Kelime sayısı:798
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Sabah yatakhanedeki arkadaşlarından birinin sesi ile uyanmıştın. Bu kız neden her seferinde yataktan düşüyordu ki? Gözlerini ovuşturarak yatakta oturur pozisyona geldiğinds yerdeki halıya bakmaya başladın. En sonunda kendine gelince kıyafetlerini alarak lavaboya girdin. İşlerini halledip üstünü giyindiğinde, diğerleri de sırayla üzerini değiştirmeye girdi. Asanı botunun içine yerleştirdin ve saçlarını taramaya başladın. Saçlarını salık bırakarak odadan çıktın ve ortak salona ilerlemeye başladın.
Ortak salona adımını attığın gibi yüzüne doğru tutulan güller ile afallamıştın. James gülleri biraz indirdiğinde, gülümseyen yüzü görüş alanına girmişti. Gözlerini devirerek kenardan geçip gittiğinde hızlı adımlarla yanına gelmişti. "Günaydın çiçeğim, bugün yine çok güzelsin." Deyerek sana bakan James'e gözlerini devirerek şöminenin yanındaki koltuğa kendini attın.
(James'e böyle davranmak? Taş oluruz amk, ama konu bu o yüzden devam...)
Ayaklarını kanepenin üzerine çekerek elindeki kitabını okumaya başladığında sessiz bir cumartesi geçirmeyi ümit ediyordun. Soğuk havanın içeriye kadar işlemesi şömineyi bile etkisiz hâle getiriyor, içerinin ısınmasını engelliyordu. James'in dizlerinin üzerine battaniye örtmesi ve sana sıcak çikolata uzatması ile yüzüne baktın. Pekala bu durum kesinlikle senin için yeniydi.
James genellikle sana flörtöz cümleler kurar, randevuya çıkmaya çalışır ya da ufak bile olsa temas hâlinde olmaya çalışırdı. İlk defa seninle ilgili bir durumda bu kadar şefkatli yaklaşıyordu. Ve sen ilk defa etkilendiğini hissetmiştin. "Teşekkürler Potter." Diyerek elimdeki kupayı aldığında şaşkınlıkla olduğu yerde bir süre kala kalmış, ardından karşındaki koltukta oturan Remus'a dönerek heyecanlı bir şekilde konuşmuştu. "Remus sanırım hayal görüyorum, Y/N çiçeğim ilk defa beni terslemedi!" Diyerek bayılma taklidiyle kendini yan tarafına atmıştı. Onun bu hâline gülmek istesen bile dikkatlice sana bakan Remus faktörü ile kendini tutmuştun.
Üzerindeki battaniyeye iyice gömülerek sıcak çikolatayla dolu kupayı avuçlarına alarak içini ısıtması ısıtması umuduyla içmeye başladın. James kendini attığı yerde sana doğru sürünerek yaklaşmaya çalışıyordu. Sanki yavaş hareket etmesi onu farketmeni engelleyecekmiş gibi yavaşça yaklaşıyordu sana. Ayaklarını iyice sarark karşındaki sehpaya uzattığında James kafasını dizlerine koyarak ikili kanepede küçücük alana sığmaya çalışıyordu. Onun bu hâline göz devirerek kitabını okumaya devam ettin. Sıcak çikolata hatrına bunu göz ardı edebilirdin. James hayatının en iyi anını yaşadığını düşünerek dizlerinde uyumanın tadını çıkartıyordu. Remus ise James'in seni etkilemesi için ne yapması gerektiğini bulduğunu düşünerek kendisiyle gurur duyuyordu.
Nihayet kitabının sonuna geldiğinde yüzündeki gülümseme ile kitabı kapatmıştın. Kafanı dizlerindeki ağırlığın sahibine çevirdiğinde James'in uyanık olduğunu, hatta seni izlediğini fark etmiştin. James'in kafasını dizlerinden kaldırarak ayağa kalktığında James hızlıca oturur hâle helfek itiraz etti. "Hadi ama çiçeğim bak ne güzel birlikte oturuyorduk, biraz daha dur." Diyerek yalvaran gözlerle sana baktığında kafanı başka tarafa çevirerek cevaplamıştın onu. "Yapmam gereken ödevlerim var Potter. Ayrıca bu kadar durmuş olmam bile fazla." Diyerek yatakhanene ilerledin. Kitaplarını alarak kütüphaneye geçmeyi planlıyordun.
James her ne kadar gitmiş olsan bile dizlerinde uyumanın ve öylece seni yakından seyretmenin keyfiyle yüzünde kocaman gülümsemesini silmemişti. Kendini koltuğa atarak arkadaşlarına döndüğünde Remus çoktan düşüncelerini paylaşmaya başlamıştı. "Farkettin mi üzerini örtüp sıcak çikolata verdiğinde çok fazla mutlu oldu." Dediğinde James gülerek arkadaşına döndü. "Y/N çiçeğim çok üşümüştü, iyi hissedeceğini düşündüm. " Diyerek arkasına yaslandı.
"James şuana kadar sadece onunla flört edip randevuya çıkmayı denedin fakat hiçbirinde bir geri dönüş alamadın. Ama az önce sadece bu yaptıkların için dizinde uyumana sessiz kaldı." Dediğinde Sirius arkadaşının ne düşündüğünü merak ederek araya girdi. "Sonuca gel aylak, sonuca gel." Dediğinde Remus ona göz devirerek konuşmaya devam etti. "Bunca zaman yaptıkların hep sözdeydi ve iktidarlardı, belkide yapman gereken bu şekilde sevgini göstermektir. Sözlerinle değil, hareketlerinle onu sevdiğini belli etmelisin. Az önce onunla ilgilenmen gibi." Dediğinde James umut dolu gözleriyle oturduğu yerde dikleşti. "Sence o zaman çiçeğim bana karşılık verir mi?" Diyerek heyecanla sorduğunda Sirius cevapladı arkadaşını. "Hadi ama denemekten ne zarar gelir."
Kitaplarını bütün masaya dağıtmış, her yeri kağıtlarla kaplamıştın. Araştırma ödevlerini sevmezdin. Daha doğrusu ödev yapmayı hiç sevmezdin. 1 saatini harcadığın bu kütüphanede karşında bitmiş bir şekilde duran ödevin yüzünde gurulu bir gülümseme oluşmasını sağlamıştı. Ağrıyan kolun ile birlikte eşyalarını toplayarak ortak salona geri döndüğünde Çapulcuların bıraktığın gibi olduğunu, fakat hararetli bir şekilde bir konu üzerinde tartıştıklarını görmüştün. Yavaşça yanlarına ilerlediğinde seni gören Peter diğerlerine söylemiş, anında konuşmayı kesmişlerdi. "Ahh, dedikodumu yapmıyordunuz umarım." Diyerek kanepeye kendini bırakmıştın. "Ben hiç öyle şeyler yapar mıyım çiçeğim?" Diyerek senin dibine gelen James ile gözlerini kısarak ona baktın.
Bir elinle diğer koluna az da olsa masaj yapmaya çalışırken Remus kafasıyla seni işaret ederek kolunu göstermişti. Mesajı alan James hızlıca diğer tarafına geçerek kolunu ellerinin arasına almış, yavaşça masaj yapmaya başlamıştı. "Kolun çok mu ağrıyor çiçeğim." Diyerek sana bakan James ile kalbin nedensizce hızlanıyor. Tamam bu iş gittikçe kötülemeye başlıyor. Biranda nasıl ona kapılmaya başlayabilirdin ki? Yüzündeki engel olamadığın gülümsemeyle cevapladın James'i. "Daha iyiyim James, teşekkürler."
James öylece gülümsemeni izlemeye daldığında bu hâline gülerek yanağına bir öpücük bırakmıştın. James olduğu yerde kaskatı kalırken sen hızlıca yatakhanene gitmiştin. James kendine geldiği anda ayağa kalkarak sevinç dansı yaparken Diğerleri onun bu hâline gülmekle meşguldü. Tabi hemen kenarda onun bu tatlı görüntüsüne bakan sende.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Umarım bölümü beğenmişsinizdir canlarımm
🧙♀️Lumos...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter ile hayal et
FanfictionHayal et kitapları her zaman favorim olmuştur. Bende ikinci hayal et kitabımı yayınlamaya karar verdim. Umarım seversiniz canlarım 🧙♀️