FAQ - czyli pytania z poprzedniej odsłony

213 29 3
                                    

Czy to znaczy, że jeśli czekam już od dawna na recenzję u jednej osoby, nie mogę zgłosić innej pracy do innej recenzentki, która otworzyła kolejkę teraz?

Jeśli na swoim koncie masz kilka innych prac, możesz zgłosić każdą swoją pracę do każdej otwartej w danym momencie kolejki. Jedyne ograniczenie polega na tym, by w kolejce danej Wiedźmy, zgłosić tylko jedną pracę swojego autorstwa.

O co chodzi z „hasłem"?

Hasło wędruje w opisie każdej z nas i jest ono niezbędne do potwierdzenia, że osoba zgłaszająca się po recenzję, zapoznała się z preferencjami danej Wiedźmy. Hasło ulega zmianie nieregularnie i zmienia miejsce swojego położenia.

Jaki jest minimalny pułap słów/rozdziałów, przy którym mogę zgłosić pracę?

Minimalny pułap to:

Dla one-shotów: 1500 słów;

Dla opowiadań: 5 rozdziałów z minimalnie 1500 słów na każdy. Jeśli rozdziałów jest więcej, pułap może być zaniżony (minimalnie do 500 słów na rozdział przy obszerniejszych pracach powyżej 20 rozdziałów);

Dla zbiorów/drabbli: minimum zbiór 10 prac.

Jaki pułap tekstu określa pojęcie dłuższej książki?

Za dłuższy tekst uznaje się taki, który posiada więcej niż 30 rozdziałów z liczbą słów oscylującą wokół 1000 do 2500 słów na rozdział oraz taki, który przy mniejszej ilości rozdziałów posiada liczbę słów powyżej 3000 na rozdział.

Czy jest szansa na zaklepanie sobie kolejki lub recenzji poza kolejką?

Niestety nie ma. Każdy ma równe szanse na zgłoszenie się do otwartej kolejki.

O północy u Wiedźm || RecenzjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz