,, Dávejte na ni pozor. " oznámil jsem klukům a šel hned za nimi.
,, Neboj se. " otočil se na mě Jungwoo a usmál se.
,, Ochráníme ji. ",, Dobře. " kývl jsem.
,, Když bude plakat, tak zkontrolujte jestli není pokakaná nebo jestli nemá hlad. " připomněl jsem jim, co mají dělat.,, Haechane, my víme. " řekl Taeil a poplácal mě po rameni.
,, Všechno si mám ukázal a řekl. ",, Já vím. " vydechl jsem.
,, Ale je to poprvé co jde ven beze mě. " vyšpulil jsem spodní ret.,, Budeme ti každou hodinu volat. " navrhl Yuta.
,, Každou půl hodinu. "
,, Dobře. " uchechtl se.
,, Každou půl hodinu. " souhlasil.,, Užij si to tady s Johnnym. " popřál mi Doyoung a otevřel vchodové dveře.
,, Děkuji. " poděkoval jsem.
,, Buďte opatrní. ",, Ahoj ! " rozloučili se všichni a odešli.
,, Bude s nimi v pořádku. " Johnny mě ze zadu objal.
,, Myslíš ? " natočil jsem k němu hlavu.
,, Jsou to oni. "Johnny se zasmál.
,, To ano, ale o Sunmi se postarají. Ví, že nesmí dělat nějaké ptákoviny. " ujistil mě.,, Budu ti věřit. " dal jsem ruce na ty jeho, které měl obmotané kolem mého pasu.
,, To by jsi měl. " zabořil hlavu do ohbí mého krku a dal mi tam malou pusinku.
,, Co kdybych tě přivedl na jiné myšlenky, co na to říkáš ? " otázal se.,, Jak ? "
,, To ti mile rád ukážu. " vzal mě do náruče a šel se mnou nahoru.
,, Johnny ! " překvapeně jsem vyjekl, ale nakonec se zasmál.
,, Příště mě varuj. " praštil jsem ho do hrudi.,, No jo. " také se zasmál a vešel do svého pokoje. Poté mě položil na svou postel a já se rozhlédl kolem.
U něj v pokoji jsem nebyl hodně dlouho. Myslím, že naposledy to bylo, Když mě znásilnil.
,, V pořádku ? " zeptal se mě a sedl si ke mně na postel.
,, Uhm. " podíval jsem se na něj a přikývl.
,, Vzpomněl sis na to, že ? " chytil mě za ruku.
,, Jo... " přikývl jsem a ruku mu zmáčkl.
,, Promiň. ",, Neomlouvej se, to já se ti omlouvám. " pohladil mě po ruce.
,, Můžu to napravit ? ",, Můžeš. " souhlasil jsem a Johnny se na mě pousmál.
ČTEŠ
Ours》Haechan × NCT 127 [ ✔ ]
عشوائي,, Jsi jen a jen náš. " ,, Můžeme si s tebou dělat co chceme. " • Cover by: me