Kelime sayısı: 475
Multimedyadaki kazağa aşık olmam dışında bir sorun yok <33
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Pov: Seni üzgün bir şekilde, tek başına görürse ne yapar?
Draco Malfoy
Yalnız kalmak için gece astronomi kulesine çıkmıştı. Fakat senin en uçta ayaklarını aşağıya uzatarak oturduğunu gördüğünde şaşırdı. Kurallara dikkat ettiğini herkes bilirdi, yasak saatte burda olman epeyce garipti. Hıçkırık sesini duyduğunda bütün vücudunun gerildiğini hissetti. Sana karşı her zaman bir ilgisi vardı ve seni bu şekilde ağlarken görmek keyfini kaçırmıştı. Üstünün ince olduğunu fark ettiğinde hızlıca yanına gelmişti. Yanına oturan Draco'yu gördüğünde gözlerin şaşkınlıkla büyüdü. Daha önce hiç sohbetiniz olmamıştı. Omzuna örttüğü pelerini ile burukça gülümsedin. Darco sana dönerek solgun yüzüne baktı. Soğuktan kızaran yanakların, morarmaya başlayan dudakların ve ağlamaktan kızarmış gözlerinle kendisine burukça gülümsediğini gördü. İç çekerek üzerine örttüğü pelerini daha sıkı sardı. Eliyle, kafanı çekerek omzuna yaslamanı sağladı. Aranızdaki her şey işte o zaman başlamıştı.
Fred Weasly
Oturduğun koltukta daha da küçülerek hıçkırıklarını serbest bıraktın. Sessizlik büyüsü yaptığın bu oda da, öylece ağlıyordun. Uzun süredir seni arayan sevgilin ise meraktan delirecekti. En sonunda Harry'den çapulcu haritasını alarak seni bulan Fred koşarak ihtiyaç odasına gitmişti. Senin olduğun bir yer düşünerek içeriye girdiğinde ise kalbinin sızladığını hissetti. Endişeyle yanına gelen sevgilini gördüğünde göz yaşlarını hızlıca sildin. Fred yanındaki boşluğa oturarak seni kucağına aldığında hızlıca boynuna sarıldın. Sessizce göz yaşların boynuna akarken, sevgilinin saçlarını okşamasıyla rahatlamaya başladın. Uzun süre sonra sen sakinleştiğinde ise koltuğa uzanarak seni göğsüne çekmiş, kendinizi huzurluyu bir uykuya bırakmanızı sağlamıştı.
George Weasly
Kara gölün yanında sessizce ağlıyordun. Sırtını ağaca yaslamış, ayaklarını kendine doğru çekmiştin. Karanlık gökyüzüne inat parlayan yüz binlerce yıldızın altında soğuktan titriyordu bedenin. Kızaran gözlerin, soğuktan kızaran yüzün ve gözyaşların ile ıslanmış yanakların fazla masum bir görünüşü ortaya seriyordu. Bir süre uzaktan sana bakan George derin bir nefes alarak olduğun yere adımladı. Duyduğun sesler ile korkarak kafanı kaldırdığında bir süredir flört ettiğin George'u görmeyi beklemiyordun. Yanına oturarak seni kollarının arasına alan kızıl saçlı çocuk ile ağlama isteğinin arttığını hissettin. Gözyaşların ardı ardına akmaya devam ederken, güvende hissettiğin kolların arasına iyice sığındın. Senin bu isteğini geri çevirmeyen George ise kafanı, göğsüne yaslamanı sağlayarak saçlarına öpücükler bıraktı.
Remus Lupin
Gryffindor ortak salonunda gece yarısı kimsenin olmamasını fırsat bilerek bir süredir içinde biriken üzüntüyü gün yüzüne çıkarmıştın. Şöminede küçük çıtırtılar eşliğinde yanan odunları sessizlik içinde seyir ederken, göz yaşların usulca gözlerinden firar ediyordu. Oda arkadaşlarının sesi yüzünden uyanan Remus ise yatakhane kapısında durmuş öylece seni izliyordu, özlerinden akan inci tanelerini farketmeksizin. En sonunda yanına geldiğinde ağladığını fark eden Remus hızlıca yanındaki boşluğa oturdu. Endişe ile ellerini tutarak neler olduğunu sorarken arada kekelemesi tebessüm etmene sebep olmuştu. Yavaşça kafanı omzuna yaslayarak derin bir iç çektin. Anlatmak istemediğini anlayan Remus ise yanına aldığı çikolatayı açarak sana vermişti. Çikolatayı ikiye bölerek yarısını ona geri verdiğinde gülümsedi. Saatlerce yanan odun sesi aranızdaki sessizliği bastıran tek şey oldu.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Kestik 🎬🎬
Hepinize selamm. Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Sonraki bölüm, yeni kişiler ile görüşürüzz
🧙♀️Lumos...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter ile hayal et
FanficHayal et kitapları her zaman favorim olmuştur. Bende ikinci hayal et kitabımı yayınlamaya karar verdim. Umarım seversiniz canlarım 🧙♀️