Hoofdstuk 15

879 15 0
                                    

y/n pov:
Toen y/b/f tegen mij begon te schreeuwen en mij de schuld gaf was ik het beu. Ik pakte mij  sleutels en de hond en ging weg, ik wilde een flink stuk wandelen om alles op een rijtje te zetten. Ik begrijp dat ze hoog in emoties zit, maar dan moet ze niet alles op mij afreageren. Ik stap uit als ik die foto van Matthy en Isa steeds tegen kom op insta. Ik voel mijn tranen alweer komen, als ik ineens een grote lebber krijg van Hunter. Ik geef hem een dikke knuffel en wat lekkers, als ik wordt gebeld door Matthy. Ik neem op en hoor dat ik moet komen vanwege Y/b/f, ik zucht en zeg dat ik eraan kom. Ik rij het erf op, doe de deur open om uit te stappen, als ook Hunter eruit spingt. Ik bel aan en wordt binnen gelaten, samen met Hunter ofc. Ik zie y/b/f  al met een killing blik naar me kijken, toen knapte er iets en werd ik boos op y/b/f. Jij was degene die binnenkwam, zonder te checken wat ik aan het doen was en of ik aan het bellen was. Tuurlijk zegt Matthy het dan tegen Raoul sukkel! Dat kun je toch ook niet anders verwachten. Net wanneer ik die zin heb uitgesproken, valt y/b/f op de grond. Iedereen kijkt mij ineens aan, ja euhh, leg haar anders op de bank. Raoul pakt haar op en legt haar neer, ik pak een koud doekje en leg deze op der hoofd. Ik ga naast haar zitten op de grond, Hunter komt zowat boven op me zitten. Ik merk dat Matthy in mijn richting komt gelopen,ik daar nu eigenlijk helemaal geen zin in. Heyy, wat is er? ik heb het gevoel dat je een beetje afstandelijk doet. Tja dat klopt dan misschien ook wel en dit dan misschien wel met een reden. Zeg ik geïriteerd, hoezo dat ineens? nou misschien moet je maar even je insta openen. Niet kort daarna wordt y/b/f wakker en ik geef haar direct een knuffel en zeg dat het okay is. Als ze eenmaal wakker is, besluiten we voor de zekerheid nog op controle te doen bij het ziekenhuis. Vlak voor we gaan neemt y/b/f afscheid van Raoul, terwijl ik Matthy zelf de foto laat zien. Dan loop ik naar de auto en rijden we richting het zieknhuis.

Matthy's pov:
Als Y/n mij die foto laat zien, zie ik welke foto het is. Het is een hele oude foto van mij en mijn ex, die trut wil terug bij mij maar dat wil ik niet. Ik vind Y/n  leuk en niet die trut, voor dat ik iets tegen Y/n kan zeggen gaan ze weg. Ze lopen naar buiten en ik begin mezelf erg schuldig te voelen, ik wil niet dat het zo gaat aflopen tussen mij en Y/n. Ik dm mijn ex om te vertellen dat ze nu die foto moet verwijderen, ze wilt het niet dus ik begin erg boos te worden. Ik zoek een foto van mij en Y/n van ons op het feestje, ik post de foto op in mijn insta story en op mijn insta zelf. Ik schrijf er bij ¨Okay, na een lange tijd geheim houden moet ik jullie wat bekent maken. Ik en Isa zijn al heel lang uit elkaar zoals jullie weten, maar nu heb ik een ander meisje gevonden. Haar naam is Y/n en zei is nu mijn vriendin. Dus die foto van mij en mijn ex is fake. Love you all xx Matthy¨.

One look was enough Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu