Orarah [ZAMKNIĘTE]

204 13 11
                                    

Cześć~ Egzystuję sobie po cichu na Wattpadzie już trochę czasu... co nie przeszkadza mi w uważaniu się w dalszym ciągu za "tą nową". I "tą trochę dziwną". Chciałabym ciszy, ale to głupie, bo już jej się nasłuchałam. Mam mnóstwo notatek na telefonie i zero opek na profilu. To jest istotnie smutne, ale pewnego dnia powinno się to zmienić. Na razie sobie czytam rzeczy, różne książki, macham sobie nogami i myślę. Nie śpię w nocy i nie wydaje mi się, by to było okej. Lubię podziwiać. Żywe oczy na grafikach, serca w tekstach. Często do nich wracam, do tych samych. Ale teraz chcę poczytać w końcu coś innego.

Nie jestem profesjonalnym recenzentem, pisanie recenzji to nie jest moja praca, ale nic nie szkodzi - przykładam się do zadania. Serio serio! Spędzam nad recenzjami sporo czasu, głowię się, co i jak powiedzieć, a co sobie odpuścić. Daleko mi do złośliwości. Potrafię dostrzec starania, nie napiszę nic bez argumentów, refleksji. Czasem jednak może się zdarzyć, że w recenzji wspomnę o... wszystkim. Najmniejszych rzeczach. Zarówno tych dotyczących treści, jak i tych bardziej formalnych. Ale nie, nie należy się martwić, że wytknę każdy najmniejszy błąd.

Chyba jak każdy czytelnik marzę głównie o tym, by szczerze się zaangażować w czytaną opowieść.

Lubię zagadki, tajemnice, głębsze przemyślenia... nie są one jednak konieczne. hasło: draperia Co do gatunków trochę trudniej mi się określić. Nawet chciałabym powiedzieć, że można się zgłaszać do mnie ze wszystkim, ale tak niestety nie będzie.

Duża szansa, że zrecenzuję:

- thriller

- romans

- tajemnica

- przygodowe

- general fiction

Każde zgłoszenie jest do rozpatrzenia tak naprawdę. Mówię to w szczególności w odniesieniu do tych gatunków, które nie zostały wymienione.

Nie zrecenzuję:

- opowiadań o istniejących w rzeczywistości celebrytach

- chicklit

- wierszy

- erotyków

- fanfiction

Jeśli chodzi o długość, wolałabym prace, które mieszczą się w 90 tys. słów.

Poniżej formularz zgłoszeniowy dla zainteresowanych. Kłaniam się i... do zobaczenia?

1. Autor:

2. Tytuł:

3. Gatunek:

4. Podgatunek (lub szybkie streszczenie wątków):

5. Wątki LGBT/brutalne/erotyczne/psychologiczne: Np. Tak / nie/ tak / nie

6. Oznaczenie dla dorosłych: tak/nie

7. Hasło:

8. Status i liczba rozdziałów:

9. Dodatkowe sugestie (regulamin punkt 18)

10. Oznaczenie: (oznaczenie recenzentki, w tym przypadku mnie)

O północy u Wiedźm || RecenzjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz