Biraz Siyah Ve Biraz Veda

3.1K 312 75
                                    

Esselamu Aleykum...

Öncelikle nasıl başlamam gerektiğini bilmediğimi belirtmem gerekiyor. Zira bu yazdıklarımı düşünme sürem biraz zamanımı aldı. Siyah Ve Beyaz kitabını okuyan güzel bir kitle oluştu. ELHAMDÜLİLLAH. Her yeni bölümü yazdığımda, yorumlarını can-ı gönülden beklediğim bir çok okur mevcut...

Kısa olacağını umduğum bir süre burada olamayacağım. Gerek üniversite serüveninin başlayacak olması, gerekse de ufak dediğim yorgunluklarin bir araya gelmesi WATTPAD yolculuğumu kısıtlıyor. Bir önceki bölümün gelmesi, sizde takdir edersiniz ki biraz alengilli oldu.

Aranızda bilen kardeşlerim vardır. VUSLATNAGME' deki çalışmalarımız son gaz devam ettiği için burada olmak biraz daha zor oluyor. Beni anlayacağınız su götürmez bir gerçek.

Bu uzuuuuun diyebileceğim bir ayrılık değil. Kısa bir süre olmayacağım sadece. Belki kitabı okumayı bırakacaksınız. Belki tamamen kaldıracaksınız kütüphanenizden. Bilemem... Ama biliniz ki içinize işlediyse "SİYAZ" ve okuduğunuz her satırımda canlandiysa Ekim ile Sare, gönlünüz daima benimle olacak demektir.

Sözün özü; kısa bir süre olmayacak olan benden; size biraz özlem, biraz matem ve çokça siyah beyaz bırakıyorum. Şimdilik Allaha emanetsiniz...

Ufacık da olsa siyah beyaza dair duygularınızı bırakırsanız yorumlara, benden mutlusu olmayacaktır.

Sevgi KILIÇ

SİYAH VE BEYAZ/İslami (Hikaye Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin