Hoofdstuk 17

886 17 0
                                    

{Smut warning}
Y/n pov:
Nadat ik Matthy zijn appje zag, besloot ik toch naar hem toe te gaan. Ik wilde er wel een beetje leuk uitzien, dus besloot mijn spijkerrokje maar weer eens een keer uit de kast te toveren. Ik pakte er een wit shirtje bij, deed mijn haar in een staart en wat mascara op.  Ik wilde net mijn sleutels pakken, als y/b/f vraagt wat ik ga doen en waarom ik er zo uitzie. euh... Matthy appte mij of ik even langs wilde komen dus daar ga ik nu heen:) oh kan ik mee, dan kan ik even met Raoul praten. Ja is goed, antwoord ik terug. Na 10 minuten gewacht te hebben stappen we in mijn auto, als we aankomen word ik weer zenuwachtig for no reason. We lopen naar de voordeur als Koen de deur open doet, zoo dat duurde niet lang, zei hij, ik glimlachte en we stapten binnen. Ik zag dat Raoul beneden was, ik pakte eerst wat drinken. Na 5 minuutjes liet ik y/b/f en Raoul alleen en besloot ik naar Matthy zijn kamer te lopen.

Raoul's pov:
Ik zie Y/b/f de woonkamer in lopen, ze ziet er moe, verdrietig en versleten uit. Ik loop naar haar toe en geef haar knuffel, ze begint weer te huilen. Ik fluister in haar oor dat alles goed komt, ik neem haar mee naar de bank. Tussen het huilen door zegt ze dat de dokter hij heeft aangerand, hij begon haar aan te raken op plekken waar dat niet hoort. Ik voel de woede opkomen, want niemand mag mijn vriendin aan raken! Alleen ik! Ik geef haar een dikke knuffel en hou haar stevig vast, ik fluister in haar oor ¨Je hoeft je geen zorgen te maken, ik ben altijd bij je en ik zal je nooit laten gaan.¨ ze kijkt me aan en glimlacht en vraagt ¨Echt niet? Zou je altijd bij me blijven? Ook nu ik zwanger ben?¨ Ik knik en zeg ¨Tuurlijk, ik krijg een kind van de vrouw van mijn dromen en kan eindelijk een gezin opstarten.¨ Ze glimlacht naar me en geeft me dan een dikke knuffel en een zoen. Ik denk bij mezlef ¨Ik ben zo blij dat ik haar heb¨

Matthy's pov:
Ik had net een potje gewonnen, als de deur opengaat. Ik kijk naar de deur opening en zie y/n staan. Ik sta op en geef haar een knuffel, ze verteld dat ze zich schuldig voelt voor hoe ze zich gedragen heeft. Hey, het is okay, ik begrijp het. Waarschijnlijk had ik hetzelfde gedaan. Ze kijkt me aan en zoent me. Deze voelt alleen anders dan normaal, ik merkte dat we beide meer wilden. Ik leg mijn handen op net onder haar kont en til haar op mijn bed en leg haar voorzichtig neer. Ik doe mijn shirt uit, en zie dat y/n haar shirt ook uit heeft gedaan. Ik geef haar kusjes in haar nek, als ze zegt dat het nu niet kan. Straks horen ze ons? ja en boeie, dan kunnen ze er misschien nog wat van leren. Zeg ik en ga gewoon door, totdat ik onder bij haar buik uit komt en rits haar rokje open en doe het rokje langzaam uit. Gvd, wat is ze mooi en vervolgens glijden mijn vingers onder haar onderbroek.

Y/n pov:
Nadat hij klaar was bij mij, ik wilde posities switchen, alleen ging dit niet soepel. Hij begreep de hint dus zat ik bovenop, vervolgens maak ik zijn riem los, en doe zijn broek + boxer omlaag. Ik zag dat hij al een condoom had gepakt, ik glimlach en pakte hem over. Om hem nog even te laten wachten, geef ik eerst nog wat kusjes in zijn nek, vervolgens dit ik hem er wel omheen. Toen werd ik weer onderop gelegd, niet dat ik dat erg vind. Ik vind het erg lastig om stil te zijn, hij gaat boven me hangen en ik voelde hem naar binnen. Hij deed het voorzichtig, want hij wilt me geen pijn doen. Na 5 minuten liggen we beide onder zijn deken. Ik merk dat hij aan het staren is, wat? nee niks hoor. Jawel, anders kijk je niet zo. Ik kruip dichter tegen hem aan en fluister in zijn oor: zeg maar gewoon. Ik geef hem nog een aantal kusjes, als hij zegt. Ik ben gewoon blij dat alles goed is, als in echt goedd you knoww. Ik moest ervan lachen, ja ik ook maar? Om het officieel te maken, maar het anwtoord eigenlijk toch al weet, zou je een relatie willen? Nee zeg ik met een strak gezicht. Hij kijkt mij verward aan ik lach en zeg natuurlijk wel slimpie. Heel grappig, na nog samen gelegen te hebben besluiten we maar naar de rest te gaan.

One look was enough Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu