Hoofdstuk 18

1K 21 0
                                    

{Smut warning}
Y/b/f's pov:
Ik zat op de bank met Raoul als ik Y/n en Matthy naar beneden komen. Ik kijk naar Y/n met een verbaasde blik en dan zie ik het, ze loopt moelijk. Ik barst in lachen uit en ze kijken nu mij allemaal verbaasd aan behalve Y/n, zij begint heel hard te blozen. Ik loop naar haar toe en fluister ¨Heb je het wel veilig gedaan?¨ Ze geeft me een stomp op mijn arm en ik moet lachen. We lopen samen terug naar de jongens en ik loop naar Matthy en fluister ¨Je heb haar goed genomen hoor!¨ Ik zie Matthy blozen en ik barst in lachen uit en loop terug naar Raoul, ik ga bij hem op schoot zitten. Maar ik begin me opeens erg misselijk te voelen, ik ga even naar de wc want ik moet overgeven. Als ik eindelijk bij de wc ben, komt alles er uit. Ik ben nog steeds erg misselijk, maar ik kan niet meer overgeven, want alles is er al uit. Als ik klaar ben loop ik weer naar de jongens toe maar ik voel me echt niet lekker. Als we weer met zijn alle zitten hebben we het over het verkopen van het huis en dat eigenlijk iedereen voor zich zelf wilt gaan wonen met hun vriendin samen.

[1 jaar later]

Raoul's pov:
Ik en Y/b/f wonen nu samen in haar oude huis en als ik eerlijk moet zijn, het is erg gezellig en mooi. We wonen nu bijna meer dan een jaar samen, we hebben nu ook een zoontje zijn genaamd Max. Ik ben zo blij met hem maar ook met Y/b/f, we zijn erg gelukkig samen. Het enige ding wat ik niet zo leuk vind is dat Y/b/f een slang heeft, ik ben niet bang voor slangen, maar ik wil niet dat die slang in de buurt komt van ons kind. Je weet maar nooit wat hij zou doen, Y/b/f zegt dat alles veilig is maar dat geloof ik niet hoor. Y/n en Matthy wonen ook samen in een huis, niet heel erg ver hier vandaan gelukkig. We krijgen binnen kort ook nog een puppy, want dat wilde ik heel graag en daar heeft Y/b/f even niks over te zeggen. Ik ben zo blij met Max en Y/b/f we worden een geweldig gezin en er komt sws nog een ander kind bij.

Koen's pov:
Nu iedereen alleen woont spreken we af op kantoor, alleen hadden we nog niet echt een specifieke dag afgesproken. Ik had iedereen al gebeld behalve Matthy, het is ongeveer 2 uur, dus hij moet wel wakker zijn. De 1e keer drukt hij me weg, na nog 2 pogingen neemt ie op. Gastt, waarom druk je me zo vaak weg? Ik wilde gewoon wat vragen over de opnames dezze week. Nou misschien omdat ik even bezig ben. Je kan toch wel even pauze nemen om met je beste vriend te bellen? Nou niet helemaal, Hii koen, hoor ik ineens op de achtergrond. Ohh shitt haha sorry ik bel straks wel terug dan. thxx joee. Als Matthy weer heeft opgehangen moet ik lachen, viespeuk.

Matthy's pov:
Ik was een video aan het opnemen in mijn studio, als ik ineens y/n voorbij zie lopen. Heyy, wat ga jij doen? euhh.. ik ga even douchen, hoezo? Oh zomaar. Ik wacht 5 minuten en loop dan ook richitng de badkamer. Toen pleurde ik mijn kleren op de grond en stap ook onder de douche, ik zie dat y/n haar ogen dicht heeft vanwege de zeep. Ik gaf haar een kus en ze schrok. Godverr, ik schrik me te pleures Matthy, niet grappig. Wel een beetje, antwoord ik terug. Dan zoent ze me terug, Ik merk dat haar lichaam tegen het mijne aanstaat, ze hoeft er niet veel moeite voor te doen, om mij ook zover te krijgen, maar dat laat ik haar mooi nog niet merken. Ze geeft mij kusjes in mijn nek, vervolgens pakt ze mijn beide handen legt deze onder haar kont en slaat vervolgens haar armen om mij heen. Ik weet al precies wat ze gaat doen, ze spingt in mijn armen en ik duw haar tegen de muur aan. Dan zoent ze me weer, iets later zoent ze me weer in mijn nek, alleen merk ik dat dit een zuigzoen gaat worden. Ik wilde net beginnen als ik wordt gebeld, ik hoorde mijn telefoon al eerder maar liet hem gaan. Neem maar op, anders stop dat ding nooit, zegt ze. Ik kijk naar mn scherm en zie dat het Koen is. Het moment waarop hij y/n hoort hangt hij ook weer snel op. We gaan verder waar we gebleven waren, inmiddels ging het veel sneller en soepeler dan de 1e keer. Ik zie aan haar dat ik het goed doe, langzaam voor ik het tempo wat op, voor de verandering kwam y/n nog sneller klaar dan mij, maar dat duurde ook niet lang. Dan zet ik haar weer neer, ze staat licht op haar tenen en zoent me, ik vond het een goed idee om haar ook terug te pakken, ik zoen haar in haar nek en geef haar ook een flinke zuigzoen terug. Toen ze dat door had, moest ik lachen van het gezicht dat ze trok. We hadden elkaar nog goed gewassen;) Als we klaar zijn besluit ik Koen nog even terug te bellen, hij begon natuurlijk eerst over de reden dat het wat later werdt. Denk je dat het nu wel goed gelanceerd is, zegt hij. Ik moest lachen, Laten we er maar van uitgaan en hopen dat het een meisje wordt dan. Ahh was schattig, dan wordt het een papa's dochertje. Zegt Koen, we praten nog over de opnames, als ik daarna bij y/n op de bank ga zitten en we een filpmje gaan kijken.

~ The End~

One look was enough Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu