Isabel 💕
Pinterest'te gezerken yıllardır kafamda kurduğum Isabel'i kanlı canlı görünce yaşadığım şok... Bunu sizinle de paylaşmak istedim. Arasam daha iyi bir model bulamazdım sanırım 😏
Keyifli okumalar!
Lütfen yorum yapın. 💕
🐚
🎧: Tame Impala - New Person, Same Old Mistakes
🐚
Uykumdan yavaş yavaş uyanırken gözlerimi açmadan hafifçe gerindim, sanırsam çok uyuduğum için her tarafım ağrıyordu. Ayrıca yıllardır uyku düzenini bozmamış biri olarak son iki gündür düzensiz uyumam normal olarak bünyemi sarsmıştı. İki gündür neredeyse uyumaktan başka bir şey yapmıyordum fakat buna rağmen şimdi çok yorgun hissediyordum.
İki gündür Harry'nin yanında, onun evindeydim ve okula gitmiyorduk. Ben her ne kadar bugün yeterince dinlendiğimi ve iyi hissettiğimi söyleyerek okula gitmek için ısrar etsem de Harry bana karşı çıkmıştı. Yüzümdeki yaraların biraz daha iyileşmesini ve zihinsel olarak toparlanmam gerektiğini söylemişti, haksız sayılmazdı ama derslerimden geri kalmak da istemiyordum. Hoş, anne ve babamın evine nasıl geri döneceğimi bilmezken derslerimi düşünmem çok mantıksızdı ama kendime ve bu tarz mantıksız düşüncelerime engel olamıyordum. Bu tarz sorunları daha önce yaşamadığım için nasıl çözüm bulacağımı da bilmiyordum, böylesi daha korkunçtu.
Harry'nin annesi bana o kadar iyi davranmış ve modumu yükseltmişti ki, bu evde kalmayı iki günde bile çok sevmiştim. Beraber krep yapmıştık, daha doğrusu o yapmıştı ve ben mutfağa dair hiçbir şey bilmediğim için sadece ona malzemeleri götürmüştüm. Beraber mutfakta kahve içmiştik ve samimi bir sohbet etmiştik. Hayatı boyunca anne ve babasının kendisiyle çok az vakit geçirmesinden şikayet etmiş biri olarak onun benimle kendi anne sıcaklığını hissettirerek zaman geçirmesi beni hem mutlu etmiş, hem duygulandırmıştı.
Her zaman Harry'le aynı benimle geçirdiği gibi vakit geçirmek istediğini fakat Harry'nin buna yanaşmadığını, ondan kaçtığını söylemişti. O zaman ise onun için üzülmüş, Harry'e de biraz kızmıştım. Harry ne kadar şanslı olduğunun farkında bile değildi.
Her konuda aynı fikirde veya histe olmasan bile iletişim kurabileceğin ebeveynlere sahip olmak çok güzel bir şeydi bence. Görüş zıtlıkları gibi durumlar nesil çatışmasından kaynaklanan doğal, dünyevi unsurlardı. Önemli olan ebeveyninle aynı fikirde olmasan bile onunla sorunlarını, mutluluklarını, heyecanlarını paylaşabiliyor olup olmadığındı. Böyle ebeveynler sahip insanları çok şanslı görüyordum.
Diğer yandan Harry ile de aramızın zaman ilerledikçe daha da yakınlaştığını, onun buzlarının biraz daha eridiğini fark ediyordum. Paylaştığımız özel anın da bayağı etkisi vardı tabii bunda. Çünkü gözlerinden anlıyordum, onun buzdan duvarları hislerinin etrafına çevriliydi fakat benimkiler de tabularımın çevresini sarıyordu. Tüm bunlar sayesinde her ne kadar burada kalmaya bayılmış olsam da bu sürecin daha fazla uzayamayacağının da farkındaydım. Ailemin beni arayıp aramadığını, şu an ne düşündüklerini veya planladıklarını bile bilmiyordum. Her zaman burada hiçbir şey yokmuş gibi kalamazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
he loves control | harry styles
Fanfiction'O kontrol etmeyi sever, sigaraları da. En önemlisi de beni, güzel ve aptal kızını.." --- TW! Okumaya başlayacağınız hikaye küfür, cinsellik, şiddet, alkol ve yasaklı madde kullanımı gibi ögeler içermektedir. --- #1, #harrystyles #1, #styles #2, #o...