Hoofdstuk 10

1K 18 0
                                    

Y/b/f's pov:
We kwamen aan bij het huis van de jongens en we liepen met zijn alle naar binnen. Toen we binnen waren gingen we allemaal op de bank zitten om even bij komen van wat er net allemaal is gebeurd, ik merk dat ik nog erg gespannen ben. Ik vraag aan de jongens of ik even naar de badkamer mag en Raoul wijst me de weg. Eenmaal in de badkamer probeer ik even te rust te komen, ik gooi wat water in me gezicht zodat ik wel hier blijf en niet van mijn stokje ga. Ik ben blij dat Y/n niet zo veel is overkomen, maar als ik weer terug denk aan die Isa wordt ik echt boos. Wat moet die trut toch van Matthy, Y/n en Matthy gaan binnenkort gewoon daten en ze krijgen ook een relatie en die Isa moet zich er gewoon buiten houden. Maar ondangs al dit gedoe was het wel een leuke avond en ik genoot er erg van om Alexsander een klap te kunnen geven. Als ik weer een beetje ben bij gekomen loop ik terug naar de jongens en ga bij Raoul op schoot zitten.

Koen's pov:
Als we allemaal binnen zijn biedt ik iedereen wat drinken aan, alleen niemand wil echt wat drinken. Milo en Rob besluiten al vrij vroeg naar bed te gaan, Milo slaapt dan ook bij Robbie op de kamer. Raoul en y/b/f gaan niet veel later ook slapen, we zitten nog met zijn 3 beneden. We waren gezellig aan het kletsen als ik besluit toch nog even wat duidelijkheid te vragen. Duss, y/n en Matthy jullie zijn al en koppel of gewoon aan het date? Dat is wat jullie tegen Isa zeiden. Ik zie dat y/n een beetje verlegen wordt en nog erger begint te blozen als Matthy, wat best schattig is. Tja, ik moest toch iets zeggen anders gingen die 2 beiden niet weg en bleven ze maar door gaan en overmorgen gaan we toch samen wat doen. Dus technisch gezien zijn we ook aan het daten, zegt Matthy en geeft y/n/ een knipoog.

Y/n's pov:
We waren gewoon lekker aan het kletsen, als Koen begint over mij en Matthy. Ik voel mijn wangen al knalrood worden, gelukkig wist Matthy ons er uiteindelijk onderuit te lullen. Hij knipoogt naar me en ik glimlach terug, als dan ook Koen besluit te gaan slapen. Zullen wij ook richting bed gaan dan maar? vraagt Matthy aan mij, ja is goed antwoord ik terug. Matthy sluit alles af en vervolgens loop ik achter hem aan. Dit is de 1e keer dat ik zijn kamer zie, het is best groot en een beetje rommelig. Let niet op de rommel hoor ik Matthy zeggen, maakt niet uit hoor, mijn kamer is net zo erg zeg ik en beginnen beide een beetje te lachen. Matthy geeft me een shirt en loopt naar de badkamer, ik wil mn jurk uit doen als ik merk dat mijn rits vastzit. Ik schaam me dood en roep Matthy, Euhh matt mijn rits zit vast, zou je hem misschien los kunnen maken? Ja is goed, momentje. Ik pak even mijn telefoon en zie dat het meisje van voor het feestje de foto op haar insta heeft gepost, ik glimlach en besluit hem op mijn story te zetten. Schattig, jullie 2. Hoor ik ineens, ik bedank hem en zeg dat ik mijn rits gewoon echt niet los krijg. Hij legt zijn rechterhand op mijn heup, om vervolgens met zijn linkerhand de rits open te ritzen. Asjeblieft, en ik zie dat hij zich heeft omgedraaid. Dankejwel, ik trek snel zijn shirt aan en draai hem naar me toe. Ik geef hem een kus en loop richring de badkamer. Na mijn tanden gepoetst te hebben kruipen we beide het bed in, ik voel dat hij tegen mij aan komt liggen en zijn arm om mij heen legt en val daarna langzaam in slaap.

One look was enough Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu