Hoofdstuk 12

998 16 2
                                    

Matthy's pov:
Als we aankomen bij de balie vraagt de man achter de balie of we hier komen voor de midget golven. Ik antwoord met ¨ja, dat klopt voor 2 personen alsjeblieft.¨ Op welke naam? vroeg hij, Sharman antwoord y/n. Je hebt nog je eigen achternaam, neem ik aan dan. Ja dat klopt, Antwoordt ze. Oh, maar dat kan snel genoeg veranderen hoor, hoor ik hem zeggen. Ik kijk hem aan en hij geeft ons de sticks al. Ik merk dat hij licht aan het flirten was met Y/n en dat pik ik niet. Ik zeg tegen die man achter balie ¨Dat gaat zeker snel veranderen dus BACK OFF, ze is van mij!¨ Ik kijk naast me en zie dat Y/n naar benden kijkt en begint te blozen. Ik pak de sticks aan van die man en hij kijkt me geschrokken aan, ik glimlach en pak Y/n haar hand en we lopen samen naar de midget glofbaan. Ze is nog steeds een beetje stil van wat er net is gebeurd dus ik geef haar en kus op de mond en zie een glimlach op haar gezicht en ze begint weer te blozen. Uit het niets zegt ze ¨Ik ga je in maken, want ik ben goed met ballen en stokken ;)¨ En dan loopt ze weg en ik moet lachen van haar opmerking en loop vervolgens achter haar aan.

Y/n's pov:
Ik merkte dat Matthy moest lachen om wat ik zei, we waren de 1e baan voorbij en er komen al een paar jongens naar ons toe. Wow jij bent toch Matthy, van de bankzitters hoor ik ze zeggen. Euhh, ja dat klopt. Ze vragen waarom hij hier is, maar al snel kijken ze mijn kant op. Oh, euhh ssorry , we wilde eigenlijk op de foto. Zeiden ze een beetje beschaamt, Ja, das goed hoor. Zei Matthy lief, ze maakten en snel een foto en we gingen weer verder. Ik merkte al snel dat het toch niet zo soepel ging, als dat ik het gedacht. Ben je het spelen van ballen een beetje verleert misschien? zegt Matthy plagerig. Nee hoor, ik laat je gewoon winnen, dat is alles. Jaja, hij begint te lachen. De volgende beurt dat ik aan de beurt ben, komt Matthy tegen me staan om mij te helpen. Ik voel zijn lichaam tegen het mijne en zijn adem in mijn nek. Ik merk dat ik van binnen helemaal oplicht, hij vouwt zijn handen in de mijne. het moment was zo voorbij, maar het voelde langer dan het duurde. Ik geef hem een kus op zijn wang en glimlachn maar hem, vervolgens doe ik hetzelfde bij hem. Alleen ben een stukje kleiner, dus gaat het iets minder soepel. We moeten beide lachen, als we klaar zijn tellen we de punten op en heb ik verloren.

Matthy's pov:
Ik begin Y/n een beetje te plagen onder spel door en ik merk dat ze niet zo goed tegen der verlies kan. Ik vind het best wel grappig, maar besluit toch om haar even te helpen. Toen we klaar waren gingen we punten tellen en wie heeft er gewonnen... Ik heb gewonnen, yeah! Ik geef Y/n een kusje en feliceteer haar met haar eerlijke verlies en we moeten allebei lachen. Ik zeg vervolgens ¨Ik kan je best wel helpen, zodat je beter met ballen en een stok kan spellen ;)¨ ze geeft me een stomp op mijn arm. ¨auw!¨ roep ik, en ze zei ¨die heb je verdient, moet je maar niet zulke opmerkingen maken¨"Ik moet hard lachen. We leveren de sticks in bij die zelfde man, maar voordat we weg lopen trek ik Y/n naar met toe een geef haar zoen. Ze bloost en ik pak haar hand en neem haar mee naar de auto.

One look was enough Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu