Hoofdstuk 7

1K 19 0
                                    

Y/b/f's pov:
Ik zag dat een vreemde jongen y/n haar hand vast pakkte, ik was eerst erg verbaasd maar toen keek ik even goed en zag ik dat het y/n haar ex was. Die grote asshole, eerst mijn zusje verkrachten,daarna dronken thuis komen, aggressie problemen heeft en ook vaak y/n in elkaar geslagen had. En vervolgens nog eens vreemd gegaan mijn mijn nicht Sam en ze hebben nog steeds een relatie, wat een asshole. Ik laat Raoul zijn hand los een loop boos naar y/n en haar ex Alexander toe, ik zorg ervoor dat Alexander haar hand los laat en dat ze achter Matthy zou staan. Ik voel de woede opkomen, ik wilde uithalen maar wordt tegen gehouden door Y/n en Raoul. Hij krijgt weer een vieze grijns op zijn gezicht en dat maakt me nog bozer, wat zou ik toch graag die vieze grijns van zijn gezicht af willen slaan. Ik kijk Y/n verbaasd aan en vraagt waarom ze me tegen houd, ze zegt dat ze niet wilt dat we in de problemen komen. Ik steek mijn middel vinger op naar Alexander en we lopen weg, ik draai me snel om en ren naar Alexander om hem een stomp op zijn neus te geven. Hij kreunt van de pijn en ik loop met een groote glimlach weer naar de rest, ze kijken me allemaal verbaasd aan maar Y/n heeft een grote glimlach op der gezicht. We geven elkaar een knuffel en ik fluister in haar oor dat ik haar altijd zal verdedigen, ze fluisterd terug dat ze het ook bij mij zou doen. Ik wilde veder lopen maar werd tegen gehouden door Raoul, hij kijkt me boos maar ook verbaasd aan. Hij vraagt met een boze stem ¨Waar de f*ck was dat voor!? Hij heeft je niks missdaan.¨ Ik reageer terug met dat wat hij met bij Y/n heeft gedaan verdient wel meer dan een stomp, hij kijkt geschokt naar mij en Y/n en kon zien dat het erg gevoelig lag.

Y/n pov:
We liepen toen maar weer terug de club in, toen Matthy vroeg wie dat was. Ik vertelde hem dat het een enorme eikel was en het een andere keer wel zou uitleggen. Hij lachte naar me en ik begon al weer te blozen. We besloten toch nog maar even te dansen, ik leg mijn armen om zijn nek. Hij legt zijn armen om mijn middel. Wat later besluit ik wat drinken te halen, ik wacht bij de bar op de drankjes. Als dat meisje met het bruine haar op me afkomt en naast mij komt staan. ze zegt tegen mij je gebruikt hem alleen omdat hij bekent is, blijf bij hem uit de buurt. Hij is mijn vriend en die van niemand anders! ze pak haar drinken en loopt weg, voorsat ik nog tegenn haar kan zeggen dat dit niet waar is. Ik was wel verbaast dat ze zei dat Matthy van haar is. Ik nam het drinken aan van de barman en liep een beetje verwart terug. Matthy vroeg wat er was, ik zei dat het niets belangrijks was, gewoon een apart gevalletje. Dan zie ik ineens weer Alexander staan, ik geef het drinken aan Matthy en loop naar hem toe. Ik vraag hem vriendelijk om even mee te lopen naar buiten, als we eenmaal buiten staan vraag ik hem waarom hij hier is. Na al die tijd die wij samen hadden, kies je voor zo'n triest jochie. Wat zie je in hem, je gaat weer met mij mee. Zegt hij tegen mij, hij pakt mij bij mijn pols vast. Ik kijk hem hem geïrriteerd aan, ik stoot mijn knie vol in zijn ballen, hij vloekt alles eruit en zakt een beetje in elkaar. Vervolgens stoot ik mij knie in zijn buik, toen werdt hij erg boos en gaf mij een stoot op mijn neus. Ik voel aan mijn neus en merk dat deze bloed, iets knapte in mij. Ik kneep mijn vuist samen en haalde uit, toen kramperde hij het van de pijn uit. Datzelfde meisje van de bar kwam naar hem toe en belde de ambulance. Ik liep richting te toiletten om een doekje te halen als ik Robbie tegen kom.

Bedankt voor het lezen, binnenkort weer nieuw deel!

One look was enough Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu