rozdział 1

249 10 3
                                    

Od naszego meczu z Raimonem minęły trzy dni, dzisiaj miało się okazać z kim będziemy grać następny mecz...

Razem z drużyną siedzieliśmy przed telewizorem, żeby dowiedzieć się z kim zagramy następny mecz.

-Zaczyna się-powiedział Jim
-tak, prawdopodobnie od razu trafimy na jakiś mega silnych zawodników-dpowiedziała Crasha
-nom, prawdopodobnie tak, ale tak wogóle Diana kiedy płyta ?-zapytała Nokine
-Co!? Czekaj.... Czekaj..... TY CZEKASZ NA MOJĄ PŁYTĘ!?
-nom jak wszyscy haha
-nie wiem czy wogóle będzie płyta
-oh dobra daj spokój, jak będzie trzeba to nawet cię zmuszę do wydania tej płyty
-...
-Dobry wieczór fani piłki-z telewizora wydał się dźwięk i wszyscy zaczęliśmy oglądać-mamy dla was coś specjalnego, długo oczekiwane losowanie grup azjatyckich eliminacji międzynarodowego turnieju. I mamy to na żywo! Federacja między narodowego turnieju podzieliła świat na pięć regionów zwycięskie drużyny z każdego z nich spotkają się na wyspie Liakoto gdzie zagrają o tytuł mistrza świata w finale międzynarodowego turnieju strefy futbolu, w regionie Azjatyckim mamy osiem krajów, razem z Japonią. Losowanie za chwilę się zacznie, pierwsza jest drużyna  Korei-ognisty smok, ze swoją przytłaczającą morderczą
techniką nazywani są najmocniejszą drużyną Azjii, które miejsce wylosują? Ognisty smok miejsce 3-A, 3-A dokładnie Koreańska drużyna ma teraz miejsce 3-A, następna jest Australia ze swoją potężną drużyną Wielkie Fale. Wielkie Fale, miejsce 1-B. Australia wylosowała miejsce 1-B, drużyna Kataru-lwy pustyni miejsce 2-B, drużyna Arabi-Barakuda, miejsce 4-B, następna jest Japońska drużyna-Roiyaru Japan (Królewska Japonia), za chwilę wylosują, z kim się xmierzą? Australia, Katar, Korea czy Arabia Saudyjska? Drużyna Japoni, Roiyaru Japan miejsce 1-A.
-Co?-Cała drużyna była zdziwiona, oprócz mnie haha, wiedziałam, że napewno trafimy na kogoś silnego
-Jest odpowiedź Roiyaru Japan zagra przeciwko Australii w Azjatyckich eliminacjach międzynarodowego turnieju. Roiyaru Japan kontra Wielkie Fale. Mecze zaczną się za dwa dni.
-Że co!? My przeciwko NIM!?-krzykła Nokine, a zaraz za nią powtórzyli to samo Jim, Ben oraz Alan.
-Właśnie to! Od tej chwili musimy się bardziej starać!- Krzykłam
-TAK!

Kilka dni później

Trener objaśnił, że mamy nie opuszczać obozu, mi tam pasi, ale reszta jest dosyć mocno wkurzona. Nawet się z nim kłucili, chcieli mnie w to wmieszać, ale ja się tylko oddaliłam machając im ręką na pożegnanie. Poszłam do swojego pokoju, a oni nadal się z nim sprzeczali, wyszło na to, że i tak wszyscy musieli siedzieć w pokojach. Ja się zrelaksowałam i poszłam spać...... przynajmniej chciałam iść spać....  ale za ścianą nadal było słychać krzyki wkurwienia drużyny....... MOGLIBY DAĆ POSPAĆ!

Po kilku minutach wkurzyłam się tak mocno, że musiałam wyjść i im wszystko wygarnąć...

-SŁUCHAJCIE MNIE! WKURWIACIE MNIE STRASZNIE! SKORO NIE MOŻEMY Z TĄD WYJŚĆ, TO SIĘ Z TYM POGUDŹCIE, TO, ŻE NIE MOŻECIE ĆWICZYĆ NA DWORZU NIE OZNACZA, ŻE NIE MOŻECIE ĆWICZYĆ W SWOICH POKOJACH! NOSZ KURWA, WEŹCIE ZACZNIJCIE ĆWICZYĆ SOBIE W POKOJACH I MNIE NIE WKURWIAĆ!-wykrzyczałam im wszystko pk czym odeszłam przeklinając ich jeszcze-Japierdole, ile można...

Weszłam do pokoju i od razu padłam na łóżko.... zasnęłam.

Gdy się obudziłam była noc, tak obudziłam się w nocy dokładniej mówiąc to o 2:00, ale moim najlepszym pomysłem było to abym wzieła sobie gitarę i zaczęłam grać sobie na niej. I co zrobiłam?









































Wyślizgłam się jakoś przez okno z gitarą na plecach i telefonem w kieszeni. Mało brakowało, abym spadła, ale ktoś mnie złapał za rękę. To był Joe. Wślizgneliśmy się razem na dwór i uciekliśmy z obozu ... Tak wiem głupi pomysł.

Joe trzymał mnie za rękę i biegł do parku, a ja za nim. Gdy dotarliśmy, zaczęłam grać na gitarze. W pewnym momencie Joe się do mnie zbliżył, położył jedną rękę na moim policzku i potem mnie pocałował...

-Diana, chciałem Ci to powiedzieć już dawno, ale cały czas ktoś mi przeszkadzał. Diana kocham Cię, zostaniesz moją dziewczyną?
-ŻE CO KUŹWA!? Czekaj, czekaj ty właśnie wyznajesz mi miłość i się pytasz czy zostanę twoją dziewczyną, pomyślmyyyyyyy.............. Jasne, że TAK, też cię kocham Joe♡




...........
Heja! Przepraszam, że dopiero teraz wpada rozdział, ale na lekcjach dostałam weny xd Więc no...

Ale jest jeden plus! Joe wkońcu wyznał Dianie co do niej czuje!!!

675 słów♡

Azjatcka ReprezentacjaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz