Autor: xQueenDemonsx
Tytuł: Zapomniany Świat
Liczba rozdziałów: 17 + prolog
Status: W trakcie
Gatunek: Fantasy
Zdarzyło Wam się kiedyś zbłądzić, ale tak zbłądzić, że świat wokół zdawał się zupełnie nie na miejscu?
"Zapomniany Świat" to historia o poszukiwaniu drogi, w której czytelnik niejednokrotnie gubi się wraz z bohaterką, nic nie wiadomo na pewno, a podróż po mrocznych zakątkach staje się coraz trudniejsza mroczniejsza.
No i cóż… mogłabym jeszcze przez chwilę rozpisywać się w barwnych, ale szczerze mówiąc, mało znaczących zdaniach, lepiej chyba jednak przejść do sedna. Poniżej znajduje się napisana przeze mnie recenzja.
Czy jest dobrze?
Czy jest źle?
Odpowiedź jest jedna i jak ta górska droga zagmatwana w swojej prostocie:
Tak, ale…
Prześliczna okładka autorstwa @nowhere_girl po prostu zachwyca. Połączenie złota i czerni (w lepszej jakości można dopatrzeć się granatu) jest eleganckie i świetnie wpasowuje się w klimat mrocznego fantasy. Napisy są subtelne, jednak nie zagubione w całości, doskonale je widać.
Głównym elementem grafiki jest realistyczne serce, którego górna część płynnie przechodzi w zarys zamku. Na owym sercu zlokalizowany jest tytuł, łączący się ze wzorem żyłek i tętnic.
Jestem pełna podziwu dla światłocieni ramki i zabarwienia samego tytułu, który momentami przechodzi ze złota w czerń, w zależności od tego, jaka jego części nachodzi na grafikę, a jaka na tło.
Co do opisu mam mocno mieszane uczucia. Na pierwszy rzut oka wszystko z nim dobrze. Jest schludny, dobrze podzielony na akapity. Zarzut mam do treści, a właściwie braku konkretów. I uwaga, nie twierdzę, że nutka tajemnicy w opisie jest zła, wręcz przeciwnie — to świetny zabieg. Problem pojawia się, gdy opis nic nie mówi lub brakuje w nim kluczowych informacji.
CZYTASZ
O północy u Wiedźm || Recenzje
Non-FictionO północy Wiedźmy recenzują, a nie straszą w lesie. Czytamy i recenzujemy dla Was historie różnego kalibru. Jesteś początkującym autorem, a może masz za sobą kilka tekstów? Kreujesz własny, autorski świat, czy brylujesz na własnych zasadach w stworz...