0.kapitola

131 12 2
                                    

Společně se pojďme podívat do světa, kde už nic nedává logiku, přesto je ale  věda na vrcholku všeho. Oživení dinosaurů, ani oživení zemřelých lidí není tak zvláštní jako, lidé co jsou napůl zvířaty.
Ano jistě, takové majestátní stvoření se nejčastěji oběvují v mýtech. Například kentaur, napůl člověk, napůl kůň.
V našem případě a v naší době tedy v jednadvacátém století, vědci oběvili něco co připomíná lamu, ano to zvíře ze zoo nebo z různých chovů, někteří stáří lidé by řekli i z volné přírody.
A člověka.
Abych to upřesnila a vy abyste nebyli zmatení.
Napůl lama, napůl člověk.
Vědci postupem času začali rozlišovat různé druhy, oběvily se první budovy kde se takováhle stvoření chovají, rozmnožují a nebo prodávají.
Takováhle jedna majestátní lama by vyšla kupujcího na pěkných pár miliónů.
No posuďte sami, mít doma roztomilé stvoření a zároveň člověka s kterým si můžete normálně povídat by bylo super ne?
Bouhžel se najdou i tací co si tak nádherná stvoření kupují jen pro potěšení.
Nechci vám kazit představy a iluze, ale rozhodně vám musím zakázat představit si reálnou lamu, protože majestátní lama, a obyčejná lama... Třeba alpaka, si jsou podobné jako jednorožec a kůň.

Rozdělení:

Lama

Obyčejně, smradlavé zvíře co se pase na louce. Nic zvláštního.... Až na poznatek že to zvíře miluje mrkev.

Majestátní lama

Je to zvíře i člověk zároveň. Buď je to člověk s ouškama a ocáskem lamy a nebo to je lama (zvíře)může se měnit.
Normální lidé co jim plat nesahá výš jak dvěstě tisíc, nemají šanci o těhle stvoření vědět. Je to smutná pravda.

Majestátní vyjmečná lama

Úplně stejně jako u "majestátni lama" jediný rozdil je v tom, že je na ní něco výjmečného např.
Neobvyklé zbarvení
porodit může v některých případech i kluk.
Větší inteligence
Zvláštní schopnosti
Každý kousek je svým způsobem jiný a originální.
Možná proto jsou tak drahé a oblíbené.

Tento příběh vypráví o Majestátní lamě

Jméno : Todoroki Shoto
Datum narození : 11.1. 2005
Pohlaví : muž
Výška jako člověk : 176 cm
Výška jako lama : 106 cm
Identifikační číslo : 268
Druh : majestátní vvjmečná lama
Poznávací znamení : červenobílá

 2005Pohlaví : mužVýška jako člověk : 176 cmVýška jako lama : 106 cmIdentifikační číslo : 268 Druh : majestátní vvjmečná lamaPoznávací znamení : červenobílá

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Užijte si opravený příběh.

co znamená být lamouKde žijí příběhy. Začni objevovat