Kelime sayısı: 620
Not: Bu bölüm için kendinizi Gryffindor olarak hayal etmeniz gerekiyor. Baya kısa bir bölüm oldu.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Bugün quidditch maçı vardı. Bu yılın kazananını belirleyecek olan son maçtı. Gryffindor ve Slytherin arasında olması ise bu durumu daha ilgi çekici hale getiriyordu. İki bina arasındaki rekabet ve tartışma durumları yüzünden onlarla yapılan maçlar iki taraf içinde daha önemli oluyordu. Ve sen quidditch maçı izlemeyi çok seviyordun. Yani Oliver ile alakası kesinlikle yoktu, sadece maç izlemeyi seviyordun.Kıyafetlerin⬇️
Ginny ile hazırlandıktan sonra Hermione'nin olduğu odanın önüne gelerek beklemeye başladığınızda çok geçmeden o da gelmişti. Hermione'nin çıkması ile quidditch sahasına gitmeye başladınız. Tribünlere geçmeden önce takımın yanına gidecektiniz. Hermione ve Ginny sevgililerine şans dilemek için yanlarına gitmek isterken senin duygularını bildikleri için yanlarında sürüklemişlerdiÇocukların yanına geldiğinizde konuşmaya başladılar. Sen ise arada konuşmaya katılıyor, genel olarak Wood'u kesiyordun. Yanınıza doğru geldiğini gördüğünde heyecanlanmıştın. Sizin yanınıza geldiğinde, hemen sol tarafında durmuştu. Hepimize selam verdikten sonra Harry ve Ron'a maç hakkında birkaç şey söyledikten sonra bize görüşürüz diyerek girmişti. Baya heyecanlı görünüyordu. Onun quidditch'i ne kadar sevdiğini herkes biliyordu. Ne kadar maça çıkarsa çıksın heyecanlandığını biliyordunuz. Ron ve Harry ile vedalaşıp tribünlerede en öne geçtiniz.
Maçın sonlarına doğru°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Çok az bir farkla yeniyordunuz ve Altın snitch sahadaydı. Harry ve karşı takımın arayıcısı yakalamaya çalışıyorlardı. Harry altın snitche daha yakındı yakalamak için. Aynı zamanda karşı takımın oyuncuları quaffle çembere atmak için ilerliyorlardı. Karşı takımın quaffle atması ile Harry'nin altın Snitch'i yakalaması aynı anda olmuştu. Oliver quaffle tutmasıyla Gryffindor için ayrılan tribünde sevinç çığlıkları bütün sahayı kaplıyordu.
Oliver quaffle'i yakaladığı gibi sana dönmüştü bakışları. Birbirinize gülümseyerek bakarken birinin seni ittiğini hissettin. Zaten sana bakıyor olan Oliver hızlıca senin olduğun tarafa doğru uçmaya başlamış, yere fazlasıyla yakınken seni yakalamayı başarmıştı. Kollarını korku ile boynuna doladın. Yavaşça yere indiğinizde sakinleşmen için direkt sana sarılmış ve saçlarını okşamaya başlamıştı. Yavaşça nefesin düzelirken Ginny, altın üçlü ve bir kaç profesör etrafınıza toplanmıştı.
Onlar seni oradan götürürken Oliver üzerine hafifçe sinen kokun ve yüzündeki küçük gülümseme ile sahadan çıkmıştı. Herkes kendi işlerine dönerken akşam Gryffindor ortak salonunda kutlama olacağını hepiniz biliyordunuz. Üzerinize daha rahat şeyler giyerek Gryffindor ortak salonuna gittiniz.
(Önündeki oturmalık yeri iki duvara da tam değecek şekilde uzun düşünün.)
Camın önündeki ufak yokuş gibi olan yere üçünüz yerleştiniz. Ginny yokuş gibi olan yere sırtını yaslıyorken, sen ve Hermione sırtınızı duvara yaslanarak birbirinize dönük oturuyordunuz. Herkes eğlenmeye başlamış, gizlice içeriye soktukları ateş viskilerinden içiyorlardı. Hermione arada Ron ile bakışıyor, Ginny ve Harry uzaktan birbirlerine gülümsüyor ve sen ise gözlerini Oliver'dan çekemiyordun. Sizden tarafa gelen kişiler ile heyecanlanarak kızlara dönmüştün. Ginny senin bu hâline gülerken, Hermione imalı bakışlarıyla seni süzüyordu.
Karşınızda duran koltuğun kol koyma yerine oturan Harry ve Ron'un yanı sıra Oliver senin yaslandığın duvarın hemen yan tarafına geçmişti. Kalbin bu kadar yakınlıkla hızlanırken bunu belli etmemek için oldukça büyük bir çaba sarf ediyordun. Ateş viskisi ile sonunda cesaretini daha rahat bir şekilde toplayan Oliver ise sana dönerek konuştu. "Y/N biraz konuşa bilir miyiz?" Titrek bir nefes alarak ayağa kalktığında Oliver elini beline koyarak seni yönlendirmişti. Çok az kişinin olduğu ve sesin kısık olduğu kısıma geldiğinizde derin bir nefes alarak sana dönmüştü.
Oliver: Bugün kazanç sayımı arttırıp hayatımın en mutlu günlerinden biri yapmayı planlıyorum dediğinde anlamayarak kollarının arasında ona döndün. Anlamamış bir şekilde ona bakıyordun. Şuan kalbini sakinleştirmeye çalışırken düşünemiyordun bile.
Oliver: Sen herşeyden ve herkesten çok seviyorum Y/N. Quidditch'ten bile çok sevdiğim tek kişisin dediğinde ikinizde gülmüştünüz.
Kızaran tek kişi olmamak bu durumda kendini avutacağın tek şeydi. Oliver kulağına eğildi ve fısıldadı.
Oliver: Benimle çıkar mısın Y/N?
Onun gibi fısıldayarak 'Evet' demiş ve dudaklarınızı birleştirmiştin. Tatlı ve yumuşak bir şekilde seni öperken kalbinin artık atmadığını söyleyebilirdik.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Kestik 🎬🎬
Bu bölüm biraz olmadı gibi ama neyse. O kadar yazdıktan sonra silmeye elim gitmedi.
🧙🏼♀️Lumos...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter ile hayal et
FanfictionHayal et kitapları her zaman favorim olmuştur. Bende ikinci hayal et kitabımı yayınlamaya karar verdim. Umarım seversiniz canlarım 🧙♀️