you've touched me,
without even
touching me.💎
Kafamdaki soru işaretleri, başımda hasta olduğum zamanlar dışında uzun zamandır olmayan bir baş ağrısı yarattığında oflayarak elimle başımı ovdum. Gerçekten de dayanılmaz bir ağrıydı bu, bazı insanlar bunu her gün nasıl çekiyordu ki? Anlayamıyordum.
Ailemin ilk ve tek çocuğuydum ve birazcık (!) el üstünde tutularak büyümüştüm. Bir tek bu yüzden de değildi, ayrıca kişilik yapıları gereği de üzerime çok fazla düşmüşlerdi. Çocukluğumu neredeyse hiç büyük bir yara almadan ve ağır bir hastalık geçirmeden bitirmiştim.
Kulağa iyi bir şey gibi geliyordu ancak buna bağlı olarak şu an bile bağışıklık sistemim çok zayıftı ve eğer ki hasta olursam çok ağır bir şekilde geçiyordu.
Elimle başımı ovalamaya devam ederken bir anda yan tarafımda bir hareketlilik hissettim. Kafamı yavaşça kaldırdığımda Harry'nin kaşlarını çatarak bana bakıyor olduğunu görmüştüm.
"Hey, sen iyi misin?" dedi Harry başımı ovalayan elime bakarak. Hafifçe buruşmuş yüzümü biraz olsun düzeltmeye çalışıp ona baktım ben de. "İyiyim." dediğimde kafasını iki yana sallayarak yanıma oturdu. "Başın mı ağrıyor?" Kafamı salladım.
"Evet, biraz.." dediğimde sıkıntıyla iç geçirdi. "Büyük ihtimalle yüksek sesli müzik yüzündendir," dedi. Ardından bir teori daha attı ortaya. "Belki de sabah bu soğuk havada etek giydiğin için üşüttün."
Sesinin bana kızar gibi çıkması beni şaşırtmıştı. Hasta olup olmamam onun için neden bu kadar önemliydi de beni böyle azarlar gibi konuşuyordu ki?
"Önemli bir şey değil," dedim ve derin bir nefes aldım. Harry ellerini nazikçe omuzlarıma koyup bedenimi onu göremeyeceğim şekilde çevirdi. Şimdi ona sırtım dönüktü. Ne yaptığını sormak için ona dönecektim ki omuzlarımdaki ellerini kullanarak sırtımı göğsüne yasladı ve büyük ellerini başımda hissettim.
"Rahat dur, sadece masaj yapacağım." dediğinde şaşırdım ancak belli etmeden öylece put gibi durdum. Gergin ve hasta hissediyordum ancak kendimi toparlamalıydım.
Harry'nin benim soğuk tenimin aksine sıcacık olan parmakları şakaklarıma değdi ve hafifçe ovalamaya başladı. Yaptığı masajın rahatlatıcı etkisi yüzünden başımdaki ağrının biraz değil çok fazla olduğunu anlamıştım. Gerçekten de sihirli olduğunu düşünmeye başladığım parmaklarının baskısı iyi geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
he loves control | harry styles
Fanfiction'O kontrol etmeyi sever, sigaraları da. En önemlisi de beni, güzel ve aptal kızını.." --- TW! Okumaya başlayacağınız hikaye küfür, cinsellik, şiddet, alkol ve yasaklı madde kullanımı gibi ögeler içermektedir. --- #1, #harrystyles #1, #styles #2, #o...