🌖Harry ile olan garip ve bana kendimi kötü hissettiren konuşmadan sonra insanların meraklı bakışları altında spor salonundan çıkıp soluğu rehberlik öğretmeninin odasının önünde almıştım.
Harry denen çocuk gerçekten çok kaba ve inatçıydı, öğretmenle konuşup eş değiştirme konusunda ciddi olduğunu da çok net hissedebilmiştim.
Kahverengi kapıya birkaç kez büktüğüm parmağımla vurduğumda içeriden, "Gir!" sesi gelmişti. Derin bir nefes alıp kapıyı yavaşça açarak içeriye girdim.
Rehberlik öğretmeninin beni gördüğü an yüzünde oluşan gülümseme eşliğinde kapıyı kapatmış ve birkaç adım atmıştım.
"Yeniden merhaba, efendim. Oturabilir miyim?" Öğretmen bana çok garip bir şey söylüyormuşum gibi baktı. "Tabii ki, Isabel. Bunun için izin almana gerek bile yok." Kafamı sallayarak kısa ve pembe eteğime dikkat ederek masasının önündeki koltuğa oturdum.
"Harry'nin yanına gittin mi?" dedi öğretmen bilgisayarda uğraştığı işi bırakırken. Dikkatini tamamen bana vermişti.
"Gittim, ama ödevi başkasına yaptıracağını söyleyip kağıdı benden aldı." Öğretmenin yüzündeki gülümseme solarken konuşmama devam ettim. "Ben de ona bunun önemli olduğunu, bizim yapmamız gerektiğini söyledim. O da öğretmenle konuşacağını ve eş değiştirmemi sağlayacağını söyledi."
"Çok inatçı.." dedi öğretmen kafasını iki yana sallayarak. "Ama merak etme, öğretmen ona eş değiştirme konusunda izin vermeyecek. Ne derse desin o projeyi seninle yapmak zorunda." Kafamı salladım aşağı yukarı.
"Onunla kibarca konuştum ama o çok kabaydı." dedim dudaklarımı büzerek. "Küfür bile etti. Küfür etmek kötü bir alışkanlıktır.." Kendi kendime konuşur gibi mırıldandığımda öğretmen kıkırdadı.
"Harikasın, Isabel. Çok iyi düşünüyorsun." Bana samimi bir şekilde tebessüm ederek bakıyordu. "Haddinden fazla iyi."
Utangaç bir şekilde gülümsediğimde okulda çalan zil sesini işitmiştik. Öğretmen yerinde doğruldu. "Pekala, sen şimdi dersine gidebilirsin, gerisini ben halledeceğim."
Kafamı aşağı yukarı sallayıp ayağa kalktım. "Kolay gelsin, efendim." Öğretmen gülümseyerek el salladı. "İyi dersler, Isabel."
Odadan çıkıp aynı kattaki sınıfıma doğru ilerlerken Harry'nin öğretmenler odasından sinirli bir şekilde çıktığını gördüm. Yüzündeki sinir gerçekten korkutucuydu. Koridordaki insanlar onun kendinden emin yürüyüşünü görünce önünden hemen çekiliyorlardı.
Harry benim olduğum tarafa doğru yürürken beni gördü ve gözlerini devirip yanıma doğru yaklaşmaya başladı. Onun geldiğini görünce durdum ve yanıma ulaşmasını bekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
he loves control | harry styles
Fanfiction'O kontrol etmeyi sever, sigaraları da. En önemlisi de beni, güzel ve aptal kızını.." --- TW! Okumaya başlayacağınız hikaye küfür, cinsellik, şiddet, alkol ve yasaklı madde kullanımı gibi ögeler içermektedir. --- #1, #harrystyles #1, #styles #2, #o...