+『5』+

315 42 6
                                    

    Po naprosto úžasné koupelně, mi Jungwoo pomohl se obléct a poté mě odnesl do postele

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

    Po naprosto úžasné koupelně, mi Jungwoo pomohl se obléct a poté mě odnesl do postele.

Moje potěšení s měkké postele ovšem netrvalo moc dlouho.

,, Potřebuješ něco, Jaehyune ? " Jungwoo se zeptal nové příchozího.

,, Ano, Haechana. " odpověděl.

,, Proč ? " Jungwoo překřížil ruce na hrudi.
,, Chceš mu to taky udělat ? " prskl po něm naštvaně.

,, Ne, já umím dohodu dodržet. " opáčil.
,, Ale Taeyong si s ním chce promluvit, a tak mě pro něj poslal. " vysvětlil.

,, Proč Taeyong nepřijde sem ? "

,, Chce si s ním promluvit o samotě. " vydechl.
,, Hele, Jungwoo, prostě ho nech jít se mnou, nic se mu nestane. "

,, Slibuješ ? " chtěl si být jistý.

Proč se o mě Jungwoo tak stará ? Za tím něco bude, určitě. Až mi bude lépe, tak po mě bude chtít něco na oplátku a jsem si stoprocentně jistý, co to bude.

,, Ano, slibuji. "

,, Dobře. " Jungwoo svolil. Stejně mu nic jiného nezbývalo.
,, Musíš ho podepírat a nebo ho vzít na ruce. " pomohl mi se posadit.

,, Bude stačit, když tě budu přidržovat ? " zeptal se mě Jaehyun.

,, Ano. " přikývl jsem a postavil se. Jaehyun si stoupl za mě, chytil mě za ramena a spolu jsme šli na chodbu.

,, Bože, chodíš jak šnek. " postěžoval si Jaehyun a vzal mě do náruče.
,, Tohle bude rychlejší, ale nezvykej si na to. " pověděl mi a šel svým vlastním tempem se mnou v náručí.

Neruším vyšel schody nahoru a zastavil se před dveřmi, na které s tíhou zaklepal.

,, Dále. " ozvalo se z druhé strany a Jaehyun vešel. Sice mu chvíli trvalo než otevřel, ale nakonec se tam dostal.

,, Kam ho mám dát ? " otázala se Taeyonga.

,, Posaď ho sem na židli. " Taeyong naznačil hlavou na židli před jeho stolem.

Když se teď tak potom pokoji dívám, tak už mi to jako pokoj nepřijde, je to spíš taková menší pracovna.

Jaehyun mě na onu židli posadil.
,, Potřebuješ ještě něco ? "

,, Ne, děkuji. "

,, Dobře. " a s tím Jaehyun odešel z místnosti.

,, Jak ti je ? " otázal se mě Taeyong hned, jak se za Jaehyunem zavřely dveře.

,, Moc dobře ne. " řekl jsem popravdě.
,, Všechno mě bolí. "

Taeyong přikývl.
,, To, co ti Johnny provedl, je špatné. Dohodli jsme se totiž, že ti dáme týden na rozkoukání a nic ti dělat nebudeme. " oznámil mi.

,, Uhm. " jenom jsem zamručel a pokýval hlavou. Moc nevím, co bych mu na to měl říct.

,, On to bohužel porušil, ale potrestat ho nemohu. " prohrábl si vlasy.
,, Od toho tady jsi, víš. "

Potrestat ho nemůže ? Vždyť něco porušil, sakra ! Hádám, že oni prostě budou držet spolu, ať se děje cokoliv.

,, Chápu. " sklopil jsem pohled a kousl se do rtu, abych zabránil vzlyku, který se dral ven.

,, Ten týden jsme navrhl jen proto, že si žádnou zkušenost se sexem neměl a nechtěli jsme tě nějak vystrašit. " lépe mi to vysvětlil.
,, Kdyby tomu tak nebylo, a ty už nějakou tu zkušenost měl, žádná dohoda by mezi námi nevznikla. "

Oh, takže jsem vlastně štěstí ? I když, stejně jsem byl znásilněn, takže žádné štěstí nemám. Aspoň vím čeho jsou lidé tady schopni hned ze začátku.

,, Jelikož Johnny dohodu porušil, tak se naprosto rozplynula a můžeme si s tebou dělat co chceme, kdykoliv chceme. "

Podíval jsem se na něj.
,, C-co ? " do očí se mi nahrnuly další slzy, které mi začaly stékat po tvářích. Divím se, že jsem v sobě udržel vzlyky.

,, Týden času jsme ti chtěli také dát proto, aby sis potom mohl vybrat někoho s kým se vyspíš. " pověděl mi.
,, Ale jak už jsem řekl, Johnny dohodu porušil a tím žádná dohoda už není. " řekl naprosto klidně, jak kdyby se vůbec nejednalo o to, že mě někdo znásilnil.

,, Takže m-mě... " zhluboka jsem se nadechl.
,, Takže mě budete z-zneužívat, jak se vám zachce ? " nakrčil jsem nevěřícně obočí.

,, Jsi naše hračka. " v jeho tváři bylo opět cosi temného.
,, Jsi jen a jen náš. Můžeme si s tebou dělat co chceme. "

,, Můžu už jít ? " utřel jsem si tváře.

,, Vlastně ne. " zvedl se od svého stolu a přišel ke mně.
,, Tvůj zadek je možná teď nepoužitelný, ale tvá pusinka je stále funkční. " poplácal mě po tváři a následně políbil.

Do polibku jsem se nezapojil. Místo toho jsem se snažil Taeyonga odstrčit, což se mi také trochu podařilo.

Bohužel, Taeyonga to očividně naštvalo a dal mi facku až mi to otočilo hlavu na stranu. Za tvář, na kterou mi doletěla facka, jsem se chytil a rozbrečel se.

Už toho začalo být až moc...

,, Na kolena, hned ! " rozkázal mi a já tak udělal. Myslím, že nemá cenu s ním bojovat.
,, Přeci jen umíš poslouchat. " poplácal mě po hlavě a sundal si kalhoty.
,, Zbytek udělej ty. "

Roztřesenýma rukama jsem chytil lem jeho boxerek a stáhl mu je. Díky tomu se mi naskytl pohled na jeho penis, který už stál v pozoru.

,, To abych si všechno udělal sám. " zamručel, chytil mě za zátylek, abych nikam neuhl, a svůj penis mi strčil do úst.

Taeyong mi ho strčil co nejvíc dozadu, takže jsem se rozkašlal. To se mu ovšem nelíbilo a silně mě zatáhl za vlasy.

,, Radím ti, aby jsi začal. Na nějaké tvé kašláníčko nemám náladu. " vlasy mi sice pustil, ale hlavu mi pořád držel tak, abych nemohl uhnout.

A tak jsem začal hýbat hlavou. Jestli to dělám pořádně, tak to nevím, ale Taeyong u toho, hádám že spokojeně, mručí, tak asi ano.

Upřímně... Ani nemám tušení, co vlastně dělám. Jediné, na co se soustředím je, abych se neudusil a přestal brečet.



















¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Zdravím

Ehm... Omlouvám se 🥺

Doufám, že se kapitola líbila a budete ve čtení pokračovat

Za hvězdičku a komentář budu moc ráda

Veve-IsHere

Ours》Haechan × NCT 127 [ ✔ ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat