paylasmak istedim. Asil amac "Gitmek mi kolay kalmak mi" bunu anlatmak istiyorum aslinda ikisi de zordur degil mi? Bakalim gidene mi kolay olacak yoksa kalana mi ya da ikisine de zor mu olacak...