0.9 • apocalypse

2.2K 158 339
                                    

💎

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

💎

Your lips,
My lips,
Apocalypse.

💎

"Harry," dediğimde kafasını bana doğru çevirdi sakin bir tavırla. "Söyle güzelim."

Sesindeki dinginlik, ruhumu ayağa kaldırmıştı. Kalbim yerinden çıkacak gibi hissediyordum, ki çıksa bile onu hiç düşünmeden Harry'nin ellerine teslim etmek isterdim.

Bir elimi dizine koyup dudaklarımı dudaklarına bastırdığımda bugün içinde dünya bizim için ikinci kez durmuştu.

İçimde hissettiğim şeylerin hiçbir tarifi yoktu. Bu anın içinde hem yeni doğmuş bir bebek kadar canlıydım, hem de alnının çatından vurulmuş bir insan kadar ölü.

Hem bir melek gibi semada uçarcasına özgürdüm, hem de şeytan için çalışan bir iblis gibi arzularına tutsaktım.

Bunu kaç kere daha demeliydim, bilmiyordum ancak ben bu hislere fazla yabancıydım. Çoğu zaman ona yönelik duyduğum yoğun arzuya karşılık afallıyor, saçmalıyor ve ardından kendimi geri çekiyordum ancak bu sefer öyle olmayacaktı.

İstediğim şeyi yapacaktım, artık kaçmak yoktu.

Dudaklarımı dudaklarına bastırdığımda gözlerimi sımsıkı kapatmıştım, birkaç saniye boyunca ne yapacağımı bilmediğim için öylece durdum ancak Harry herhangi bir tepki vermiyordu bile.

Karşılık alamadığım o utandırıcı saniyeler geçtikçe kendimi daha da berbat hissediyordum.

Dudaklarımı dudaklarından hafifçe çektim, bana karşılık vermediği için utançtan delirecek gibi hissederken yeniden yerime oturacaktım ki aniden hareketlendi ve bizi baştan sona yakacak olan o hareketleri yaptı.

Bir kolu koltukla sırtımın arasından geçerek belime dolandı, ardından diğer eli enseme gitti ve beni yeniden sertçe kendine hapsetti.

Belime dolanan kolu vücutlarımızın birbirine temas etmesine sebep olurken dudaklarını yeniden dudaklarıma bastırdı. Ancak bu sefer farklıydı, alt dudağımı dudakları arasına alarak beni ıslak bir şekilde öpmeye başlamıştı.

Göğüs kafesimi delirmiş gibi atışlarıyla döven kalbimle öylece dururken Harry belimdeki kolunu biraz daha sıktı ve bir anlığına dudaklarımdan ayrıldı. Ne yapacağımı şaşırdığımı anlamıştı ve bana yol göstermek içindi bu ara, biliyordum. "Sadece dudaklarını arala, bebeğim." dedi kışkırtıcı sesiyle.

Şu an öl dese ölecek kıvamda olduğum için dudaklarımı araladım yavaşça, sanki mümkünmüş gibi bana daha da yaklaşıp dilini dilime değdirdiğinde yeryüzünün ayaklarımın altından kayıp gittiğini çok net bir şekilde hissetmiştim.

he loves control | harry stylesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin