Kelime sayısı: 1240
Not: İkizler ile aynı dönemde okuyorsunuz.
Yeni kitabın ilk bölümü ile karşınızdayımm, umarım beğenirsiniz. İyi okumalar🤍
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Uzun zamandır Fred ile şakalaşıyor, iddialara giriyor ve sürekli tartışıp kavga ediyordunuz. Bazıları sizin birbirinizden nefret ettiğinizi düşünüyor, bazıları ise sizin çok yakışacağınızı düşünüyordu. Senin, Fred'ten hoşlandığını bile tek kişi ise en yakın arkadaşın Ginny'di.
Fred ile aranızdaki bu durum onun başkasına yapacağı şakanın sana denk gelmesi ile başlamıştı. Seninde ona başka bir şaka ile karşılık vermen ise bu işi bir üst seviyeye getirmiş sıralı olarak bir sen, bir o şakalarınızı yaparak birbirinize meydan okuyordunuz. İddialara girmekten de asla çekinmiyor, iddianın kötü sonuçlarınada katlanıyordunuz.
Şaka sırası ondaydı ve her anında tetikte bekliyordun. Bu sefer biraz hafif bir şaka yapmıştın. Çünkü hasta olduğunu biliyordun. Ve onunda ağır bir şaka yapmamasını umuyordun. Ginny ile ortak salona gelmiştiniz. Bu sabah fazlasıyla açtın. Yemekte Ginny ile oturmuştun.
Tam bir kaşık almış yiyecek iken bir şey farkettin. Yemeğin Fred gibi kokuyordu. Aldığın kaşığı geri bırakırken, Fred'e 'ciddi misin?' der gibi bir bakış atsanda karşılığında aldığın tek şey ikizlerin sırıtması olmuştu. İçinde amortentia olan yemeği geri iterek gözlerini devirdin.
Ginny ile derslerinize gitmek için kalktınız. Sohbet ederken zamanın geçtiğini anlamamış koşarak sınıflarınıza gitmeye başlamıştınız.
(Bina farklı ise ikizler ile ortak ders olarak düşünebilirsiniz.)
Ders alanına geldiğinde herkesin dışarıya kaçtığını gördün ardından içeriden gelen o iğrenç koku... Ve hemen köşede gizlice kaçan Weasly ikizleri. Onların gizlice kaçmaya çalışmasına istemsizce kıkırdadın. Anlaşılan senin için hazırlanan bir şakadan kurtulmuştun az önce.
Dersin iptal olması ise kesinlikle işine gelmişti. Tabi şakaya maruz kalan diğerlerinin aksine. Bahçeye indin ve kimsenin olmadığı sakin bir yer bularak ağacın altına oturdun. Yarım kalan kitabını açarak okumaya başlamıştın.
Yılbaşına 1 hafta kalmıştı ve okulda kalacaklar için ufak bir balo yapmaya karar vermişlerdi. Sen vaftiz ailen tarafından pek hoş karşılanmadığın için okulda kalacaktın ve Ginny de seni tek bırakmak istemediği için okulda kalmayı istemiş, fakat Mrs.Weasly seni kızı gibi sevdiği ve tanıdığı için kavuğa gelmeni söylemişti. Ron ise Hermione ve Harry'i kavuğa davet etmişti. Mrs. Weasly ve Mr. Weasly ise daha kalabalık bir yılbaşı geçirecekleri için mutluydu.
Üzerine gelen gölgeler ile kafanı yukarıya kaldırdınız. Gördüğün Weasly ikizleri ile gözlerini kısarak onlara baktın. Fakat burnuna gelen Fred'in kokusu ile gülümsememek seni zorluyordu. Fred'in serçe parmağını uzatması ile şaşırdın. Sürekli iddiaya girerdiniz ama şuan iddiaya girebileceğiniz ne olduğunu düşünmeden edemedin.
Y/N: Neyin iddiası bu? Diyerek gözlerine baktığında
Fred: Birazdan Slytherin ve Hufflepuff arasında quidditch maçı olacak. Kaybeden bir gün boyunca kazananın istediğini yapar. Günü kazanan belirler diyerek seni cevaplamıştı.
Y/N: 7 yaralı olur diyerek yüzündeki sırıtma ile serçe parmağını uzattın.
Fred: 5 yaralı olacak diyerek serçe parmaklarınızı birleştiren Fred'in yüzündeki sinsi sırıtma ise hiç hoşuna gitmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter ile hayal et
FanfictionHayal et kitapları her zaman favorim olmuştur. Bende ikinci hayal et kitabımı yayınlamaya karar verdim. Umarım seversiniz canlarım 🧙♀️