Ashyana van Heiden [ZAMKNIĘTE]

188 15 26
                                    

Hej! Z tej strony azrii_.

Od bardzo dawna pochłaniałam niezliczone ilości książek, aż przyszedł moment, w którym stwierdziłam, że czas, aby napisać coś samemu. I tak pięć lat temu trafiłam na Wattpada, gdzie zaczęłam publikować swoje pierwsze opowiadanie fantasy. Obecnie pracuję nad trzema pracami, również fantasy, i staram się znaleźć w sobie coś, co nazywa się "systematycznością". Pomysłów mam milion, więc to chyba na powstrzymanie się od zaczęcia nowych tekstów uchodzi cała moja siła.

Lubię czytać rozbudowane opisy czy to uczuć, czy choćby przyrody. Uwielbiam postacie, które są niejednoznaczne moralnie, mają naprawdę dobrze wykreowane podłoże psychologiczne - obserwacja rozwoju charakteru bohatera na przełomie wydarzeń to coś, na co zwracam szczególną uwagę. Oprócz tego skupiam się również na fabule i relacjach między bohaterami. Logika jest ważnym punktem mojej oceny, jak również to, czy historia naprawdę mnie zaintrygowała. Kocham język, który balansuje na granicy poetyckości oraz stylizacje językowe. Uwielbiam, gdy zacierają się różnice między dobrem a złem oraz stają się niejednoznaczne. W historiach lubię motywy psychologiczne, bitewne, intrygi, miłości, cierpienia, śmierci oraz wolności.

Z pewnością doceniam prace, w których autor zadbał o stronę techniczną. Błędy błędami, ale niechlujstwo niestety odrzuca mnie na kilometr - interpunkcja to twardy orzech do zgryzienia dla wszystkich i nie każdy musi być w niej mistrzem, ale uważam, że podstawą jest to, aby choćby zapoznać się z wyrazami, przed którymi zawsze stawiamy przecinki (m.in. „ale"). Już nie wspominając o ortografii. Jednak pomimo wielu słów na ten temat, to wcale nie na stronie technicznej skupiam się najbardziej, jak wspomniałam wcześniej.

Nie uświadczycie u mnie obłudy czy pobłażliwości. Moje recenzje są szczere i do pracy podchodzę rzetelnie. Zawsze doszukuję się jak najlepszych aspektów tekstu - staram się wskazać Autorowi, co urzekło mnie w jego pracy. Hasło: mitrydatyzm. Jednak nie zawaham się wysunąć na pierwszy plan błędów i niedociągnięć lub też poradzić, jak można ulepszyć tekst.

Jeśli więc zgłaszasz się do mnie, to z pewnością dostaniesz recenzję szczerą, może nie zawsze pochlebną, jednak konstruktywnie uargumentowaną.

Jeśli więc zgłaszasz się do mnie, to z pewnością dostaniesz recenzję szczerą, może nie zawsze pochlebną, jednak konstruktywnie uargumentowaną

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Co zrecenzuję?

【FANTASY/WAMPIRY/WILKOŁAKI】

Jestem przede wszystkim miłośniczką fantastyki i to ten gatunek przyjmę najchętniej. Podejmę się wszelkich podgatunków - oprócz postapo - które wezmę na warsztat z otwartymi ramionami. W związku z tym przyjmę również wszelkie opowieści o stworzeniach nadnaturalnych - w tym oczywiście o wampirach i wilkołakach. Wprost nie mogę się doczekać, aż zaprosisz mnie do swojego świata, mniej lub bardziej, wypełnionego magią.

【ROMANS/O NASTOLATKACH】

Na dobry romans również jak najbardziej się skuszę! Jeśli jednak chodzi o sceny 18+, to - jeżeli są one jedynie dodatkiem, a nie podstawą fabuły i nie jest tak, że w co drugim rozdziale coś się "dzieje", to również nie ma większego problemu. Zaznaczam jednak, że nie przyjmę opowiadań, w których występuje BDSM. Erotyków również nie zrecenzuję.

O północy u Wiedźm || RecenzjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz