Cem'le dans ediyorum.Şu an her şey hayalime uygun Cem dışında. Cem asla hayalim değildi.Doğru dürüst tanımıyordum bile.Benim için sınıftan sıradan bir çocuktu ama nedense bana hep kibar davranırdı.Yani sonuç olarak iyi çocuk.Okulda onu bildiğim kadarıyla bir sürü kız beğeniyor.Daha doğrusu dipleri düşüyor demeliyim.
"Mine,beklediğin gibi iyi gidiyor mu doğum günün?"dedi.Bu çocuk benim hakkımda bu kadar çok şeyi nerden bilebiliyor ki.
CEM
Partiden sıkılıp dışarı hava almaya çıktığımda Mine bir çocukla burun burunaydı.Bu çocukta kim?Hem Mine'nin bu çocukla ne işi var?Gerçi beni ilgilendirmez.Neden takayım ki kafama böyle bir şeyi.
Mine çocuğa sessizce bir şeyler söylüyor.Acaba ne diyor.Çocuk tam bir hayvan Mine ne söyledi bilmiyorum ama onu öylece bırakıp gitti ve Mine bu yüzden ağlıyor.Kendimi zor tutuyorum yanına gitmemek için çünkü Mine birileri onu ağlarken görsün istemez.İçeri gireyim en iyisi farketmesin gördüğümü.Hayvan kızı bıraktı ve içeri girdi.Nasıl üzülmüştür şimdi?Şıçayım bu çocuğun ağzına.
Onu acaba şu an ne mutlu edebilir?Düşün Cem,düşün.Tabi ya He Is We.Hemen bir şekilde çalmasını sağlamalıyım.
...
Tekrar geldiğimde istediğim müzik çalıyordu ama Mine'nin yüzü asıktı.Bunun nedenini dans eden hayvan ve Eylül'ü görünce farkettim.Çocuğa bak şeytan diyor git ağzını burnunu kır ama Mine'yi düşünmeliyim onun hayali olan bir günü bir de ben mahvedemem.Kıyamam nasıl da üzülmüş şerefsiz çocuğun yüzünden.Gidip ben dans etmeliyim onunla belki moreli yerine gelir.Tüm cesaretimi toplayıp yanına gittim ve kabul etti.Noluyor sana Cem saçmalama?Hayır şu an burada seni reddedecek kız sayısı en fazla bir.O da garson zaten evli olduğundan öyle olmasa o da kabul eder.Ne bu heyecan şimdi.Şu an ellerimin arasında çok da güzel olmuş bugün.Zaten hep kendine bakar.Hep gözüme hoş gelir en azından.Belliki o şerefsize karşı bir şeyler hissediyor.Çok üzgün görünüyor.Ortamın havası değişsin diye doğum gününün nasıl geçtiğini sordum.Ne feyda.Biraz muhabbet ettik.Parti bittiğinde Barlas yani hayvan Eylül'ü eve bıraktı ve ben de Mine'yi.Mine kapının önüne geldiğimizde yanağıma masum bir öpücük bırakıp bana yanında olduğum için teşekkür etti.En sevdiğim yönü bu masumiyeti.
MİNE
Sabah mesaj sesiyle uyandım.Mesaj Eylül'den
"Dün neler oldu inanamazsın"
Umarım onunla yattığını söylemez.Lütfen Allahım.Tamam Eylül mutlu olsun istiyorum ama bu fazla.Hemen telefona yapışıp Eylül'ü aradım.Telefonu açtı ve
"Biz dün öpüştük ve harikaydı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk
De TodoDışarıdan sıradan bir kız gibi görünen oysa ki hiç de sıradan olmayan AIDS hastası Mine,Barlas'a aşık olursa...Barlas'ın seks dışında hiçbir kadın dikkatini çekmiyorsa...Sizce bu aşk mümkün müdür?Yoksa imkansız mı?Eğer bu aşk mümkünse hangi aşk imka...