18.Bölüm/James Potter

1.9K 95 45
                                    

Kelime sayısı:489

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Biten ödevin ile oturduğun yerde bedenini esnetmeye başladın. Yüzünde ise başarının tatlı gülümsemesi vardı. Senin bu hâlini uzaktan izleyen James sonunda oturduğu yerden kalkarak karşına oturmuştu. Remus ise sürekli dikkatini dağıtan James'in yanından gitmesi ile rahat bir nefes almıştı. Karşına oturan James ile huzursuzca nefesini dışarıya verdin. James bir yıldır peşinde dolanıp her seferinde sana çıkma teklifi ediyor, sen ise her seferinde onu reddediyordun.

(Bu reddetme bölüm için yoksa kim onu reddedebilir ki? Reddetmeyi geç ben teklif ederdim amk d.)

Oturduğun yerden kalkmak için hareketlenirken James ellerini tutarak seniN geri oturmanı sağlamıştı. "Hadi ama Y/N, kalkma. Ben sadece bir şey rica edeceğim." Diyerek masumca gözlerini baktığında bir süre yüzünü inceleyip "Tamam, ne istiyorsun?" Dediğinde yüzünde oluşan gülümseme ile hızlıca konuştu. "Yarın sınav var biliyorsun. Ben sadece ders çalıştırmanı rica edecektim." Dediğinde gülümseyerek cevapladın. "Pekala, hangi konu?"

"Y/N lütfenn... Sadece ders çalışacağı- Ne? Sen kabuk ettin demi? Kabul ettin sen." Bu hâline göz devirerek yan tarafındaki yeri işaret ettiğinde hızlıca karşından kalkarak yan tarafındaki sandalyeye geçmişti. Kitabı açarak çalıştırmanı istediği iksiri göstermiş ve usluca oturup seni dinlemişti. Aslında düşünecek olursak onu reddetme sebebin hep davranışları olmuştu. Ne kadar enerjik ve mutluluk veren bir insan olsa bile fazla ciddiyetsiz ve sorumsuz olduğunu biliyordun.

Sürekli çocukça şakalar yapar, Severus ile uğraşır, hiçbir şeyi ciddiye almaz ve sorumluluklarına önem vermezdi. Ve sen onunla sevgili olursan ilişkinize önem vermeyeceğini ve bu sorumsuzluklarını ilişkinizde ki konular üzerinde de göstereceğini düşünüyordun. Fakat bu sıralar derslerine önem veren ve sorumluluklarını yerine getiren James seni oldukça şaşırtmıştı.

İksir için gereken malzemeleri, nasıl hazırlandığını ve püf noktalarını ona anlatırken bazı yerleri sormak dışında konuşmamış sadece seni dinlemişti. En sonunda anlatma kısmı bitince ona döndün. "Anlamadığın bir şey varsa üzerinden geçebiliriz James." Dediğinde şaşkınlıkla yüzüne bakmıştı. Kaslarını çatarak elini alnına koyduğunda, seninde kaşların çatılmıştı. Elini alnından iterek "Ne yapıyorsun?" Dediğinde seni hızlıca cevapladı. "Bana Potter yerine James dedin çiçeğim. Ateşin olup olmadığını kontrol ediyorum." Diyerek ciddiyetle sana baktığında gözlerini devirdin.

"Şansını zorluyorsun James, istersen eskisi gibi hitap edebilirim." Dediğinde hızlıca itiraz etmiş ve anlamadığı bir yerin olmadığını, konuyu çok iyi anlattığın söylemişti. Gülümseyerek "İstediğin zaman sana ders anlatabilirim James, yardım istemen yeterli." Dediğinde heyecanla sana sarılmıştı. "Evet, evet ve evet. Seninle evlenirim çiçeğim." Dediğinde bu hâline gülerek kafasına yavaşça vurmuştun. "Avucunu yalarsın Potter." Diyerek eşyalarını toparlamaya başlamıştın.

Sana masumca bakmaya çalışan James'e gözlerini devirerek kütüphaneden çıkarsın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sana masumca bakmaya çalışan James'e gözlerini devirerek kütüphaneden çıkarsın.

James her konu için senin yanına gelmiş. Bütün dersleri ve bütün iksirleri ara ara çalıştırmanı istemişti. Bazen neden bulamayınca eskiden çalıştırdığın bir konu için yanına gelerek unuttuğunu söylemişti. Haftada bir yaptığınız dersler sayesinde iyice yakınlaşırken, onun düşündüğün gibi birisi olmadığını anlamıştın. James ise hem seninle vakit geçirme fırsatını yakalamış, hem de derslerinde eskisine göre başarılı olmaya başlamıştı. Diğer yandan ise sürekli çapulcular ile şakalar yapmaya devam ediyor ve sürekli seninle flört ediyordu. En sonunda çıkma teklifini kabul ettiğinde ise sevinçle ortak salonda dans etmeye başlamış, etraftaki herkesin bakışlarını üzerinize çekmişti.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Kestik 🎬🎬

Uamrım bölümü beğenmişsinizdir canlarımm.

🧙‍♀️Lumos...

Harry Potter ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin