"Bugün ONLAR İçin Ayağa Kalk"

496 36 11
                                    

Selamun aleykum Kardeşlerim.
Bu mecrada bulunan bazı kardeşlerim ile ortak bir mantık çerçevesinde bir araya geldik. Yaşanan hüzün ve azap dolu bu günlerde bütün zulüm gören kardeşlerimiz için (Doğu Türkistan, Afganistan VS.) ve özellikle  Filistinli kardeşlerimizin Mescidi Aksamız için yaşadığı acısına ortak olmak, yüklerini azaltmak için dua, Fetih ve Yasin sureleriyle bir araya gelmeye karar verdik. Avuçlarımızdaki güç ile dünyayı dua silahıyla vurmak, imanımızın ve kurtuluşumuzun vesilesi olsun inşaallah.
Bizimle beraber bu hayra ortak olmak için

*Fetih Suresi okuyabilir (istediğiniz kadar)
*Yasin Suresi okuyabilir (istediğiniz kadar)
*Ya Kahhar zikri çekebilirsiniz. (istediğiniz kadar)

Bu zor zamanlarda, bu güzel çalışmamıza her daim yanımda olan  bütün samimi okuyucularımı ve gören wattpad camiası üyelerini davet ediyorum.
Gelin yıllar önce yaptığımız gibi yeniden burada hayır için birleşelim.
Katılacak olan arkadaşların;

Bu duyurunun altına "sizinle beraberim..." yazmasını rica ediyor, ayrıca hangi sureyi kaç tane okuyacağını belirtmesini rica ediyorum. İsteyenlerin beni etiketleyerek (paylaşanları görebilmem için şart) bu duyurunun aynısını sayfasında paylaşması büyümemize katkı sağlayacaktır...
Bunca zamandır her koşulda benimle beraber olan hepinize soruyorum:

Bu kez dualarla ve kalben kardeşlerimizin yanında olmak için benimle misiniz?

SİYAH VE BEYAZ/İslami (Hikaye Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin