4.Bölüm/ Neville Longbottom

1.7K 74 8
                                    

Kelime sayısı: 308

Kısa bir bölüm oldu...

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°


Bugün yaz tatilinin sonu, Hogwarts'ta yeni bir senenin ilk günüydü ve fazlasıyla heyecanlıydın. Bu yıl 4. senenizdi. Trene binmeden ailene el salladın ve trene girdin. Boş kompartıman bulamak için gezinirken tek kişinin oturduğu bir kompartıman bulmuştun. Çocuk kafasını kaldırıp sana baktığında bunun Neville olduğunu farkettin.

Y/N: Boş kompartıman bulamadım da, buraya oturabilir miyim? Yüzü hafiften kızardı ve gülümsedi.

Neville: Ta-tabi... Oturabilirsin. Dediğinde karşısına, cam kenarına oturdun.

Y/N: Teşekkürler diyerek gülümsedin.

Aranızda flört benzeri bir durum vardı fakat ikinizde tam anlamıyla birbirinize yaklaşmıyor, adım atmıyordunuz. Birbirinizle göz göze gelince dakikalarca birbirinize bakar biri seslenene dek asla çekmezdiniz. Ufak temaslarda hemen kızarır ve gülümserdiniz. Çoğu kişi tarafından fazlasıyla yakıştırılır, çok tatlı olacağınızı söylerlerdi

Fakat şuan ikinizde sessizce oturup birşeyler ile ilgileniyordunuz. Biranda üzerine küçük yeşil birşeyin zıplamasıyla irkilerek yerinde sıçradın. Kucağında duran küçük kurbağayı gülümseyerek eline aldın.

Neville: Ü-üzgünüm tutamadım... diyerek kızarmış yanakları ile sana bakıyordu.

Y/N: Sorun değil Neville. Çok şirin, ismi ne?

Neville: Trevor diyerek gülümsedi.

Yerinden kalkıp Neville'nin yanına oturdun. Ellerinin arasında duran Trevor'un başını işaret parmağın ile koşarken Neville gülümseyerek seni izliyordu. İlk defa Trevor ile bu kadar ilgilenen birisi vardı. Genel olarak bir kurbağayı evcil hayvan olarak alması herkesin garipsediği bir durumdu. Ve bu kişi sen olunca daha da mutlu etmişti onu. Neville elini senin elinin üzerinden uzatarak oda başını okşadı.

Kendine toplamak için derin bir nefes alıp-verdin. Yavaşça başını omzuna koyduğunda. İkinizde utançtan kızarmıştınız. Başını, senin basının üzerine koydu. Sen Trevor'u severken, Neville, senin yakınında olmaktan dolayı huzurlu ve heyecanlıydı.

İçeriye altın üçlü girince biraz daha utansanız bile birbirinizden uzaklaşmadınız. Ron ve Hermione karşıya, Harry ise yan tarafına oturdu. Hermione sizi uzun zamandır yakıştırdığını söylerken, Ron mutluluklar dilemiş, Harry ise kompartımandaki tek sap olmaktan dolayı hayıflanıyordu.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Kestik 🎬🎬

Kısa ama hoşuma giden bir bölüm oldu. Sizlerde seversiniz umarım.

🧙🏼‍♀️Lumos...

Harry Potter ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin