Hoofdstuk 8

1K 19 0
                                    

Robbie's pov:
Als ik terug loop van de wc kom ik Y/n tegen, ze heeft een bloedneus. Ik maakte me een beetje zorgen want heb geen idee hoe ze aan die bloedneus komt. Ik loop met haar mee naar de wc's en geef haar een doekje, ze geeft me een glimlach en bedankt me. Ik ben eigenlijk wel een beetje nieuwschierig van wat er nou is gebeurd, ze verteld me dat ze net die gozer van een paar uur geleden in elkaar heeft geslagen. Volgens mij heeft die jongen het wel verdiend maar ik ga toch even op zoek naar Matthy, als ik Matthy zie vertel ik dat Y/n een bloedneus had omdat ze een klappen kreeg. Hij keek bezorgt naar mij maar ik zei al tegen hem dat alles goed met haar gaat. Ik hoor hem opgelucht zuchten, ik geef hem een glimlach en zeg tegen hem dat Y/n bij de wc is.

Matthy's pov:
Ik ga opzoek naar y/n als ik ineens Isa zie, ik vraag haar, wat doe jij hier?! ik wilde gewoon weer een keer uit, wat toevallig dat we elkaar weer tegenkomen. Het lijkt haast wel meant to be. Ik kap snel het gesprek af en zeg dat ik druk ben, dan zie ik de toilet deur open staan. Ik loop naar binnen en zie dat ze alles aan het schoonmaken is. Ik wilde mijn hand op haar schouder leggen, als ik ineens een klap in mijn gezicht krijg. Ohh sorry Matthy, ik schrok van je sorry dat ik je sloeg. Ze gaf me een kus op mijn wang om het goed te maken, ik zeg dat ik niet erg is. Ik hoorde van Rob dat je klappen hebt gehad, waar is die eikel. Euhh, in het ziekenhuis, ik heb per ongeluk zijn neus gebroken. Ik was erg verbaasd, maar duwde haar tegen mij aan en gaf haar een knuffel. Ik zag dat er een paar tranen over haar wangen rolden, ik veegde ze weg en zei dat alles goed zou komen.

Y/b/f's pov:
Ik liep samen met Raoul richting de toiletten om te kijken waar y/n en Matthy zijn, als we daar aankomen hoor ik Y/n en Matthy praten. Ik loop naar binnen en zie dat ze aan het opruimen zijn. Ik vraag wat er is gebeurd en Y/n verteld me dat ze Alexander geslagen heeft en dat ze ook een klap terug heeft gekregen op haar neus en dat het toen begon te bloeden. Ik barst in lachen uit en krijg van alle drie een verbaasde blik terug, ik probeer tussen het lachen door te vertellen waarom ik zo hard moet lachen. Maar het lukt niet, ik vind het te grappig dat Y/n een klap terug gekregen heeft. Als ik eenmaal klaar ben met lachen, kijk op naar een glimlachend gezicht. Raoul kijkt me verliefd aan en helpt me overijnd, hij vraagt aan mij of het zo grappig was en ik zei ¨ja eigenlijk wel, het gewoon zo grappig dat ze klap terug kreeg nadat ze hem geslagen had¨ hij kijkt me weer glimlachend aan en we gaan opzoek naar de rest om te vertellen dat we richting huis gaan.

One look was enough Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu