Hoofdstuk 3

1.3K 23 4
                                    

[sorry voor het zo vaak wisselen van pov's]

Y/b/f's pov:
Toen we thuis aankwamen, gingen we de spullen uitpakken. Toen kreeg ik een berichtje van Raoul. Hij vroeg of we veilig waren aangekomen en of we binnenkort wilden afspreken. Ik vertelde dat alles goed was gegaan en dat Hunter erg blij was om ons te zien. We hebben afgesprokken om binnenkort met zijn alle naar een feestje te gaan. Hij vertelde dat Matthy wel een oogje op y/n heeft en ik moest er eigenlijk wel een beetje om lachen, maar heb hem wel beloofd om niks te zeggen. Na een paar minuten ga ik naar beneden om eten te koken. Als ik klaar ben roep ik y/n om te eten, nadat we klaar waren gaat y/n naar boven toe.

Y/n pov:
Nadat we gegeten hadden wilde ik even live op twitch, om even met mijn kijkers bij te kletsen. Tijdens de stream werd er door een aantal kijkers gevraagd hoe onze vakantie was, ik begon al te blozen als ik aan de vakantie terug dacht. Ik heb ze er niet veel over vertelt, alleen dat het erg gezellig was en lekker gefeest hebben. Tot dat ik ineens heel vaak het word stapelgek voor bij zag komen, ik snapte er niks van. Ik riep y/b/f en samen gingen we even opzoeken wat het was en toen moesten we beide hard lachen. We hadden en stukje geluisterd en zeiden dat het wel leuk was, ik ging naar insta om Matthy op te zoek en had hem toegevoegd, ik heb toen ook maar de banzitters gevolgd. De rest van de live stream was gewoon gezellig, rond 22:30 ging ik Hunter uilaten. Toen wilde ik nog even Teen wolf kijken totdat ik zag dat Matthy mij ook had toegevoegd, ook zag ik dat hij mij een dm had gestuurd.

Matthy's pov:
Ik zag dat ik een volg verzoek had van y/n, ik vlogde haar meteen terug en stuurde haar een dm. In die dm schreef ik: Hey y/n, hoe gaat het? En ben je veilig aangekomen? Heb je binnenkort wat te doen? x Matthy. Ze reageerde iets later en vertelde dat ze eind van de week wel wilde afspreken, wat wel goed uitkwam want vrijdag had ik zelf al plannen.

Koen's pov:
Ik stond achter Matthy en zag dat hij met een meisje aan het praten was. Ik keek even goed en zag dat het y/n was, dat meisje wat we hadden leren kenen op vakantie. Ze was echt aardig maar wel verlegen, eiegnlijk een beetje als Matthy. Ik denk dat Matthy een oogje heeft op y/n. Ik ship die twee wel als ik eerlijk moet zijn.

[The Party]

Y/b/f pov's:
Een paar dagen geleden riep y/n maar naar boven want ze wilde me wat laten zien. Het was een liedje van de Bankzitters, eerst wisten we niet wie het waren tot dat we de video clip zagen. We gingen helemaal stuk, maar het nummer was wel leuk. Vandaag is de dag dat ik en y/n samen met de jongens naar een feestje gaan. We twijfelde allebei met wat we gingen aan doen maar uiteindelijk besloten we toch even naar de winkel te gaan om jurkjes te halen.
[y/n's jurk]

[y/b/f's jurk]

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

[y/b/f's jurk]

Toen we thuis kwamen gingen we meteen omkleden, zodat we optijd klaar waren

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Toen we thuis kwamen gingen we meteen omkleden, zodat we optijd klaar waren. Toen we omgekleed waren gingen we even snel wat eten en moesten we Hunter even uitlaten. Toen we daarmee klaar waren pakte ik de autosleutels van mijn Jeep. We stapte in en reden naar de plek waar we hadden afgesproken. Ik had y/n al verteld dat de jongens kwamen, maar Raoul had nog niet tegen de jongens verteld dat wij zouden komen.

Raoul's pov:
Toen we aankwamen op de plek waar we hadden afgesproken, zag ik y/b/f en y/n al staan. We liepen naar ze toen en ik zag dat Matthy al ging blozen toen hij y/n zag staan.

Dankjewel allemaal voor het lezen. volgend weekend komen er nieuwe delen. Maar heb het van de week erg druk dus daarom. Laat in de comments weten wat je er van vind en wat je nog wilt zien!

One look was enough Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu