Hoofdstuk 2

1.3K 20 0
                                    

Raoul´s pov:
Vandaag was de dag dat ik en de jongens naar huis gaan. Maar ook de laatste dag dat ik y/b/f zie, ik vind het erg jammer want begin haar wel echt leuk te vinden. Gelukkig hebben we nummers uigewisseld zodat ik haar nog wel kan spreken. Ik was mijn spullen aan het pakken, tot ik een berichtje kreeg van y/b/n. Ik kreeg meteen een glimlach op mijn gezicht, ze is altijd zo lief. Ze wenste me een goeie reis terug en hoopte me snel weer te zien in Nederland. Ik was klaar met het pakken van mijn spullen en liep naar beneden waar de jongens al stonden te wachten, Koen staat daar al me zijn camera klaar om zo goed als alles te filmen. We liepen naar de taxi, die al stond te wachten voor ons huisje. Na dat we alle spullen in de taxi hadden gelegt, reden we naar het vliegveld. Eenmaal aangekomen op het vliegveld, moesten we nog even wachten. Toen we in het vliegtuig zaten viel ik al snel inslaap.

Matthy´s pov:
In het vliegtuig naar huis bespreken we de dingen die we hadden gefilmd en natuurlijk wat er nou allemaal gebeurt is. Tijdens het gesprek dwaalde mijn gedachte een beetje af, toen ik weer wakker werd werd er direct een camera in m´n gezicht geduwd door Koen. Vlak daarna zei hij dat we der bij zijn. Ik zat aan de zijkant langs het gangpad en naast mij zat Raoul, we hebben nog even gepraat tot dat mijn oog viel op y/n. Wacht even, dat is y/n in ze zit in het zelfde vliegtuig als ons! Ik vertel het tegen Raoul en we zijn allebei erg verbaasd, maar we laten het doen tot we weer in Nederland zijn.
 
[In Nederland]

Y/n´s pov:
Toen ik en y/b/f aan kwamen in Nederland en we het vliegtuig uitstapte zagen we de jongens. We liepen stil naar ze toe en lieten ze vervolgens schrikken. Maar er was een probleem, ze schrokken niet. We moesten allemaal hard lachen en we praten nog wat voor dat we allemaal afscheid nemen. Ik geef idereen een knuffel, maar Matthy net wat langer als de rest. Toen ik me omdaaide zag ik Raoul en y/b/f zoenen. Ik kuchten even en ze keken me teleurgsteld aan. Maar ik vertelde y/b/f dat we echt naar huis moeten, want we moeten onze hond ophalen. Voor dat ik weg ga geef ik snel Matthy nog een kus op zijn wang. Ik zie hem licht blozen en ik glimlach naar hem. Daarna liepen we weet terug naar mijn auto en pakten onze camera erbij om de vakantie vlog af te sluiten. Onderweg naar y/b/f haar ouders keek ze met een vieze blik aan en begon direct over Matthy. " zo.. Matthy hé, wat is daar precies je bedoeling van. zei ze, ik voelde mijn wangen weer rood worden en kreeg het een beetje warm. ik vertelde haar dat ik hem wel cute vind en hem misschien wel beter wil leren kennen. Toen we bij haar ouders aankwamen hoorden ik Hunter al blaffen. Toen y/b/f haar ouders de poort open deden, rende hij met volle vaart op ons af. We hadden binnen nog even gepraat voor we weer naar ons apartement terug gingen, there we go richting Almere.

Matthy´s pov:
Toen we thuis aan kwamen, had ik een grote glimlach op mijn gezicht. Milo kwam naar me toe om te vragen waarom ik zo grote glimlach op mijn gezict had, ik bedacht snel een smoes. Ik wil niet dat ze weer grappen gaan maken. Ik kreeg y/n maar niet uit mijn hoofd, die kus op mijn wang deed iets met me. Haar glimlach is zo mooi, ik kan niet stoppen met aan haar te denken. En ik moet een manier vinden om haar weer een keer te zien. Ik vraag aan Raoul of hij even naar mijn kamer wilt komen. Ik vertel hem dat ik y/n misschien wel leuk vind maar ik twijfel nog wel, want ze is wel naar bed geweest met Robbie.

Dit was hoofdstuk 2, Hoofdstuk 3 komt binnenkort.

One look was enough Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu