Hoofdstuk 16

853 14 0
                                    

Y/n pov:
Als we aankomen parkeer ik mijn auto en laat een raampje een stukje open voor Hunter. We lopen naar binnen en wachten tot de dokter komt. We waren aan het praten als de dokter ons roept, we lopen mee naar binnen. Hij vroeg ons waarom we hier waren, y/b/f vertelde alles, dat ze waarschijnlijk zwanger is en toen ruzie kreeg met mij, iets later viel ze dan ook flauw en wilde voor de zekerheid wat testjes doen. Hij vertelde voor de onderzoeken ik in de wachtkamer moest wachten, dus dat deed ik en begon me een beetje schuldig te voelen over mijn reactie naar Matthy toe. Ik wilde mijn telefoon erbij pakken, als ik wordt aangesproken. Ik kijk naar rechts en zie dat er een jongen van rond de 13 naar me toe komt. ¨Hey, jij bent toch Matthy zijn vriendin?¨ ¨euhh.. niet helemaal, maar hoe kom je daar zo bij dan?¨ vroeg ik. ¨oh dat stond op z'n insta, maar waarom ben je eigenlijk hier als ik vragen mag.¨  ¨ja tuurlijk, mijn zus is op controle die voelde zich namelijk niet helemaal lekker.¨  ¨Beterschap en hopelijk zie ik je een keer in Matthy zijn video, doeii.¨ Hij loopt weer weg, dat was echt super lief. Ik open mijn telefoon en zie die foto van mij en Matthy, ik open mijn Whatsapp en stuur hem een appje.

Y/b/f pov:
De dokter vraagt aan Y/n of ze even naar de wachtkamer wilt. Ze knikt en loopt weg, even later vraagt dokter Klaase of ik even wil gaan staan. Ik knik en sta op, hij komt naar me toe lopen en begint leterlijk overal te voelen. Ik begin me een beetje ongemakkelijk te voelen, hij vraagt of ik even op het bed in de kamer er naast wil gaan zitten. Ik loop naar het kamertje toe en ga op het bed zitten, hij pakt stethoscoop en loop richting mij. Hij legt het op mijn borstkas en vraagt of ik diep in wil ademen. Ik adem diep en voel dan een van zijn handen op mijn borst, ik schrik er van en spring van het bed af en loop snel naar buiten. Ik loop snel naar Y/n toe en zeg wat er is gebeurd, ze kijkt erg boos en wilt terug naar de dokter lopen maar ik hou haar tegen en zeg dat ik echt naar huis wil. Ze pakt mijn hand en bracht me naar de auto, ze stapte in en we reden naar huis toe.

Matthy's pov:
Ik was erg down van het feit dat y/n zo snel al weg was, ik besloot naar mijn kamer te gaan en een potje fifa te spelen. Ik merkte dat veel mensen verbaasd waren over die foto die ik had geplaatst, ook echt veel comments met ¨Hoelang zijn jullie al samen? Waarom heb je ons niet eerder verteld dat jullie wat hadden?¨ Toen kreeg ik een appje van Y/n, ze vroeg ¨Heyy, er kwam net een jongen naar me toe en zei hey jij bent toch Matthy zijn vriendin. Ik was erg verbaasd en hij zei dat het op je insta had gezet. Waarom deed je dat?¨ Ik wist  niet wat ik terug moest zeggen tot dat ze zei ¨Meende je het wat je zei onder je post?¨ Ik glimlacht naar mezelf en typte terug ¨Ja eigenlijk wel, dus zou je even naar mij willen komen? Ik wil wat vragen.¨ En met dat sloot ik mijn telefoon af en hoopte eigenlijk dat Y/n zo meteen zou komen zodat ik het haar eindelijk kan vragen.

One look was enough Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu