الفصل الأول ✨(القاء الاول)

5.2K 109 26
                                    

مين رجع نااااااااو 🙌🙌اكيد انا يعني اي السخافة ديه هبقي اشيلها وانا بعدل في الفصل

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.


مين رجع نااااااااو 🙌🙌
اكيد انا يعني اي السخافة ديه هبقي اشيلها وانا بعدل في الفصل ...

احم المهم وحشتوني اوي يا فرولاتي وحشتني تعليقاتكم الإيجابية اللي بتفرحني وسلبيه اللي انا بتعلم منها وبصحح بيها اخطائي ...

طبعا انا قبل ما إبداء في روايه ديه تقريبا ديه تاني روايه معززه علي قلبي هكتبها ليه بقا اولا علشان الروايه ديه هتبقي بتجمع بين كل شخصيات اللي ممكن تقبلها في حياتك سواء الطيب والخبيث وشرير.و ضعيف اللي ممكن يضحك عليه بكلمه البراءة و غرور وتكبر ...

حاولت في روايه ديه اجمع بين كل شخصيات اللي ممكن تقبلها في حياتك العمليه علشان ابقي وريت كل اللي بيتبعني تصرف او اللي ناس بتفكر فيه ..

ممكن اللي يبنلك طيب وبيحبك يبقي هو اللي بيتمنالك الشر وممكن اللي انت بتقول عليه ايه ده استغفر الله العظيم ده شخص يارب ابعدوا عننا يبقي هو اللي طيب بس من جوه ...

كل شخص بيبقي عندوا الطيب وشرير جوا بس هو اللي بيقرر مين اللي يظهروا ومين اللي يدفنوا ...

وقبل ما بدا حابه أسألك سؤال هل ممكن الغل وحقد يوصلك انك تحاول تدمر حيات اقرب شخص ليك ...

وبس كده يلي نبدأ ....

..........................................

تقف تلك الفتاه تنظر الي الرجل الذي أمامها باستمتاع وهي تراه يسقط في النوم اثر هذا المخدر الذى وضعته له في العصير دون ان يلاحظ وبعد ان تاكدت منه اقتربت منه قائله في خبث : هو ده البيج بوص بتاعكم ده بيج بورص بس استعنا على الشقا بالله ...

واخذ تفتح جميع الادراج التي بالمكتب واحد تلو الاخر تفتش فيه عن مبتغاها ...وظلت على هذا الوضع قرابي ال 10 دقائق الى ان صرخت بحماس ....بعد ان وجدت الذي سعت اليه ... هذا الورق الذي بيدها بالنسبه لها كنز.... اخذت تتحقق من جميع الاوراق بحذر شديد .... الى ان وجدت الرجل النائم قد بداء يستفيق من اثار المخدر وكان يحاول الوصول الى الجرس الموضوع على مكتبه ولكن قبل ان تمنعوا كان قدر ان رن هذا الجرس الذي كان أنذار عم كل مكان ... لتلعنه في سرها وهي تستمع الي طرقات الباب لحراس هذا الرجل الاحمق. ... لتتجه بسرعه ناحيه الشباك الذي كان في الغرفه لتخرج من حقيبت يدها حبل وتربطه جيدا ....لتنظر الي الخلف لتجد حراس وصلوا والرجل كان يحاول النهوض وهو مزال متاثرا بإثار المخدر ينظر لها في شر...

شمس {متوقفه }حيث تعيش القصص. اكتشف الآن