Hoofdstuk 11

990 18 0
                                    

Matthy's pov:
Ik wordt wakker met een camera in mijn gezicht geduwd, ik zie dat Koen weer met de camera mij staat te filmen en hij verteld dat ik vandaag op date ga. Ik spring uit mijn bed en zie dat het al 11 uur is, ik was helemaal vergeten dat ik straks al een date heb. Als ik in mijn kast kijk om een outfit uit te zoeken komt Koen alweer naar me toe gelopen. Hij vraagt ¨En Matthy, wat ga je vandaag nou doen? En wat trek je aan?¨ Ik antwoord met ¨Ik ga glow in the dark midget golven en heb nog geen idee wat ik aan ga doen.¨ Als ik dat gezegt heb loopt Koen weg en begint weer van alles te vertellen tegen de kijkers. Ik kies een basic outfit uit. ( Zwarte spijkerbroek met gaten, een wit shirt en mijn Nikes) Ik loop naar de badkamer om te douchen, mijn haar te doen en tanden te poetsen, als ik dat gedaan heb doe ik nog even een luchtje op. Ik loop naar beneden om eeven wat te eten en kijk daarna naar de tijd en zie dat ik echt moet opschieten dus ik zoek mijn sleutels en stap snel in de auto, als ik bij Y/n aan kom wordt ik toch een beetje nerveus. Ik bel aan en Y/b/f doet de deur open, ze glimlacht naar me en laat me binnen. Ze zegt dat Y/n nog even boven is, als ik veder loop naar de woonkamer wordt ik warm ontvangen door een grote hond. Hij springt boven op me een likt me in mijn gezicht, Opeens hoor ik Y/n lachen en ik glimlach naar haar. Ze bied haar excuses aan voor Hunter haar hond, ik zei tegen haar dat het niks uitmaakt en dat het een leuke hond is. Ik scan haar nog eens uit en wat is ze toch weer mooi bedenk ik bij mezelf, ik wordt uit mijn gedachtes gehaald als ik Y.\/n maar naam hoor zeggen ¨Hallo Matthy, aarde aan Matthy. Je bent aan het staren.¨"ze lacht een beetje en ik voel dat ik begin te blozen. Ik vraag snel aan haar of ze klaar is om te vertrekken en ze knikt, voordat we weg willen gaan hoor ik Y/b/f nog roepen¨ Veel plezier jullie twee, maar niet teveel hé ;) ¨ Ik glimlach bij mezelf en pak Y/n haar hand en we lopen naar de auto.

Y/n's pov:
Ik werd al redelijk vroeg wakker 8:30 om precies te zijn, waarschijmlijk komt het door de zenwuwen denk ik bij mezelf. Ik eet wat cornflakes en ga vervolgens met Hunter wandelen. We zijn na een lekker stukje wandelen weer thuis, ik geef hem wat te eten en loop naar y/b/f. Ik zie dat ze nog slaapt, ik pak een mini waterpistool en maak haar wakker. Ik begin keihard te lachen, alleen vindt y/b/f het niet zo grappig. Ik ren snel naar mijn kamer, als ik ook wordt nat gespoten. Ik doe mijn kast open pak een spijkerbroek met wat gaten, een navel truitje en een blouse. Loop richting de douche, zet al mijn spulletjes klaar en doe wat muziek aan. Na een half uurtje ben ik al weer klaar, ik zie dat het nog maar half 11 is en besluit nog een video te editten. Ik hoor ineens Hunter erg enthousiast worden, loop naar beneden en zie Matthy staan, ik scan hem snel uit en hij ziet er goed uit. Sorry, hij kan soms iets te enthousiast worden zeg ik. Maakt niet uit, hoor ik hem zeggen. Ik wilde vragen of we zo konden gaan, als ik merk dat hij aan het staren is. Ik trek hem uit zijn gedachtes en begin te lachen. We liepen de deur uit en hoorde y/b/f/ nog wat zeggen, ik negeer het maar en we lopen richting de auto. Eenmaal in de auto zet ik al snel een liedje op, ik begin voorzichtig mee te zingen, als Mathhy ineens het geluid uit doet. Haha super grappig zeg ik en geef hem een por in zijn zij. heyy, ik ben aan het auto rijden he. Ja boeie, moet je me maar niet pesten. Zeg ik plagerig terug, we moesten er beide nog om lachen. Iets later zijn we aangekomen en lopen richting de balie.

One look was enough Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu